Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nu hvor det er valentins dag...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Nu hvor det er valentins dag...
Jamen hej xD
Ja som i kan se så keder jeg mig en hel del faktisk D: og overvejede om der var nogle der kunne overtales til et emne?
Krav~~
- Jeg vil ikke myrdes eller forvandles ^^'
- Jeg vil gerne have i skriver mindst 10 linjer :3
- Jeg opretter gerne men du jeg beder jer siger hvor ^^
Plots~~
En valentinsdag date ~~ Denne person kan både være dreng/pige. Han er ligeglad med hvilket køn personen er da han er til begge køn.
Fjender~~ Dette kan være både mand/kvinde. Personen skal have et had til ham og have lyst til at dræbe ham, men uden at gøre det.
Elskere/elskerinder~~ Dette kan oss være en mand/kvinde, han er ikke kræsen, men personen skulle være klar på lidt af hvert, da Vaino er meget voldsom.
Well hvis du har andre idéer så vil jeg da gerne høre det^^
Ja som i kan se så keder jeg mig en hel del faktisk D: og overvejede om der var nogle der kunne overtales til et emne?
Krav~~
- Jeg vil ikke myrdes eller forvandles ^^'
- Jeg vil gerne have i skriver mindst 10 linjer :3
- Jeg opretter gerne men du jeg beder jer siger hvor ^^
Plots~~
En valentinsdag date ~~ Denne person kan både være dreng/pige. Han er ligeglad med hvilket køn personen er da han er til begge køn.
Fjender~~ Dette kan være både mand/kvinde. Personen skal have et had til ham og have lyst til at dræbe ham, men uden at gøre det.
Elskere/elskerinder~~ Dette kan oss være en mand/kvinde, han er ikke kræsen, men personen skulle være klar på lidt af hvert, da Vaino er meget voldsom.
Well hvis du har andre idéer så vil jeg da gerne høre det^^
Gæst- Gæst
Sv: Nu hvor det er valentins dag...
Uh uh det lyder da sjovt også bare fordi jeg ikke har så mange emner igang xD øhnm o.o så ja jeg vil da gerne hvis du laver xD øhnm og stedet ja øhnm det kan blive øhnm øhnm..... i Parken? :3
så ja xD øhnm jeg ved ikke lige med de der plots o.o det kan vi vel se hen af vejen ikke? :3
så ja xD øhnm jeg ved ikke lige med de der plots o.o det kan vi vel se hen af vejen ikke? :3
Gæst- Gæst
Jamen det lyder fantastisk ^^'
Jo lad os bare lad det komme som det går :3
- Jamen jeg opretter da i parken så :p
Jo lad os bare lad det komme som det går :3
- Jamen jeg opretter da i parken så :p
Gæst- Gæst
Jeg vil da gerne stille Etienne til rådighed. :3 Så kan jeg også få ham lidt i spil.
Alle dine plots lyder interessante, så det er svært at vælge. D: Jeg hælder dog mest til det første og det sidste, men jeg vil lade dig om at bestemme. :3
Alle dine plots lyder interessante, så det er svært at vælge. D: Jeg hælder dog mest til det første og det sidste, men jeg vil lade dig om at bestemme. :3
Gæst- Gæst
*Hopper frem fra mørket* Tadaaah!
ooog Elijah står da også lige til rådighed...
ooog Elijah står da også lige til rådighed...
Gæst- Gæst
Etienne:: Jeg er frisk på begge hvis det er ^^'
Elijah:: UUh jamen det lyder godt :D
Elijah:: UUh jamen det lyder godt :D
Gæst- Gæst
Uh. D: Umm... Skal vi så bare tage den sidste? Vi kan aftale nærmere over pm? ^^
Gæst- Gæst
Jeg/Flic ville da gerne være frisk på et eller andet (på trods af at det ikke længere er Valentines day) - Var vidst lidt for langsom, men hvis du stadig søger såååå ^^
Gæst- Gæst
på trods af at valentinsdag er ovre vil jeg også gerne... hvis du stadig er interesseret?
Jeg har det fint med mulighed 2 xD ? Som måske kunne (eftersom hun ikke må dræbe ham) kunne glide over i mulighed 3???
Hun behøver ikke at hade ham for at ville dræbe ham... hun har bare en form for... skal vi kalde den en fetich ?xD
Jeg har det fint med mulighed 2 xD ? Som måske kunne (eftersom hun ikke må dræbe ham) kunne glide over i mulighed 3???
Hun behøver ikke at hade ham for at ville dræbe ham... hun har bare en form for... skal vi kalde den en fetich ?xD
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont