Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
hvad vil jeg?-Layson
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
hvad vil jeg?-Layson
Tid: sen eftermiddag
Vejr: overskyet
Omkring: ikke rigtigt nogle
Påklædning: se ava
Sted: Søen
Suu-ito var taget ned til søen, han syntes lige han ville gå en tur, det var aldrig til at vide hvad der kunne ske imens han gik rundt der, han havde heller ikke andet at lave, selvom han var læge, men han havde det ikke helt som om han ville det mere, han sukkede lidt, han gik ned til søen og satte sig der
Vejr: overskyet
Omkring: ikke rigtigt nogle
Påklædning: se ava
Sted: Søen
Suu-ito var taget ned til søen, han syntes lige han ville gå en tur, det var aldrig til at vide hvad der kunne ske imens han gik rundt der, han havde heller ikke andet at lave, selvom han var læge, men han havde det ikke helt som om han ville det mere, han sukkede lidt, han gik ned til søen og satte sig der
Gæst- Gæst
Sv: hvad vil jeg?-Layson
Layson havde ikke regnet med at han ville gå ud af byen, han havde regnet med at han ville blive i byen, eller også bare været ved vandet, selvom han er bange for vand, ville han nu gerne havde været der.
Layson havde bevæget sig ud i skoven, hvor man skulle gå ved en sti ned mod søen, eller han havde ikke regnet med søen, men han var kommet der ned til, da han havde brug for et bad, selvom man ikke lige tænkte over at han havde brug for et bad, før han var kommet helt ned til søen, han var ikke ligefrem glad for at se på vandet som bevægede sig med vinden.
Layson fik kigget sig om for det ville nok se lidt underligt ud når han gik helt bange ned i vandet, eller bare at han ville havde at vandet skulle være som en bruser. Han var mere med at havde bruse bad end at bade i en sø med vand.
Layson kiggede igen rundt, og så at der ingen var, eller han kunne ikke få øje på nogle, mens han tog sine sko af, og derefter sine bukser, t-shirten tog han af så man kunne se hans tynde bare overkrop, hans hud var helt lig bleg, og det var en smugle koldt, men man vændte sig vel til farven, han havde taget stille et skridt ned til vandet, og hans boxeshort kom af, da han stod godt ud i vandet, man kunne godt se skrækken i hans øjne for vandet, men han ville overgå sin frygt, og prøvede og få et bad i søen.
Layson dykkede ned under vandet, med sit hoveed så hans hår blev vådt, mens hans smil var væk, og en stille skræg var i hans øjne.
Layson kom op over vandet og en let frysende ånde kom frem i luften, for at han kunne få verjet.
Layson havde bevæget sig ud i skoven, hvor man skulle gå ved en sti ned mod søen, eller han havde ikke regnet med søen, men han var kommet der ned til, da han havde brug for et bad, selvom man ikke lige tænkte over at han havde brug for et bad, før han var kommet helt ned til søen, han var ikke ligefrem glad for at se på vandet som bevægede sig med vinden.
Layson fik kigget sig om for det ville nok se lidt underligt ud når han gik helt bange ned i vandet, eller bare at han ville havde at vandet skulle være som en bruser. Han var mere med at havde bruse bad end at bade i en sø med vand.
Layson kiggede igen rundt, og så at der ingen var, eller han kunne ikke få øje på nogle, mens han tog sine sko af, og derefter sine bukser, t-shirten tog han af så man kunne se hans tynde bare overkrop, hans hud var helt lig bleg, og det var en smugle koldt, men man vændte sig vel til farven, han havde taget stille et skridt ned til vandet, og hans boxeshort kom af, da han stod godt ud i vandet, man kunne godt se skrækken i hans øjne for vandet, men han ville overgå sin frygt, og prøvede og få et bad i søen.
Layson dykkede ned under vandet, med sit hoveed så hans hår blev vådt, mens hans smil var væk, og en stille skræg var i hans øjne.
Layson kom op over vandet og en let frysende ånde kom frem i luften, for at han kunne få verjet.
Gæst- Gæst
Suu-ito gik jo som sagt helt ned til søen, han så der var, men satte sig bare op af et træ, han tog sin hat lidt af og lænede sig tilbage, han lod hatten sidde ned over hans ansigt, så det lignede lidt han sov, men det gjorde han ikke, han skulle bare hvile sig lidt, han havde fået nattevagt og det var han ikke særlig glad for, han hadet at havde nattevagt, så kunne han ikke komme i byen, han trak vejret tungt og stille som om han sov, han var endelig god til at lade som om han gjorde nogle ting selvom ham han ikke gjorde dem, nogle ville nok blive meget forvirret over det når det kom til stykket eller at han blev afsløret, det var endelig underligt at han var blevet læge, godt nok var han en engel som kunne heale, han havde nok bare valgt at blive læge af tidsfordriv, så når han kom hjem igen, ville han nok skrive en opsigelse til at være læge og finde på noget andet i stedet for, han kiggede en lille smule frem fra sin hat, han viste jo godt at der var nogle i/ved søen ud over ham selv
Gæst- Gæst
Jayson lagde mærke til en skikkelse mellem træerne som var på vej over mod søen, han vidste ikke hvad eller hvem det var, men da han så det var en person blev han lidt, okay, men stadig lidt urolig for han vidste sikkert godt at Layson var der.
Layson kiggede på personen, han vidste hvis han svømmede over ville der blive døbt under ham, og han havde ikke ligefrem afaring med det, da han var ved og drukne i for dybt vand, derved har han aldrig ture og nærme sig dybt vand og derved havde han fået sin vandskræk.
Layson kiggede på personen det lignede en mand, og det så ud til at han sov eller gjorde han?
Layson fik sig op fra vandet, han fandt noget frem til at han kunne tørre sig med, mens han kiggede over til manden og fik sine boxeshorts på.
Layson fik sig sat op, og vidste godt det var sinsygt koldt, men dog var der vel noget varme. Layson fik tørt sig over det hele og fik så noget tøj på.
Layson tænkte lidt over om han ville over gå over til manden, eller om han skulle lade hver, måske ville det være okay at gå over til ham, eller også ikke?
Layson fik sig bevæget sig lidt nærmer til manden, mens hans tøj sad lidt forvirret da han stadig var lidt våd, fra turen i vandet.
Layson fik sig bevæget hen til manden "Øhnm... Hey" Kom det fra ham med et skævt smil.
Layson kiggede på personen, han vidste hvis han svømmede over ville der blive døbt under ham, og han havde ikke ligefrem afaring med det, da han var ved og drukne i for dybt vand, derved har han aldrig ture og nærme sig dybt vand og derved havde han fået sin vandskræk.
Layson kiggede på personen det lignede en mand, og det så ud til at han sov eller gjorde han?
Layson fik sig op fra vandet, han fandt noget frem til at han kunne tørre sig med, mens han kiggede over til manden og fik sine boxeshorts på.
Layson fik sig sat op, og vidste godt det var sinsygt koldt, men dog var der vel noget varme. Layson fik tørt sig over det hele og fik så noget tøj på.
Layson tænkte lidt over om han ville over gå over til manden, eller om han skulle lade hver, måske ville det være okay at gå over til ham, eller også ikke?
Layson fik sig bevæget sig lidt nærmer til manden, mens hans tøj sad lidt forvirret da han stadig var lidt våd, fra turen i vandet.
Layson fik sig bevæget hen til manden "Øhnm... Hey" Kom det fra ham med et skævt smil.
Gæst- Gæst
han flyttede hatten da der blev sagt noget til ham, han så på den anden person som nu var kommer op af vandet igen"hej"sagde han, han var kommet til skade med sit højre øje, det måtte han jo nok hellere sige til dem på hospitalet, han fandt hurtigt sin mobil frem og sms'ede det, han fik hurtigt besked om han så ikke skulle komme på arbejde før han var rask, han havde sådan en hospitals klap for sit skadet øje(se billede), han rettede lidt på den, så det ikke var træls at havde på, han satte så sin hat på hovedet igen, han sagde ikke mere
Gæst- Gæst
Layson mærkede en kold trillen ned af hans ryg, da der var en dråbe som gled ned af hans ryg som var rimlig kold, og han kendte de tegn og han var ikke vild med dem.
Layson satte sig på hug og kiggede på manden foran sig, han virkede ikke ligefrem til at ville snakke eller noget, måske var det bare Layson som bare ville være together med en eller anden og snakke? Men hvis ham manden ikke var snaksagelig han vidste ikke ligefrem om han skulle fortsætte, men han tænkte at han ville, han ville snakke med ham manden han var nysgerrig efter hvad han var og hvem han var. "Jeg hedder Layson" Sagde han med et skævt smil, mens han kiggede på manden foran sig og håbede han ville snakke lidt videre, og prøve og finde på noget nyt, måske var det ikke så svært aligevel, men måske var det. Han vidste det ikke rigtig da han ikke kendte til personen.
Layson kiggede ned i jorden da hans ben begyndte og gøre lidt undt da han sad på den måde han gjorde.
Layson satte sig på hug og kiggede på manden foran sig, han virkede ikke ligefrem til at ville snakke eller noget, måske var det bare Layson som bare ville være together med en eller anden og snakke? Men hvis ham manden ikke var snaksagelig han vidste ikke ligefrem om han skulle fortsætte, men han tænkte at han ville, han ville snakke med ham manden han var nysgerrig efter hvad han var og hvem han var. "Jeg hedder Layson" Sagde han med et skævt smil, mens han kiggede på manden foran sig og håbede han ville snakke lidt videre, og prøve og finde på noget nyt, måske var det ikke så svært aligevel, men måske var det. Han vidste det ikke rigtig da han ikke kendte til personen.
Layson kiggede ned i jorden da hans ben begyndte og gøre lidt undt da han sad på den måde han gjorde.
Gæst- Gæst
"Suu-Ito"sagde han for at præsentere sig selv, han tog sin hat af, det ville han ha gjort hvis han stod op og havde bukket, hvis han ikke havde siddet ned, han lagde hatten ved siden af sig og kiggede lidt ham som var foran ham som jo så hed Layson, så lidt på den måde han sad på"det er nok bedst du sætter dig ordenligt ned på jorden"sagde han, han var jo læge så han kende til nogle få ting
Gæst- Gæst
Layson hørte stille de ord han sagde og opdagede så at han hentydet til den måde han sad på "Åh" Kom det fra ham, og han fik sig sat i skræderstilling, så han sad bedre på gulvet.
Layson tænkte stille over det hele, så han ville havde han blev og snakkede, regnede han med, men han vidste det jo ikke for måske var det ikke ligefrem det nemmeste men dog skulle han jo prøve sig frem, for det var første gang han havde startet en samtale, og nu skulle han jo bare fortsætte, for så var han jo på den rette vej og tænkte over hvad han skulle sige til ham eller spørge ham om.
Layson tænkte længe og kom lidt på detnæste spørgsmål "Øhnm ved du noget om døds engle?" Spurgte han så, og man kunne se et nysgerrigt blik i hans øjne da han ikke selv vidste noget til sin race, eller hvordan de var og hvad de egentlig skulle lave hans race, så det var nok det som gjorde ham en del nysgerrig for han var nok den første i byen som var en døds engel, sådan var det jo nogle gange, Layson ville bare gerne vide hvad der var så specielt ved dens race og ikke andet.
Layson tænkte stille over det hele, så han ville havde han blev og snakkede, regnede han med, men han vidste det jo ikke for måske var det ikke ligefrem det nemmeste men dog skulle han jo prøve sig frem, for det var første gang han havde startet en samtale, og nu skulle han jo bare fortsætte, for så var han jo på den rette vej og tænkte over hvad han skulle sige til ham eller spørge ham om.
Layson tænkte længe og kom lidt på detnæste spørgsmål "Øhnm ved du noget om døds engle?" Spurgte han så, og man kunne se et nysgerrigt blik i hans øjne da han ikke selv vidste noget til sin race, eller hvordan de var og hvad de egentlig skulle lave hans race, så det var nok det som gjorde ham en del nysgerrig for han var nok den første i byen som var en døds engel, sådan var det jo nogle gange, Layson ville bare gerne vide hvad der var så specielt ved dens race og ikke andet.
Gæst- Gæst
han sad lidt og tænkte over Layson's spørgsmål om han viste noget om dødsengle, altså han var jo selv en engle, men ikke lige en dødsengle"ikke lige hvad jeg kan komme i tanke om sådan lige her og nu"sagde ha, han kløede sig lidt blå-sorte hår, måske følte han sig en lille smule dum, men det var der jo ikke noget at gøre ved, hvis han skulle være endnu dummere, kunne han jo selv heale sit skadet øje, men det gad han ikke til, nogle gange var han bare dovn.
Han kiggede lidt på Layson"hvad laver du endelig her nede, ud over at gå i søen's iskolde vand"sagde han, han ville endelig gerne vide de, underligt nok
Han kiggede lidt på Layson"hvad laver du endelig her nede, ud over at gå i søen's iskolde vand"sagde han, han ville endelig gerne vide de, underligt nok
Gæst- Gæst
Layson kiggede ned i jorden da han hørte at han ikke rigtig vidste noget om dem, endnu en som ikke havde noget til kendsskab til en døds engel, men han var selv en engel, så han sad foran en engel lige nu "Såh det vil sige jeg skal finde det i nogle bøger eller noget andet" Sagde han så, mens han kiggede op på ham igen, han havde intet sagt hvilken race han selv var, og det gjorde det lidt problematisk med om han skulle sige det eller hvad?
Layson kiggede ned i jorden igen, og op igen da han spurgte om hvad han lavede her, han vidste det ikke rigtig "Altså jeg skulle havde et bad, da jeg ikke må låne noget brusebad, og det sådan at jeg bor på gaden og så det her sted var nok det sted hvor ingen lige var" Sagde han stille, mens han kiggede ned igen, så det vil sige at ham som sad foran ham havde set ham...
Layson rødmede blidt af tanken om det, men dog kiggede han op igen, da han ville sige hvad han var "Jeg er en døds engel" Sagde han såh, og så fast på ham, det var underligt ja, men nogle gange var det sådan.
Layson vidste ikke hvad han skulle gøre andet end dette, måske ville han sige noget til ham. Eller også bare sådan ja.
Layson kiggede ned i jorden igen, og op igen da han spurgte om hvad han lavede her, han vidste det ikke rigtig "Altså jeg skulle havde et bad, da jeg ikke må låne noget brusebad, og det sådan at jeg bor på gaden og så det her sted var nok det sted hvor ingen lige var" Sagde han stille, mens han kiggede ned igen, så det vil sige at ham som sad foran ham havde set ham...
Layson rødmede blidt af tanken om det, men dog kiggede han op igen, da han ville sige hvad han var "Jeg er en døds engel" Sagde han såh, og så fast på ham, det var underligt ja, men nogle gange var det sådan.
Layson vidste ikke hvad han skulle gøre andet end dette, måske ville han sige noget til ham. Eller også bare sådan ja.
Gæst- Gæst
han sad bare op af træet og holde øje med Layson, han viste ikke rigtigt hvad han skulle sige, han sad lidt og tænkte"det vil jeg tro du kan på biblioteket"sagde han, men han var jo ikke helt sikker på det, han havde ikke rigtigt selv været der endnu, men det skulle nok ske på et tidspunkt.
Nu havde han jo fri fra arbejdet et godt stykke tid, han ville jo også sige op"hvad skal du så lave nu?"spurgte han, han kiggede på ham som han næsten hele tiden havde gjort, så der var ikke nogle forandringer i det, men hvorfor skulle han også kigge væk, Layson var jo en han snakkede med, men hvor længe viste han intet om overhovedet
Nu havde han jo fri fra arbejdet et godt stykke tid, han ville jo også sige op"hvad skal du så lave nu?"spurgte han, han kiggede på ham som han næsten hele tiden havde gjort, så der var ikke nogle forandringer i det, men hvorfor skulle han også kigge væk, Layson var jo en han snakkede med, men hvor længe viste han intet om overhovedet
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont