Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Do you dare play with me?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Do you dare play with me?
Hello all strangers.
Jeg er ny her på siden, og derfor så skal jeg til at finde en masse emner jeg kan vælte mig i - Ikke bogstaveligt, jeg har en idé om at j'erne er ret spidse. Så derfor sidder jeg nu her, og skriver et plotsøgningsemne, eller et kortere ord for samme ting.
Jeg har ingen krav til hvad plottet skal være om, eller hvem der skal være med. Dog vil jeg gerne have et svar på mindst 10-15 linjer, for ellers så går min kreativitet død. Jeg skal jo også have noget at arbejde med! Selv skriver jeg langt mere - Just so you know!
Dog har jeg lige én ting du skal være opmærksom på, når du emner med Dawn Moore;
Konsekvensspil og realisme er noget jeg bruger konstant. Hvis du slår Dawn, så slår hun dig. Hvis hun drikker bliver hun fuld. Hvis hun får et sår, bløder det. Og hvis hun mister for meget blod, dør hun. Hun er ikke en sød lille pige der hjælper alt og alle - Hun har ligeså mange fejl som dagen er lang.
Hun er realistisk.
Bare så du ikke bliver overrasket!
Og så er Dawn også jæger på alle punkter. Hun taler grimt, hun bærer altid skydevåben og hun er trænet i at lokke/forføre/skræmme det overnaturlige 'vildt' væk fra offentligheden, og ud til steder hvor de ville være nemme at slå ihjel. Som hun også er blevet trænet til. Dog bestemmer du jo selvfølgelig om hendes skud/sko osv. misser, eller om din karakter overhovedet tror på hende.
Og til sidst ... Jeg skriver Dawns direkte tale og hendes direkte tanker på engelsk - Du behøver ikke gøre det, men bare så du ved det. Og hvis du ikke forstår hvad hun siger - Så er Google Oversæt din bedste ven:)
So ...
Let the writing begin!
//Dawn
Jeg er ny her på siden, og derfor så skal jeg til at finde en masse emner jeg kan vælte mig i - Ikke bogstaveligt, jeg har en idé om at j'erne er ret spidse. Så derfor sidder jeg nu her, og skriver et plotsøgningsemne, eller et kortere ord for samme ting.
Jeg har ingen krav til hvad plottet skal være om, eller hvem der skal være med. Dog vil jeg gerne have et svar på mindst 10-15 linjer, for ellers så går min kreativitet død. Jeg skal jo også have noget at arbejde med! Selv skriver jeg langt mere - Just so you know!
Dog har jeg lige én ting du skal være opmærksom på, når du emner med Dawn Moore;
Konsekvensspil og realisme er noget jeg bruger konstant. Hvis du slår Dawn, så slår hun dig. Hvis hun drikker bliver hun fuld. Hvis hun får et sår, bløder det. Og hvis hun mister for meget blod, dør hun. Hun er ikke en sød lille pige der hjælper alt og alle - Hun har ligeså mange fejl som dagen er lang.
Hun er realistisk.
Bare så du ikke bliver overrasket!
Og så er Dawn også jæger på alle punkter. Hun taler grimt, hun bærer altid skydevåben og hun er trænet i at lokke/forføre/skræmme det overnaturlige 'vildt' væk fra offentligheden, og ud til steder hvor de ville være nemme at slå ihjel. Som hun også er blevet trænet til. Dog bestemmer du jo selvfølgelig om hendes skud/sko osv. misser, eller om din karakter overhovedet tror på hende.
Og til sidst ... Jeg skriver Dawns direkte tale og hendes direkte tanker på engelsk - Du behøver ikke gøre det, men bare så du ved det. Og hvis du ikke forstår hvad hun siger - Så er Google Oversæt din bedste ven:)
So ...
Let the writing begin!
//Dawn
Sidst rettet af Dawn Man 23 Apr 2012 - 17:55, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Do you dare play with me?
Altså jeg vil gerne hvis du da vil ha en at emne med :)
Zankuji- Master (Rank 23)
Antal indlæg : 4936
Kan du ikke oprette det :) og hvad med hm skoven ?
Jeg kan se om jeg kan nå det - Men hvis jeg ikke kan, så må du lige have tålmodighed med mig. Har lige lidt travlt netop i dag:)
Skoven lyder fint. I'm on my way!
Skoven lyder fint. I'm on my way!
Gæst- Gæst
jeg venter skam :)
svare :)
Super!
Er der andre? Nu er der jo også mulighed for at tjekke min skrivestil og -længde i mit emne med Zankuji, hvis nogen skulle være nervøse for min 'nybegynderhed'. For den er ikke ny, guys;)
Er der andre? Nu er der jo også mulighed for at tjekke min skrivestil og -længde i mit emne med Zankuji, hvis nogen skulle være nervøse for min 'nybegynderhed'. For den er ikke ny, guys;)
Gæst- Gæst
Ingen andre? Trist ...
Btw, det var en hentydning til: Skriv, jeg keder mig!
Btw, det var en hentydning til: Skriv, jeg keder mig!
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont