Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hit me with your best shot!! (Emner!) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hit me with your best shot!! (Emner!) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hit me with your best shot!! (Emner!) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hit me with your best shot!! (Emner!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hit me with your best shot!! (Emner!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hit me with your best shot!! (Emner!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hit me with your best shot!! (Emner!) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hit me with your best shot!! (Emner!) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hit me with your best shot!! (Emner!) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hit me with your best shot!! (Emner!) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hit me with your best shot!! (Emner!)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 22:08

Hit me with your best shot!! (Emner!) 5v9c40

I got peoples attention! :D
At least i hope so xD

Hello there!
Ja, nu synes jeg at det er på tide at få gang i min elskede Mickee..
Jeg søger - som du nok har gættet - emner. Jeg er mest ude efter nogle plots/relationer, da jeg gerne vil have noget at gå ud fra, men den gode gamle 'Let's see where a topic will take us' nu og da, kan også godt gå, hvis det er helt umuligt at finde en relation.
Jeg har ikke som sådan de store krav, så længe svarerne er kreative. Og ikke under ti linjer. Jeg skriver selv omkring 700 ord. Af og til 500 eller 1000. Det variere lidt fra emne til emne. Hvor mange linjer det er, ved jeg dog ikke xD
Men jeg er åben for forslag. Endelig også til min anden karakter Cassadee, da hun bestemt også mangler nogle relationer ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 8:07

~~ Jeg er da frisk på et eller andet ^^
Skal lige have taget mig sammen til at finde på og skrive det sidste info omkring Elly her, så er det måske nemmere at finde på noget 'dybere'
- Hvertfald, er jeg frisk på at emne hvis det skulle være noget C:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 11:13

Det lyder fantastisk!
Kan du muligvis skrive kort om hvem Eliot er? Altså personlighedsmæssigt, hvad han kan lide og ikke lide og sådan. Bare så det bliver lidt lettere at finde en relation ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 11:25

Jeg kunne også godt tænke mig et emne ^_^
Og relationer? Jeg ved ikke om du kan få noget ud af min profil tekst eller noget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 11:36

Altså.. Jeg får ikke de vildeste idéer, men jeg kunne godt forstille mig et stille og roligt bekendskab. Ikke direkte venner måske, men de kender hinanden og snakker fint sammen. Dog er den anden person ikke den første de tænker på, når de skal finde nogen at tilbringe tid med? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 12:17

Tja... Det lyder da meget godt n.n
Har du så nogen idé om hvor de kender hinanden fra? Altså, Izobell flyttede jo fra sin barndomsby, så måske kunne de kende hinanden derfra?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 12:27

Ummhg yeah, la mig se S:
Han er måske lidt en outsider, lidt speciel i personlighed. - Ikke en man som sådan ville lige mærke til, da han ud af til bare følger med flokken og falder ind i mængden, men personlighed er han lidt et fuck hoved, ikke at han er dum, men han tænker ikke så langt, bemærker kun at der noget hvis folk rent faktisk siger det. Med undtagelser.
Med hensyn til sexualitet er han mest til fyre, men piger kan da selvfølgelig også betyde ligeså meget for ham.
Ved ikke helt med interesser osv, han læser meget og spiller klaver men ellers ikke det store. //der står en smule på hans profil - ved ikke hvor meget mere det hjælper C:

Her var hvert fald lidt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 12:39

Mickee er også lidt af en outsider, da han er en fiasko af en dæmon at være. Derfor hader alle hans artfæller ham og oveni det er han en meget nervøs person. Jeg tænker lidt at de kan være 'outsideres sammen'. Altså de søger bekræftelse i hinanden og danner på den måde et stærkt bånd til hinanden? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 12:41

Hvor er hun fra? For det kræver jo lidt at Mickee har været i denne by på et tidspunkt i hans liv ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 12:44

Det kan de hvert fald sagtens ^^
Eliot er temmelig snaksaglig så snart han kender personen han er sammen med og det er ikke fordi at racer betyder specielt meget for ham, så længe man ikke er ondskabsfuld ^^ - selvom han godt selv kan være lidt en bitch engang imellem C:

- Men så det hvert fald noget med et godt venskab?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 12:46

Fantastisk ^^
Det var hvad jeg tænkte.. Hvor gode venner kan vi jo finde ud af hen af vejen :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 12:50

Jeps C:
Dte finder vi ud af ja ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 13:02

Så skal vi bare have lavet et emne.. Hvis jeg skal lave blive det dog først engang i aften, da jeg laver projekt ligenu og senere skal jeg på arbejde.. Jeg kan ikke rigtig samle mig om at skulle finde på en mulig handling og sådan ligenu ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 13:05

Jeg ville godt kunne lave det når jeg engang får fri fra skole C: tror jeg ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 13:10

Det lyder godt :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 13:35

Hun er vokset op i England, London, og er derefter flyttet til Terre :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 13:42

Okay.. Så kan det i teorien godt være, men det kræver at Mickee har været i London på ferie eller noget i den stil. Han er født i Enniscorthy i Irland.
Kan hun have været inde og se en ballet eller musical på et teater i London? For så kan de have mødt hinanden der, da Mickee, hvis han var på ferie i London, helt sikkert ville have været inde og se sådan én ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 14:51

Det kan hun godt have. Hun er egentlig ikke sådan en kultur agtig person, men hun er nysgerrig nok til at gå derind, bare for at se, hvad det er for noget :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 14:53

Så synes jeg at vi skal sige at de har mødt hinanden sådan.. Medmindre du selvfølgelig har andet i tankerne? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 18:06

Nej, det har jeg ikke. Desuden synes jeg faktisk rigtig godt om din idé ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Hazel Tirs 7 Feb 2012 - 18:37

UH UH oz mig oz mig!!!! xD
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Cassadee Tirs 7 Feb 2012 - 18:41

Sure Hazel.. Har du nogle idéer? :3
Jeg skriver lige fra min anden bruger, da jeg ikke orker at skifte på mobilen ^^
Cassadee
Cassadee
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : En lejlighed i nærheden af Quatre.

Antal indlæg : 82


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Hazel Tirs 7 Feb 2012 - 18:45

Uhm... well det ved jeg ikke, er der noget specielt du søger? xD

det helt fint^^
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 23:07

Jeg søger ikke som sådan noget specielt, men kan du evt. skrive lidt om Hazel som person, så kan det være at der dukker en idé op. Jeg søger vel mest af alt relationer der virker realistiske mellem karaktererne ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Hazel Tirs 7 Feb 2012 - 23:11

Jamen... Hazel kan ikke rigtigt huske noget i sin fortid, hun aner ikke hvor hun kommer fra, andet end at der skete noget slemt, hun elsker at være nær vandet,. Men er meget bange for ild.. hun søger personer fra sin fortid, ^^
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Hit me with your best shot!! (Emner!) Empty Sv: Hit me with your best shot!! (Emner!)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum