Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd)

+2
Angelie
Abraham Borzakov
6 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) Empty Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd)

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 14:26

Okay!
Nu er der jo flere af os herinde, som førhen har været aktive på andre sider - så det kunne da være sjovt hvis vi kunne genfinde hinanden? Eksempelvis har der været en del på PS - potterskolen.dk - så måske man ville støde på en gammel bekendt?

Ihvertfald så skriver i blot de sider i har været på tidligere og hvad jeres bruger hed :D

Jeg starter ud:
Jeg har haft en bruger på Potterskolen ved navn Thilde og en på Mr. Ripley's Acadamy kaldet Frida.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) Empty Sv: Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd)

Indlæg af Abraham Borzakov Man 7 Nov 2011 - 16:00

Ej nej nej nej, jeg havde verdens mest kiksede bruger på Potterskolen (Jeg var 11, or what so ever), som hed Acce. Virkelig plat, jeg græmmes ved tanken! Nu er hun heldigvis blevet deaktiveret - i en alder af 23 og på 4. årgang.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700

Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd) Empty Sv: Hvor var du før VLM? (Reunion-tråd)

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 16:03

Jeg var sq også på Potterskolen ^^ Jeg hed Nail og nu hedder jeg så Chane

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 16:10

Prøvede Potterskolen, orkede det ikke.
Var lidt på Lost World, nu kendt som Deploratus.
Er nu på Vie La Mort, og har ingen planner om at forlade dette.

Gæst
Gæst

Indlæg af Angelie Man 7 Nov 2011 - 17:36

Uh! Jeg vil være med!! :D

Jeg ER på potterskolen.. Jep.. Den side har jeg været på i aalt for mange år efterhånden O.o' Min bruger derinde hedder Melanie..

Hmm.. Så var jeg en smule på nogle andre sider, Lost World, LLD, nogle sider, der nu er gået nedenom og hjem.. Husker ikke navnene, men de var vist skabt i Twilights univers dengang de bøger kom ud xD

Jeg husker dog ikke mine brugernavne længere, hvilket fortæller lidt om hvor længe siden det er O_o
Vie er åbenbart den eneste side jeg faktisk magter at forblive på :P
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 17:41

Angelie skrev:Uh! Jeg vil være med!! :D

Jeg ER på potterskolen.. Jep.. Den side har jeg været på i aalt for mange år efterhånden O.o' Min bruger derinde hedder Melanie..

Hmm.. Så var jeg en smule på nogle andre sider, Lost World, LLD, nogle sider, der nu er gået nedenom og hjem.. Husker ikke navnene, men de var vist skabt i Twilights univers dengang de bøger kom ud xD

Jeg husker dog ikke mine brugernavne længere, hvilket fortæller lidt om hvor længe siden det er O_o
Vie er åbenbart den eneste side jeg faktisk magter at forblive på :P

Er du Melanie? Seeeeeejt. ö

Jeg har også været på potterskolen med forskellige brugere og andre RPG-sider som denne, der dog ikke var ligeså interessante. ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 18:45

Jeg self på potterskolen indtil at en awesome pige (nævner ingen navne) viste mig siden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aubrei Man 7 Nov 2011 - 18:49

Uh jeg har oz været på potterskolen, har haft en del navne, så vi lægger ud med den jeg havde først xD Galladriel, Valkyrie, Aubreiane, Aubrei, Aviva, Aubrey og Midnat xD
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 823

Indlæg af Evangeline Man 7 Nov 2011 - 19:04

Potterskolen.. men droppede det efter deres nye design, som ikke altid virkede.. Så hørte jeg om siden her, og har egentlig været her siden ^^'
Evangeline
Evangeline

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744

Indlæg af Zankuji Man 7 Nov 2011 - 19:11

potterskolen der hørte jeg om denne her side og siden har jeg været her og på mange andre sider.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Aubrei Man 7 Nov 2011 - 20:17

Liam skrev:Ej nej nej nej, jeg havde verdens mest kiksede bruger på Potterskolen (Jeg var 11, or what so ever), som hed Acce. Virkelig plat, jeg græmmes ved tanken! Nu er hun heldigvis blevet deaktiveret - i en alder af 23 og på 4. årgang.

Jeg tror helt seriøst jeg har snakket med dig derinde oO
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 823

Indlæg af Nanna Man 7 Nov 2011 - 21:16

Og så er der mig som også var på potterskolen xD Har også haft en del brugere men de aktive: titja, David og den skøre elskværdige underlige Luke :D... som stadig eksistere derinde og er over 20 år xD... lol
Har også være på andre sider, men har glemt hvad de hedder.. o.o'' xD
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411

Indlæg af Abraham Borzakov Man 7 Nov 2011 - 21:20

Aubrei skrev: Jeg tror helt seriøst jeg har snakket med dig derinde oO

Det er flere år siden, det tæller ikke!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 21:24

Okay, det er næsten pinligt - Thilde, min bruger på PS, er 32 år derinde .____.

Gæst
Gæst

Indlæg af Abraham Borzakov Man 7 Nov 2011 - 21:25

Har du så haft sådan et spændende "Job" derinde i løbet af al den tid?
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov

Indlæg af Nanna Man 7 Nov 2011 - 21:25

wow! O.o... hvor gammel var hun lige da du lavede hende? xD
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 21:27

Nanna - alle starter med at være 11 år derinde......... OMG, jeg er alt for gammel til det her :(

Gæst
Gæst

Indlæg af Nanna Man 7 Nov 2011 - 21:29

Seriøst? xD *totalt væk* lavede mine for monster langt tid siden, så den slags husker jeg ikke xD
Man bliver da aldrig for gammel til det her? :)
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 21:31

Hahaha, måske ikke! Men jeg har været i denne "branche" længe .____.

Gæst
Gæst

Indlæg af Nanna Man 7 Nov 2011 - 21:33

Er der noget galt i det? xD
I hvert fald: Så må du jo også være rigtig god til det? :D
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 21:35

Tjoh, man bliver da bedre :D

Men nu minder min nuværende karakter meget om Thilde..

Nå, men back on topic!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 21:35

Potterskolen.. Heck yeah!

Gæst
Gæst

Indlæg af Nanna Man 7 Nov 2011 - 21:38

Det gør man :3
Jeg mener bare man skal bruge sin tid på det man vil og interessere sig for ^^
Lol mine karakterer var alle lalleglade og underlige, hvilket INGEN af mine vie la mort karakterer er xD
Your right! Sh! *Shuts mouth*

*synes godt om Guiletta's indlæg* xD
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 21:44

*High five for menneskerne til Nanna*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2011 - 21:46

Jeg dansede lystigt rundt inde på PS som den skønne, overbeskyttende storebror 'Margalo', indtil jeg fandt et link til Vie på... jeg gætter på én af Di Admins profiler. Og her har man så været lige siden... hvilket vil sige i lang tid! o3o

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum