Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fuck jeg hader det! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fuck jeg hader det! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fuck jeg hader det! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fuck jeg hader det! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fuck jeg hader det! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fuck jeg hader det! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fuck jeg hader det! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fuck jeg hader det! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fuck jeg hader det! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fuck jeg hader det! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fuck jeg hader det!

3 deltagere

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Fuck jeg hader det! Empty Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Lør 10 Mar 2012 - 19:26

Tid; 21.00
Sted; Terre
Vejr; Det fint nok, udover den sne der ligger på jorden.
Omgivelser; Få andre væsner
Påklædning; Look at the Ava^^

Mørket var så småt ved at lægge sig over Terre's gader, mange af de ældre væsner var gået ind, og mange af de små også, dog var der stadig enkelt små væsner ude og lege i sne, en ung dæmon pige gik gennem gaderne til hun mærkede en snebold i nakken, hun vendte sig hurtigt og greb fat i drengen der havde ramt hende ved et uheld, man kunne se frygten i drengens øjne, og lige i dette øjeblik havde han også grund til det, Yuuki var i vildt dårlig humør, det var hun altid når der var sne, så der var intet nyt i det... men i stedet for at skade drengen som hun normalt ville ha' gjort smed hun ham bare fra sig så han landede hårdt i sneen med et bump inden hun vendte ryggen til dem og gik med raske skridt, hun gad ikk op at toppes med deres forældre lige nu, hun kom hurtigt over på en anden gade og gik lidt mere roligt....


Sidst rettet af Yuuki Søn 1 Apr 2012 - 3:46, rettet 1 gang
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Lør 10 Mar 2012 - 19:51

et stykke længe op af gade sad der en person, person var gabriel, han sad og slappe af og hold øje med en fugl, fugl var en han havde fremme og skulle ser hvordan den klar til, i den rigtig verden forhold til hans slot, han kiggede ned af gade da han kun mærke en andens aura, han smiler svagt da han opdage hvem det var som kom går, han havde sort stof bukser på og en mørke grå skjorten, som overtøj havde han sin lang læder jakke på i sort.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Søn 11 Mar 2012 - 2:15

Yuuki gik i sine egne tanker, men blev revet ud af dem da hun mærkede en andens aura... hun bed sig i læben og så op, så lidt rundt, til at starte med så hun ham ikk, men efter lidt tid fik hun øje på ham, og et lille smil voksede om hendes læber, hun gik stille over til ham "Hej Gabriel, hvad så?" sagde hun smilende, hun stod og så lidt på ham inden hun fandt en pakke cigaretter som hun stille fiskede en smøg op af pakken, og rakte den dernæst mod ham for at tilbyde ham en, helt uhøflig var hun jo heller ikke.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Søn 11 Mar 2012 - 10:31

"Hej Yuuki og ikke så meget og dig" spurgte han og kiggede kort på hende, han ryster svagt på hoved til at han vil ha en smøg, han læner sig tilbage på bænk og lukke kort øjne, "tag plads hvis du vil sidder ned" sagde han og kiggede kort på hende, fugl han havde sidder og holdt øje men teleport han væk, så den var tilbage på hans slot, så behøver han ikke at hold øje med den.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Fre 16 Mar 2012 - 19:34

Hun nikkede stille, og pakkede smøgerne væk igen, inden hun placerede sin mellem læberne og tændte den "Ikk så meget heller" sagde hun med et lille smil, og gik over og satte sig ved siden af ham, hun tog et sug af smøgen og lod røgen sive langsomt ud mens hun så på fuglen til han telepaterede den hjem til sig selv igen, og så vendte hun blikket mod ham i et lille smil.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Fre 16 Mar 2012 - 19:41

han nikke kort til hende sagde og smiler kort, end han lukke øjne og slappe af, "hvad laver du for tid" spurgte han efter noget tid hvor der var stille, han åben øjne og kiggede op på himmel, hvad skulle han laver ud over at snakke med hende eller hvad skulle de laver.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Fre 16 Mar 2012 - 19:43

Hun sukkede lydløst og rystede kort på hovedet, hun så stadig på ham da han snakkede "Ikk rigtig noget... fandt en fætter den anden dag... eller... han fandt mig" sagde hun med et lille smil "Hvad med dig?" spurgte hun og tog et nyt sug af smøgen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Fre 16 Mar 2012 - 19:49

"ikke det vild, roder med magi som jeg plejer og læser" sagde han og kiggede kort på hende, "når hvad skal vi så laver i aften" spurgte han efter noget tid og kiggede kort på hende end han let knæk nakke og kiggede op på himmel.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Fre 16 Mar 2012 - 19:59

Hun nikkede stille til det første han sagde, og smilte lidt, hun tænkte lidt over det mens hun tog et nyt hiv af smøgen og lod røgen sive ud "Det ved jeg ikk, hvad har du lyst til?" spurgte hun smilende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Fre 16 Mar 2012 - 20:20

"jeg ved det heller ikke, derfor spurgte jeg dig" sagde han og kiggede kort på hende og smiler svagt, han havde enlig lyst til at drikke men der var ikke rigtig noget spæn de ved det, end at han kun drik anden under bord eller prøve på at drik hende under bord.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Zane Lør 17 Mar 2012 - 15:15

// Dette emne bryder sidens regler. Fjern venligst bemærkningen om at det er forbeholdt en bestemt person! //
Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 659


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Søn 1 Apr 2012 - 3:48

hun tænkte lidt over det "Hmm... vi kunne tage hjem til en af os?" hun bed sig lidt i læben, så på ham, og lagde hovedet en meget lille smule på skrå, så man næsten ikke kunne se hun havde gjort det, og så lettere spørgende på ham, mens hun bed sig lidt i læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Søn 1 Apr 2012 - 11:31

"det kan vi godt, men så bliver det hos dig" sagde han og kiggede kort på hende, end han rejse sig op og rette sig ud og knæk kort nakke, hvorefter han rakte en hånd ned til hende, for at hjælp hende op af stå, "du viser vej" sagde han og kiggede kort på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Søn 1 Apr 2012 - 11:34

hun kunne ikke lade være at grine lidt "Okay" sagde hun med et lille smil, hun skulle til at rejse sig da han rakte en hånd, hun trak lidt på skuldrene, men tog den så og lod ham hjælpe hende op, hun slap den ikk med det samme, begyndte at trække ham med sig
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Søn 1 Apr 2012 - 11:40

han gik efter hende da hun trække i ham, da hun ikke havde slippe hans hånd, så han gik bare efter hende, han kiggede kort rundt for at ser hvor de var på vej hen, for at kun kende sted en anden gang.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Søn 1 Apr 2012 - 14:18

De gik ned gennem Terre's gader, og da de kom til en opgang åbnede hun døren og trak ham med ind, hun bed sig lidt i læben mens hun holdt hans hånd og trak ham med sig, hun holdt ikke stramt eller noget, så han kunne sagtens tage sin hånd til sig hvis han ville.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Søn 1 Apr 2012 - 14:22

han gik bare efter hende ned gennem terre´s gader og gik med ind i opgang som hun havde åben dør til, han tog hånd til sig da han kun gæt sig til at hun bor her i opgang i en af lejligheder, han gik fortsætter bare efter hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Søn 1 Apr 2012 - 14:24

Bella åbnede en af dørene til de mange lejligheder og lod ham gå ind først hvorefter hun selv gik ind, hun bed sig lidt i læben, og så lidt rundt, kløede sig svagt i nakken og så på ham "Ja... det er så her jeg bor" sagde hun med et lidt fjoget smil.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Søn 1 Apr 2012 - 14:27

han gik ind i lejlighed da hun åben en dør til en af dem, hvor han gik ind i hendes lejlighed for af ser hvordan hun bor, efter han havde kiggede hendes lejlighed gennem sat han sig ned i hendes sofa.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Søn 1 Apr 2012 - 14:29

Hun satte sig i en stol overfor ham med benene trukket op under sig, hun bed sig lidt i læben og så på ham med hovedet lagt lidt på skrå...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Søn 1 Apr 2012 - 14:32

han tog sin lang læder jakke af og lad den over arm læner, "her bor du da fint, lille men hyggelig" sagde han og kiggede på hende og læner sig tilbage i sofa.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Søn 1 Apr 2012 - 14:44

Hun smilte lidt "Tjae, det fint nok" sagde hun med et lille smil, og lagde sin hage mod sine knæ mens hun så på ham, bed sig lidt i læben, men så, så ud af det ene vindue.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Søn 1 Apr 2012 - 14:46

han nikke kort til det hun sagde og lukke kort øjne, "hvad tænke du over" spurgte han og kiggede på hende, hun linger en der tænke så hun sad og kiggede det sammen sted hen i længe tid.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Yuuki Søn 1 Apr 2012 - 14:50

hun så over på ham med et lille smil "Min familie..." sagde hun stille, hendes smil forsvandt kort, men så fik hun kæmpet et nyt.. dog fake.. smil op og bed sig lidt i læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Artair Søn 1 Apr 2012 - 14:51

"hvad er der da med din familie" spurgte han og kiggede på hende, hendes smiler var fake og det som at hun vil snakke om det, han kun ikke ser hvad men skulle bruge sin familie til.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Fuck jeg hader det! Empty Sv: Fuck jeg hader det!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum