Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
plots til Darien EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
plots til Darien EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
plots til Darien EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
plots til Darien EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
plots til Darien EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
plots til Darien EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
plots til Darien EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
plots til Darien EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
plots til Darien EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
plots til Darien EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

plots til Darien

Go down

plots til Darien Empty plots til Darien

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 19:28

plots til Darien Darien1 plots til Darien Darien1

Darien Jackson x 22 år x menneske x single

Okay, Darien her er en meget sportslig mand. Han elsker at feste, og arbejder som bartender i De Host Club. Han er meget glad for kvinder og mænd, og lader sig hurtigt charmere af dem der har et flot smil og mørkt hår. Derudover er han god til at se gennem folks facader, og han kan fornemme når folk ikke vil fortælle ham deres hemmeligheder. Han er meget venligt sindet, men er ikke bange for at vise sin afsky overfor folk der har fornærmet ham. Der skal meget til at meget til at gøre ham sur, men der skal det tredobbelte til at få ham til at tilgive igen. Man kan godt sige at han bager nag. Men jeg har nogle ting som jeg søger, og i kommer til at hører lidt mere om det nu. OBS bare fordi der er så mange ledige pladser, behøver de ikke alle blive fyldt ud. Jeg lukker for de forskellige grupper hvis der kommer overflod eller andet.

Best friends Darien har mange venner, men nogle venner er ham lidt nærmere end andre. Han er ikke bange for at fortælle sine hemmeligheder til disse.
( ledig ledig ledig ledig )
Good friends Nogle piger, gerne også drenge, som Darien kan komme godt ud af det med. Han kan dog ikke dele alle sine hemmeligheder med disse.
Childhood friends som barn har Darien haft et par jævnaldrene naboer. Og han har højst sandsynligt stadig holdt kontakten efter han er flyttet hjemmefra.
Sambo Han er ikke vild med at bo alene og har derfor valgt at få anskaffet sig en sambo.
( Cassadee Johnson )

Ex’s Gennem livet har Darien efterladt et par knuste hjerter, men der er også nogle som han stadig er gode venner med. Jeg ser gerne at han har én eller to som virkelig hader ham og han stadig hader. Og det kunne også være fedt med et forhold der mest handler om deres had, og at de bliver draget af hinanden hver gangen de skændes. Derudover vil jeg også gerne have at nogle af hans forhold stadig er end 'godt'. Og det skal lige huskes at Darien er til begge køn!

( Mickee Harper ledig ledig ledig )

Secret et forhold som Darien holder meget diskret, og dette gør den anden også. De mødes på meget neutrale og øde steder.
( ledig )

friends with benefits en eller to, hvor det ikke er mere end lidt kys og nussen. Og det vil ikke blive mere fra Dariens side i hvert fald.
( ledig ledig )

Psysical attraction Forholdet er baseret på det fysiske, men det kan godt bygges videre. Kan sagtens sættes sammen med friends with benefits eller secret.
( ledig )

Rivalry måske på venligbasis? Eller også gerne en fra arbejdspladsen der hele tiden vil være bedre end Darien og omvendt.
( ledig ledig )
Enemies ekskærester, dårlige episoder, nogle der er blevet fornærmet, måske noget med en slåskamp.

Jealousy Evt. nogen drenge eller piger, der er bærer nag over at Darien har flirtet med deres kærester eller andet. Eller noget fra en dårlig episode?

Family mor, far, søskende. Derudover har hans far også en ekstra familie, der fra har han også et par søskende.

protective over you Darien er meget beskyttende, især overfor sine søskende men der er også andre som han holder en hånd over.
( Mickee Harper ledig ledig )

Sidst rettet af Darien Ons 15 Feb 2012 - 16:42, rettet i alt 4 gange

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

plots til Darien Empty Sv: plots til Darien

Indlæg af Cassadee Tirs 14 Feb 2012 - 19:55

Hej min elskede tissemyre <3

Okay.. For det første tænkte jeg at vi måske skulle arbejde lidt mere i dybden når det gælder vores plot mellem Darien og Case, men den kan vi jo tage i PM eller på msn på et tidspunkt.

Udover det fandt jeg på det her plot mellem Mickee og Darien.
Jeg tænker. Ekskærester, Mickee ville ikke have sex med Darien og følte sig som et dårlig person af denne grund, hvilket i sidste ende gjorde ham så usikker i Dariens nærvær, at de gik fra hinanden.. Her kommer det rigtig spændende *host* så.. Jeg har et plot med Der,
der
Cassadee
Cassadee
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 82

Indlæg af Cassadee Tirs 14 Feb 2012 - 19:59

(Fortsættelse)
Jeg har et plot med REE* hvor Mickee kommer til at se Ree som en lillesøster, hun kommer også til at holde af ham, men skjuler det.. En dag møder han hende i hendes Varulve skikkelse og så tænkte vi at vi skulle finde en der kunne komme og redde ham.. Darien! xD
Undskyld at det gik så galt, men jeg skriver fra mobilen xD
Cassadee
Cassadee

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 20:24

Jeg ved ikke helt med den der varulve ting, egentlig kan jeg ikke finde en grund til at Darien skulle finde Mickee? Men jeg er helt klart med på den der ekskæreste ting :D Hvilken slags dybere plot mener du med Darien og Cassedee?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 20:44

*Gør krav på lidt Darien* Håhåhå...

Gæst
Gæst

Indlæg af Cassadee Tirs 14 Feb 2012 - 20:49

Altså.. Jeg tænker mest en tilfældighed.. Men de kunne i teorien også have aftalt at mødes lidt derfra, da Mickee lige skulle forbi og se til Ree, inden de mødtes.. Måske er Darien kommet til byen efter at være bortrejst i noget tid og har så opsøgt Mickee for gammelt venskabs skyld.. Og grunden til at han finder Mickee er så fordi han høre hans råb om hjælp?
Altså.. Jeg ved det ikke.. Hvordan de endte med at blive venner, da Cassadee ikke er typen der lukker folk ind. Men det kunne selvfølgelig være grundet et væddemål at han flyttede ind hos hende? Eller nærmere en udfordring Cassadee har givet ham, der lyder noget i stil med "Du mangler en lejlighed.. Du kan flytte ind hos mig, men en ting er sikkert, om under er halvt år vil det gå op for dig at det var den værste beslutning du nogensinde tog at afvise mig" xD
Cassadee
Cassadee

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 21:14

Elijah - kom med dine fantastiske idéer! Men jeg kommer lige med mine først ; )
første idé: Hvis vi nu siger at det ligger i den venskabelige sektion så ville jeg nok gå hen til noget gode venner blandet med benefits? Og vi kan måske lave et lidt dybere plot med det.
Anden idé: Kærlighedssektionen er også en mulighed (håhå) Men jeg har ikke rigtig nogen idé til et dybere plot? Det kunne ske at Elijah var blevet forelsket i Darien, mens han har været på udkig efter job og har søgt hos De Host Clup? Og derefter har de ses sådant lidt løst.

Jeg tænker sagtens at vi kan finde på noget, men jeg vil ikke komme med alt for store idéer i tilfældet af du har nogle med noget mere saft på? Desuden så mangler jeg også en der kan fucke Dariens liv totalt op på en eller anden måde xD

Cassadee - Darien har boet i byen i godt og vel tre år nu, men han har været på en ferie til Bulgarien. Så det lyder som en fin idé at han lige er kommet hjem og har aftalt at mødes med Mickee og derefter BAM reddet fra en varulv? xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 21:24

Præcis! Men vil - som Ree har sagt til mig - ikke være uden skræmmer at de kommer derfra.. Og desuden vil det også først rigtig kunne starte, når jeg er kommet igang med mit plot med Ree og vi er kommet lidt ind i det ^^
Indtil da må du tage til takke med Case og søøøde mig :3 <3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 21:45

Elijah er... en håbløs romantiker... forelsket hver uge, og han ville nok forelske sig i Darien ligegyldigt hvad. Det er så op til dig, hvor meget du vil have, Darien skal gengælde det. Jeg tænker, at vi burde starte med venne-delen, for alt det kærligheds-halløj kan jo altid bare blive en videreudvikling af det hele or what so ever alt efter hvordan de lige svinger?

Angående De Host Club, så tror jeg ikke, Elijah vil turde at gå derind, men det kunne være et skønt sted at emne! De kunne jo have mødt hinanden til en eller anden fest og overnattet hos en af dem i en brandert og så... noget med... at... *Tænker så det knager* aaaattt... en af dem har glemt noget hos den anden? Så hvis de overnattede hos Darien, så havde Elijah glemt et eller andet hos ham, og opsøger ham derfor på arbejdet for at få det tilbage? Det ville være lidt heldigt, hvis han så havde det med sig på arbejde, så de ville nok blive nødt til at gå hjem til ham bagefter... eller... noget... hæhæhæ...
Eller hvis det havde været hos Elijah, så kunne han tage de glemte sager med til Darien... Your choice!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 21:48

Jeg syntes det er en god idé! At de måske starter med at være bekendte, altså venners venner måske? Også ender de til en fest sammen og de ender i en brandert sammen. Jeg kan lige se Darien for mig; Prøve at snige sig ud uden at blive opdaget, og være så lydløs som mulig. Især hvis han har lidt problemer med at genkalde aftenens hændelser. Men hvad med at de har overnattet hos Darien også bliver han opsøgt på arbejdet af Elijah. Den idé kan jeg godt lide også tager vi det hele hjem til Darien senere i tråden : D Jeg tror godt at Darien ville kunne gengælde Elijahs lille crush, og han vil helt sikkert finde hans nemme jalousi meget underholdende og endda tiltrækkende xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 21:53

Det lyder spændende. Jeg er frisk på et venskab, hvis det kunne friste.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 22:10

Den er i vinkel! Vil du eller skal jeg?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 9:13

Uf! C: jeg ville da gerne være med på et eller andet ^^
Der er jo mange muligheder, slet ikke til at vælge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 13:49

Har du nogen idéer til dem? eller skal jeg lufte mine idéer lidt? : D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 14:01

Du må da meget gerne lufte dine lidt C:
Er lidt tom lige pt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 15:12

Jeg tænker at de godt kunne være noget i retningen af Gode venner? : D At de mødtes en gang om ugen eller måneden for at snakke sammen? Darien ville sikkert føle at Elliot holdt noget skjult for ham, men han ville ikke prøve at presse ham til at fortælle om det. :) Jeg tror at Darien ved at racerne findes, men jeg er ikke helt sikker.
Men altså, hvad siger du til gode venner? Jeg ved ikke helt om du ville noget andet, eller hvad. Men ellers så kom med dine idéer!

Og ELIJAH Du må meget gerne lave tråden *Puppy eyes*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 15:59

Det lyder som en fin idé ^^
Nej jeg havde ikke lige så mange tanker omkring noget, Eliot ville kunne passe ind de fleste steder af hvad du søger sååe ^^ - Men et venskab lyder som en go' idé [:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 16:15

Lyder dejligt.!
BTW. Antonio, undskyld at jeg kom til at springe dig over. Hvilken slags venskab har du i tankerne? Bedstevenner, gode venner eller bare sådan lidt løse venner? : D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 16:22

Det kommer an på Dariens personlighed... Altså hvis de er fuldstændig forskellige, tænker jeg nok ikke at det skal være bedstevenner, hvis du forstår. ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 16:26

Du kan læse hans personlighed, i starten af plottråden hvis det er : )

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 16:32

Ups. : D
Men jeg tror det er op til dig. Der er mange ligheder, men Antonio er ikke sports- eller festtypen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 16:41

hmmh. mon så ikke at de bare er gode venner? : D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 16:48

Jo, det lyder fint.