Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 13:51

Omgivelser: Hmm... Dem som nu er her?! xD
Sted: Skaterparken.
Tid: Eftermiddag.
Vejr: Solen skinner`!
Dato:?


Solen skinnede og dagen var perfekt. Lilly sad på en af bænkede i skaterparken. Hun bed sig let i læben, imens hun betragtede alle dem som nu stod på skateboard. Hun smilede let, ved at se dem kaste sig ud fra de store ramper. Skulle hun mon prøve at stå på skateboard? Nej! Det ville aldrig komme til at gå godt, hvis man skulle se efter det mest tænkelige! Hun strøg let nogle hår totter væk, som var hoppet ud af hendes knold. Hun smilede kort da hun fik alle hårtotterne, tilbage i knolden. Hun havde hendes shorts og en langstop trøje på, da der var så varmt i dag. Hun smilede kort igen.. Hmm.. Hvad kunne man give sig til når man nok ikke kan stå på skateboard? Hun bed sig kort i læben, mens hun igen betragtede alle de forbi kørerne skatere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 14:01

Et gisp kunne høres ikke langt fra pigen som sad på bænken. "Mennesker!" Lød en lys og overrasket stemme henne fra indgangen til skaterparken.
Var det en pige...eller bare en dårlig klædt dreng?
Roar tog et skridt ind i skaterparken mens han rettede på sin lyserøde trøje, som gik halvt ned over hans shorts.
Han havde gået med lukkede øjne ned af stien, for at se hvor den førte ham hen. Han havde næsten ikke set noglen hele dagen!
Han gik hen imod bænken hvor der allerede sad noglen. En pige!
"Hej." Smilte han og strøg med en feminim bevægelse en hårtot om bag sit piercede øre.
"Jeg hedder Roar."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 14:10





Solen skinnede ned på hendes næsten hvide hud. Hun mærkede dog en let vind som blæste lidt frem og tilbage. Men hvis den ikke var der, ville det ikke være rart at være udenfor. Lilly kiggede dog op da en dreng snakkede til hende. Hun kiggede op på ham.. ”Hej…” Næsten hviskede hun og strøg let en hår tot væk så man kunne se hendes smukke øjne. Men det var dog ikke derfor at hun gjorden det; Det var fordi at de drillede hende. Hun smilede let, og kært da han igen sagde noget. ”Jeg hedder Lilly” smilede hun kært og præsenterede sig, ved også at give et lille som bekræftelse. ”Hmm.. Vil du ikke ned og sidde?” spurte hun og klappede let på pladsen ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 14:17

"Pænt navn." Smilte han og satte sig ned ved siden af hende.
"Hvorfor er du ikke ude og lege?" Spurgte han og lagde hovedet let på skrå, med det sødeste smil han kunne tvinge frem på sine læber.
Han strøg endu en hårtot om bag sit øre. Sikke feminime bevægelser han havde!
Var han overhoved en dreng!?
"Det er jo så godt vejr."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 14:27



”Lege og lege, jeg prøvede at overveje at stå på skateboard, men vil nok bare falde” Mumlede hun let, men stadig lød det kært. Hmm.. Det var endelig lang tid siden at hun havde leget, flere år siden måske. Men hendes `indre´ barn var der stadig! Men hun var dog stadig barn ikke? Eller er man ikke barn når man er 17 år mere? Hun bed sig let i læben.. ”Hmm.. Hvad med dig hvorfor er du ikke ude og `Lege´ med nogen af de drenge? Hun vidste godt at han var en dreng, eller var han ikke? Hun bed sig let i læben før hun tænkende, betragtede ham. JOV! Det måtte han da være ikke? Hmm.. Hun kunne da ikke bare sådan tage fejl vel? Hun strøg let en hånd gennem hendes lyse hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 14:37

Han så hen på drengene med et tvivlende blik. Sådan noglen kunne han da ikke lege med!
De lignede jo første klasse football spillere! Næsten ihvertfald...
"De gider da ikke at lege med en tøs!" Grinte han og så på hende igen.
Han rettede igen på sin lyserøde T-shirt med en irriteret grimasse.
"Æv!" Mumlede han. "Den ryger hele tiden op!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 14:40

"Hmmm.. Du ligner da ikke et tøsedreng, men kan godt se forskellen" smilede hun og kiggede hen på den gruppe drenge, som der nu stod, der. De kigggede undrede hen mod dem. "Måske skulle du prøve" sagde hun og prikkede ham let på næsetippen. Hun smilede kort, før hun let bed sig i læben.. "Hvad sker der?" spurte hun da ham sagde et eller andet med hans trøje. Hun smilede kort før hun igen betragtede skaterne. Hun smilede let,da hun så dem kaste sig ud fra rampen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 14:48

"Du kan gå hen til dem!" Smilte han og lænte sig tilbage, så han sad op af bænkens ryglæn.
Han skulle ikke derhen!
Han så kort over på dem og grinte lidt. "Se de kigger på dig!" Grinte han, med sin pigede latter.
Han smilte til hende. "Det er bare min dumme trøje!" Mumlede han irriteret og sukkede svagt.
"Den er dum..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 14:52

"Nej jeg kender dem ikke" sagde hun med et kært smil. Men da han sagde at de kiggede på hende! Gav hun ham en albue i siden.. "Det er jeg nu ikke så sikker på" grinede hun da de vendte blikket mod ham, fordi at hun gav ham en albue i siden. Men da hun gjorden det var det ikke hårdt eller noget. "Der er vist noget feminit over dig, siden at du griner sådan2 smilede hun kært. "Hvad er det da at der gør din trøje dum?" spurte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 15:00

"Det er dig de kigger på!" Sagde han bestemt, men smilte dog til hende.
Han strøg igen en hårtot om bag sit ene øre med en feminim bevægelse. "Tusind tak!" Smilte han og satte hovedet lidt på skrå.
Han gjorde sit bedste for at ligne en pige... da han var lille troede folk altid at han var en pige, og det havde han det fint med!
"Og den er bare dum!" Grinte han og rettede på den igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 15:12

Hun smilede let til ham.. "Nej jeg tror det er dig!" sagde hun og nikkede bestemt. "Hmm.. Må jeg spørge dig hvor gammel du er? " spurte hun med et smil. hun smilede kort igen. Hmm.. "Vil du da gerne være en pige?" spurte hun kært og sstrøg let en hårtot væk. Hun smilede kort igen, før hun betragtede skaterne. Hun mærkede let at der var nogle der kiggede hen mod dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 15:24

Kora havde rendt rundt omkring i sine egne tanker og ikke rigtig lagt mærke til de folk der havde vendt sig om for at kigge efter hende mens hun gik.
Hendes hår slaskede ned langs hendes ryg og irritere hende egentlig en stor del, selvom hendes ansigtsudtryk ikke havde ændret sig længe.
Hun var nået til skater parken, hvor hun kiggede mod de forskellige ramper.
Godt sted at tænke.
Hun bar sig selv op paa en af ramperne i en drømmende tilstand. Folk der saa hende udefra ville nok være bange for at vinden havde fået fat i hende og blæst hende op mod rampen saa tynd hun var, uappeligtlig tynd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar Empty Sv: Hmm... kan jeg finde ud af det her, eller udsætter jeg mig for fare?!- Roar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum