Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Undersøgelse  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Undersøgelse  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Undersøgelse  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Undersøgelse  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Undersøgelse  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Undersøgelse  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Undersøgelse  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Undersøgelse  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Undersøgelse  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Undersøgelse  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Undersøgelse

2 deltagere

Go down

Undersøgelse  Empty Undersøgelse

Indlæg af Gæst Ons 5 Okt 2011 - 10:49

Vi er nogle fra vores klasse der er igang med et projekt i samfundsfag og derfor vil vi gerne lavve en lille undersøgelse herinde og derfor vil vi gerne stille jer et spørgsmål om hvad i syntes der er bedst ved denne side.

Hvad syntes i er bedst ved siden?

Emnerne?begrund.

Chatten? begrund.

At lave en person?begrund.

Det at man kan skrive med folk og leve i en anden verden? begrund.

Andet? Hvad? begrund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undersøgelse  Empty Sv: Undersøgelse

Indlæg af Nick Ons 5 Okt 2011 - 10:52

At kunne leve en person som man styre en som der ikke er grænser for hvordan man laver en som man kan lave til ond selvom man er venlig i virkeligheden eller sød vis man er ond i virkeligheden en som er som man ønsker og ikke som man ikke vil:D
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Undersøgelse  Empty Sv: Undersøgelse

Indlæg af Gæst Ons 5 Okt 2011 - 18:00

Okay det lyder super (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undersøgelse  Empty Sv: Undersøgelse

Indlæg af Gæst Ons 5 Okt 2011 - 18:48

Hvad syntes i er bedst ved siden?

Jeg finder siden rigtig fed fordi man ved at skrive kan udfolde sig kreativt, og kan lade fantasien spille. Man opbygger en karakter, og følger den på en måde rundt i livet, møder nye personer, og kan næsten bestemme hvad personen gør. Det er krævende da man skal holde sig til sin karakter, men også sjovt og hyggeligt at se hvad ens karakter kommer ud for.
Ud over det møder man ofte mange nye mennesker, nogle bedre til at skrive end andre, og jeg ser siden som et lille bræk fra hverdagen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undersøgelse  Empty Sv: Undersøgelse

Indlæg af Gæst Ons 5 Okt 2011 - 20:48

Mange tak for dit gode svar ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undersøgelse  Empty Sv: Undersøgelse

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 5 Okt 2011 - 22:33

Jeg synes ikke, at jeg rigtig kan vælge, hvad der er bedst ved siden, eftersom at hvert punkt, som du nævner, er nødvendig for sidens gode kvalitet. Det hele er med til, at jeg overhovedet bruger siden, så man kan vel sagtens sige, at min kærlighed til emner, chatten osv. er ligevægtig, selvom jeg måske godt kan blive overtalt til, at jeg holder allermest af det med at skabe en person.

Jeg har haft kendskab til Vie La Mort siden april, men har altid holdt meget af at skrive. For det meste har jeg holdt mine historier og characters i et tæt pakket Word-dokument og generelt holdt min kreativitet bundet, fordi jeg simpelthen ikke vidste, hvad jeg skulle gøre af den. Jeg kunne selvfølgelig skrive løs, som det passede mig, men efter et stykke tid endte jeg altid med at køre rundt i det samme sjap, netop fordi man ikke konstant er i aktivitet, som man er her på Vie La Mort. Her kan man bedre træde væk fra sit eget koncept, tage en dyb indånding og tænke: "Er det her godt nok?" og hvis det ikke er, så kan man hurtigt komme ind på rette spor med sin character med nogle nye emner.

Inden jeg kom på Vie La Mort, gik jeg heller ikke så meget op i, hvordan det jeg skrev, virkede på læseren. Jeg plejede bare at skrive direkte fra leveren for at få nogle scenarier, jeg havde i hovedet ned på papir, fordi det var "godt nok" og fordi, jeg selv kunne lide det. Men her på Vie La Mort afhænger ens egen aktivitet af at andre også synes, at det er "godt nok", og så er det fedt, at man kan give hinanden respons og gode råd.

Hvad angår den person, man skaber, så ved jeg næsten ikke helt, hvordan jeg skal beskrive det. Jeg elsker Liam. Jeg elsker Liam, fordi han er den første character, som jeg virkelig har tænkt over. Jeg har virkelig sørget for, at han blev klædt godt på fra top til tå, før jeg gik i gang. Jeg er i min tid på Vie La Mort kommet af den opfattelse, at halvhjertede historier/characters er det værste, man kan gøre. Hvis man endelig skal gøre noget, så skal man gøre det helhjertet, og det er det, jeg prøver på med Liam. Han har sine små, sarte vaner, sine overdrevne holdninger, sin grimme latter og sine små fejl. Jeg forsøger ikke at skabe en hovedperson - jeg er træt af hovedpersoner. Liam er blot et led i Vie La Morts historie, hvilket gør ham langt mere svagelig og derfor ufattelig realistisk efter min mening. At Liam er verdens centrum i hans eget hoved, er så en anden ting... det er bare sådan, han er ...

Jeg har siden 7. klasse haft en depression, som jeg har kæmpet med i rigtig lang tid nu. Det har gjort, at jeg - fordi jeg af og til lå hjemme i flere uger - havde enorme mængder af tid til bare at skrive og skrive og skrive og skrive. Til sidst endte det så med, at Liam dukkede op. Han blev skabt i 2. semester af 8. klasse, og da han så småt blev mere og mere fuldendt, begyndte jeg også at komme lidt mere ud. I sommerferien brugte jeg så min tid på at lade mig selv op med ny energi, så jeg kunne få afsluttet 9. klasse uden et fravær på jeg ved ikke hvor mange procenter.
At jeg har haft Liam, har virkelig hjulpet mig igennem en del. Det lyder måske lidt plat, det ved jeg, men ikke desto mindre er det sandt, og at kunne skrive betyder virkelig meget for mig. Lige p.t. er jeg i gang med at samle alle historierne med Liam herfra i en stor novelle-samling og så sent som et par uger siden var jeg i praktik hos en piercer og tatovør, og nu overvejer i ramme alvor at få tatoveret "Liam Borzakov" et eller andet sted på kroppen. Hahaha, I'm such a freak...
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Undersøgelse  Empty Sv: Undersøgelse

Indlæg af Gæst Fre 7 Okt 2011 - 18:00

Jeg er virkelig glad for dit svar Liam og finder det interesserende, jeg kan godt sætte mig ind i mange af de ting du skriver C:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undersøgelse  Empty Sv: Undersøgelse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum