Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jeg vil ikke tilbage i fængslet EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jeg vil ikke tilbage i fængslet EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jeg vil ikke tilbage i fængslet EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jeg vil ikke tilbage i fængslet EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jeg vil ikke tilbage i fængslet EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jeg vil ikke tilbage i fængslet EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jeg vil ikke tilbage i fængslet EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jeg vil ikke tilbage i fængslet EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jeg vil ikke tilbage i fængslet EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jeg vil ikke tilbage i fængslet EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jeg vil ikke tilbage i fængslet

Go down

Jeg vil ikke tilbage i fængslet Empty Jeg vil ikke tilbage i fængslet

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 18:13

Tid: Omkring 19 tiden
Vejr: Tåget og koldt
Sted: Terre
Omgivelser: Stilhed
Det var næsten ligefrem stille i gaderne, som om alle mennesker og væsner var forsvundet fra byen. Det var tåget og koldt overalt, det lignede ligefrem en spøgelsesby. Sådan havde det nok været siden klokken 18, men nu var den ved at være 19 før det gik løs. Lyden af politivågne lød udover hele byen, de var på jagt! de var på jagt efter en kriminel som havde flygtet fra fængslet, det var Pixie som løb på gaderne. Hun flygtede fra politiet og prøvede på at finde en udvej, hun havde ikke lyst til at komme tilbage til fængslet. Hun kunne godt lide at være i fængslet, og ville bare være i freden bare lidt endnu. Hun viste ikke hvor hun skulle løbe hen, og hvor politiet ikke havde kigget efter hende. Hun så sig hele tiden omkring, for at være sikker på at hun ikke løb ind i politiet eller i en blindgyde.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Jeg vil ikke tilbage i fængslet Empty Sv: Jeg vil ikke tilbage i fængslet

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 19:03

”You’ve got to be fucking kidding me!” Bastien hamrede en knytnæve i bordet, da han kunne mærke Deums forventninger. Som en gal havde han spænet rundt hele dagen og taget imod diverse tiggere, en enkelt trafikulykke, et par pensionister og en skudepisode i nabobyen. Hvorfor skulle folk absolut falde døde om som fluer på hans fridag? Nej, det måtte simpelthen være uden ham. Han trak bukserne på, der engang havde været en del af et eksklusivt jakkesæt. Det havde tydeligvis ikke været hans jakkesæt, da bukserne var lidt og store og med et enkelt puls på sin smøg, trak han et par sorte seler og skuldrene. Hans hår var stadig vådt efter badet - han hadede, når hans menneskekrop lugtede. Selvom han følte sig sippet kunne han ikke døje lugten af sved. På bare fødder vandrede han gennem sin lille lejlighed og åbnede et vindue ud mod gaden, bare for ikke at skulle skodde cigaretten på gulvet. Der virkede til at være ret stille udenfor, selvom han kunne mærke den trykkende følelse i tindingerne - offeret var på vej hen til ham? Kort efter hørte han en sirene og nede for enden af gaden, kunne han skimte en skikkelse, der løb. Var det hende, der skulle dø? Efter sirenerne at dømme, blev hun nok pløkket af en politibetjent om nogle minutter. Mon ikke han skulle sætte lidt skub i begivenhedernes gang…
Det var smertefuldt at skyde vingerne ud af ryggen, da han kravlede ud af vinduet, men nødvendigt, da han hurtigt dalede fire etager ned med det enorme vingefang som eneste faldskærm. Han landede hårdt på de bare fødder, men kunne ikke nå at få ordentligt fodfæste, inden den sorthårede pige kom mod ham. Han opfattede hvordan hun bevægede sig meget hurtigere end et gennemsnitsmenneske, men nåede ikke at tænke yderligere over det, før han med en kraftanstrengelse nærmere sig hende for at lade sin knytnæve kollidere med hendes ansigt - forhåbentlig nok til at slå hende ud. Men i samme øjeblik fik han et glimt af hendes øjne. En vampyr. Det var ikke hende, der skulle dø.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum