Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
what now-XXX - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
what now-XXX - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
what now-XXX - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
what now-XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
what now-XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
what now-XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
what now-XXX - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
what now-XXX - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
what now-XXX - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
what now-XXX - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

what now-XXX

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Tirs 24 Jul 2012 - 15:42

Han kiggede på hende og var stille og roligt overfor hende for hvorfor skulle han være andet og sådan noget, han rejste sig stille og tog tøj på og gav så hende hendes tøj "okay skal nok bringe dig hjem hvis jeg viste hvor det var henne så kunne jeg men det aner jeg jo ikke"sagde han roligt og havde det da dårligt med at han havde gjort noget som nok ville få hende til at hade ham meget men sådan kunne det jo gå når det var.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jul 2012 - 15:46

Hun skar tænder og sukkede, hun trak roligt i resten af sit tøj og fik skyggerne til at presse hårdt mod døren til den til sidst blev smadret, hun så koldt på ham og skar tænder inden hun hurtigt forsvandt ud af døren og løb ned af gaden for at komme langt væk fra ham, hun så ned hele vejen til hun til sidst nåede sin lejlighed hun låste sig ind og smækkede døren hårdt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Tirs 24 Jul 2012 - 15:57

Han kiggede efter hende og slappede bare af mens han gav sig til at følge efter hende i skjul og slappede bare af mens han gjorde det før han satte sig op på et tag på et hus overfor hvor hun boede *hvad gør jeg nu*tænkte han roligt og havde ikke noget ide om hvad han skulle gøre for at få hendes tillid men det blev svært.
Han så rundt for at se om der var en blomsterbutik i nærheden og det var der så han kunne jo købe en buket til hende men ville hun ikke også bare hade den som hun hade ham lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jul 2012 - 16:04

Hun lagde inde i sin sofa og havde tændt fjernsynet, hun fulgte ikke med i det der kørte, hun ville bare bruge det til at distrahere sig selv fra det der lige var sket, hun rullede sig sammen på sofa'en og bed sig hårdt i læben da hun begyndte at ryste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Tirs 24 Jul 2012 - 16:30

Han kiggede stadig hen på blomster butikken og tog sig så sammen og kom ned fra taget og gik hen og købte en ordenlig stor buket røde roser og kiggede sig omkring og fik så også fat i en flaske champagne.
Han kiggede roligt på hende og tog sig sammen og gik så hen til hendes hoveddør og bankede på og håbede ikke på at hun bare ville smække den i hovedet på ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jul 2012 - 16:36

Kimi sukkede tungt da hun hørte det bankede på, hun tøvede lidt inden hun rejste sig og gik ud på badeværelset, hun gjorde så man ikke kunne se nogen forskel på hende fra før Zankuji havde været der... hun vidste jo ikke det var ham...
hun sukkede, og gik roligt ud og åbnede, da hun så det var ham skar hun kort tænder og kneb øjnene lidt sammen "hvad vil du?" spurgte hun koldt mens hun bare så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Tirs 24 Jul 2012 - 16:45

Han kiggede på hende og var sådan helt rolig og afslappet "jeg er kommet for at sige undskyld over min opførelse overfor dig"sagde han roligt og håbede på at hun troede på ham for han mente hvad han sagde, da han jo havde opført sig som en dum person overfor hende.
Han så på hende "så jeg har købt dem her til dig og champagne"sagde han og rakte roserne og champagne flasken frem mod hende og kiggede på hende og var rolig.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Ons 25 Jul 2012 - 23:54

Hun så mistroisk på ham da han sagde det, hun bed sig hårdt i læben og trådte hurtigt et skridt tilbage da han rakte det mod hende, hun tøvede men tog så stille imod det, hun sank en lille klump og så lidt på ham inden hun stille sagde "Hvis du ikke rør mig... må du godt komme ind lidt..." sagde hun stille og uden at fjerne øjnene fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Tors 26 Jul 2012 - 22:29

Han kiggede på hende og havde ikke nogen ide om at han ville røre hende eller noget som helst "jeg rør dig ikke"sagde han roligt og kiggede bare på hende.
Han gik stille og roligt ind og lagde det han havde med til hende på et bord så vidt som det så ud og kiggede lidt rundt "her bor du da fint"sagde han roligt og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og havde det da stadig skidt med det han havde gjort og sådan, men sket var sket og det kan man ikke lave om nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Lør 28 Jul 2012 - 17:48

Hun nikkede roligt og gik stille længere ind i lejligheden, hun sank en lille klump og tog stille det han havde haft med som han havde lagt på bordet med ud i køkkenet, hun gemte det roligt væk og gik så ind i stuen og satte sig i sofa'en og så stille ned mens hun bed sig hårdt i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Lør 28 Jul 2012 - 18:48

Han kiggede på hende stille og roligt "må jeg sætte mig"spurgte han roligt og havde ikke nogen ide om hvor han sådan skulle sætte sig henne da han ikke viste hvor han måtte sætte sig og alt sådan noget der.
Han kiggede på hende og ventede på svar og håbede da på at han ville få et for ellers blev han da bare stående.
Han så sig omkring og slappede bare roligt af og alt det han havde jo ikke ret til bare og sætte sig hvor han ville og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Lør 28 Jul 2012 - 19:01

hun tøvede lidt da han spurgte om han måtte sætte sig... hun sank en klump og bed sig hårdt i læben inden hun stille nikkede "ja.. bare sæt dog hvor du vil" sagde hun stille og så ned mens hun bed sig nervøst o læben, hun rystede svagt, men skjulte det godt så han ikke kunne se det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Lør 28 Jul 2012 - 19:10

Han kiggede på hende og var sådan stille og roligt og satte sig ned hvor han nu kunne kommer til at sidde og slappede bare roligt af og sådan noget der og havde ikke noget imod at hun var lidt væk fra ham nu her da han ikke ville gøre hende mere nervøs end hun var nu.
Han så rundt også på hende igen "hva laver man så nu her"spurgte han roligt bare for at komme i snak med hende og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 15:50

hun så stille på ham og trak lidt på skuldrene "normalt sidder jeg bare og glor.." sagde hun roligt og gabte en smule inden hun hurtigt skjulte det så han ikke skulle tro/finde ud af.. at hun var træt, hun så stille ned og sank en lille klump mens hun bare så ned og bed sig hårdt i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jul 2012 - 16:15

Han kiggede på hende og slappede stille og roligt af "det lyder da godt nok kedeligt er det ikke det"sagde han stille og roligt til hende og havde ikke sådan selv noget at lave når han bare var der hjemme, men han kom næsten altid på noget når det var sådan.
Han kiggede på hende og syns nu hun så godt ud men hvad han havde gjort var noget der var slemt og alt sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 16:19

Hun tænkte lidt over det "Andre gange træner jeg.." sagde hun stille mens hun så på ham med et underligt blik, hun sukkede stille og sukkede, havde hun husket sine våben da hun skulle på arbejde ville det andet aldrig være sket, og så kunne hun hade ham for at have prøvet på at gøre det, i stedet for at hade ham for at have gjort det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jul 2012 - 16:30

Han kiggede på hende "okay træner hvordan træne"sagde han roligt og kiggede på hende, for der var jo mange forskellige måder og træne på som den måde han gjorde og sådan noget.
Han kiggede på hende *er det fysik eller med våben*tænkte han roligt og kiggede bare på hende og havde ikke noget han skulle nå så der var tid nok til at hun kunne svare ham på det og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 16:35

hun så stille på ham "Med våben" sagde hun roligt, hun rejste sig og kom lidt efter tilbage "Med dem her" sagde hun roligt og lagde to pistoler på bordet, hun så kort på ham inden hun tog dem igen og satte dem fast i to holdere på sine af sine lår, hun satte sig i sofa'en igen og så stille på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jul 2012 - 18:00

Han kiggede på hende og slappede stille og roligt af "våben okay hvorfor det øver du dig ikke med din evner altså det der skygge noget"sagde han roligt og kiggede på hende *hun kun jo være meget bedre til det hvis hun øvede sig med det*tænkte han roligt og så på hende "våben er en god ting og ha men ens evner er gode at have i baghånden"sagde han roligt som om han viste alt om det men han tale bare af ren erfaring hvad det angik.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 18:02

Hun så roligt på ham "Det kan jeg ikke uden at mindes den nat jeg dræbte min far... og har ikke lyst til at tænke på det" sagde hun roligt mens hun så på ham, hun fortrak sine våben ud over sine evner efter den nat...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jul 2012 - 18:05

Han kiggede på hende og slappede roligt af og tænkte lidt over hvad han så skulle sige for det lød da ikke rart det hun sagde "okay du vil ikke øve din evne men du brugte det mod mig der jo ingen forskel lige der men når du siger det med din far hvordan kan det være din skyld"sagde han roligt og havde ikke noget ide om det var dumt sagt eller hvad det var men sagt er sagt nu kunne han bare vente på et svar.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 18:09

"havde det ikke været fordi jeg virkelig koncentrerede mig ville du være blevet gennemspidet, og det gjorde psykisk ondt på mig at bruge den" sagde hun roligt mens hun så på ham med et underligt udtryk i øjnene, hun bed sig hårdt i læben , og så så lige så stille ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jul 2012 - 18:14

Han kiggede på hende "okay"sagde han roligt og havde da ikke regnet med at det gjorde sådan på hende når hun brugte den, men når det var sådan så var der da ikke meget at gøre for at det skulle virke ordenligt uden at gøre ondt på hende og sådan.
Han så på hende med et roligt smil på sine læber "når men hvad skal vi lave eller snakke om"spurgte han roligt og så på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 18:26

Hun så stille på ham og sukkede lavt.. "hvad har du lyst til?" spurgte hun roligt men alligevel en smule på vagt overfor ham, hun bed sig hårdt i læben og sank en lille klump inden hun stille så ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now-XXX - Page 3 Empty Sv: what now-XXX

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jul 2012 - 18:30

Han kiggede på hende "pas nu på at du ikke bider hul i læben den har jo ikke godt af at blive bidt i så meget"sagde han roligt og smilte stille og roligt til hende og sådan.
Han så på hende "jeg ved ikke hvad har du mest lyst til"spurgte han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og havde ikke noget ide lige nu så det håbede han at hun havde og alt sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum