Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emner, emner, emner
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Emner, emner, emner
Efter det lille opgør på Abbadon, står jeg og mangler et emne ^^
Jeg mangler nok lidt nogen der gider snakke med Karl, eller på anden måde reagere med ham, det behøver ikke nødvendigvis at være noget voldeligt, det kan være en simpel sammentale, eller en hed affære..
Jeg skal selv følgelig nok lave emnet, men vi skal først være sikre på et plot, så vi har noget at spille udfra.
Alt er tilladt, men jeg forventer at hvis man kæmper mod mig, skal man være lige så klar som mig til at lade figuren dø
kom glad, jeg skriver meget, så det havde været fedt hvis du/i også gjorde dette.
- Karl over and out
Gæst- Gæst
Sv: Emner, emner, emner
Chloé Elisa- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 223
Gæst- Gæst
Karl er nok ikke så opsat på kampe i øjeblikket, han har lige været igennem at slås med Di Morgas største kæmpere, men han kunne nok godt lokkes til en sparringskamp, hvis man virkelig spurgte ham pænt
Og bare rolig, det med emnet løser sig nok Vanilla, jeg er selv politisk aktiv, så der går nogen gange også lidt imellem mine svar :s Og jeg startede jo også engang med ikke at skrive de store romaner, det kommer til dig løbende ^^
Gæst- Gæst
Chloé Elisa- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 223
du er velkommen til at skrive når du er blevet 'vendt'
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jeg skriver nok heller ikke ligefrem overdrevet meget, men jeg plejer at kunne holde det i 17-20 linjer, eller cirka så langt som den jeg emner med ... Hvis altså der er drama, spænding og krea til det xD
Gæst- Gæst
Han kommer uden tvivl til at ligge meget an på dig... for det gør han bare med alle
Diego, hvis du kan komme med et plot, vil jeg gerne starte emnet
Gæst- Gæst
Men skal det så være vores plot? Og opretter du, eller havde du andre tanker?:D
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
God plan. Det skal nok blive et fedt emne:)
Gæst- Gæst
Tror også godt jeg kunne fristes, hvis jeg skal være ærlig ^^
Gæst- Gæst
men kunne jeg så ikke lokke dig til at lave? er selv igang med at lave til Vanilla
Og det med farve er bare en fomallitet, Scars var også min figur, men der skulle ske noget nyt ^^
Gæst- Gæst
Nå, men jeg vil krybe i seng nu... Eller jeg kunne også bare lægge min mobil fra mig.. Man bliver afhængig af VLM... Du ved...
Håber sådan at emnet vil være klar til at kunne besvares imorgen:D
Gæst- Gæst
Well Reisha er en slave og har længe ledt efter en herre, men fordi hun er så genert og ikke rigtigt tør sige noget er der ingen der vil have hende som slave... Men efter som Karl er elver og hun har mere tillid til andre elvere så kunne Karl evt tage hende til sig? Eller bare lære hende at være fri?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så skal du passe på at den lille naive Reisha ikke forelsker sig i ham xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet