Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Et lille plot eller bare emne?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Et lille plot eller bare emne?
Hej Folkens.
Det er sådan at jeg har fundet på et plots til Andrei, og håber at der er nogen blandt jer som er med på den. Så her kommer en lille liste over de emner jeg kunne tænke mig, og i skriver skam bare hvis det er noget for jer ^^
.:En behandlingsven.
Andrei har endelig besluttet sig for at han gerne vil tage på behandlingshjem, efter alle de år han har levet. Han har vel et eller andet sted et ønske om at blive rask, og kunne blive rørt af folk uden at få et anfald (Han lider af Aphenphosmfobi, fobi for at blive rørt af andre). Han har nemlig en prinsesse drøm om at finde ægte kærlighed, også selv om dette ofte kun sker i eventyr.
Han møder denne person på behandlingshjemmet, som godt kan være hans værelseskammerat. Som prøver på at hjælpe ham igennem dette ophold, og det samme prøver Andrei at hjælpe denne person.
Krav:
Køn er ligemeget.
Man skal dog fejle et eller andet, så der er en grund til at man tager på dette hjem.
(alcohol? stofmisbrung? eller noget helt andet).
____
Men hvis dette plot ikke tiltaler jer, så vil jeg med glæde bare emne eller finder på et andet plot ^^
Det er sådan at jeg har fundet på et plots til Andrei, og håber at der er nogen blandt jer som er med på den. Så her kommer en lille liste over de emner jeg kunne tænke mig, og i skriver skam bare hvis det er noget for jer ^^
.:En behandlingsven.
Andrei har endelig besluttet sig for at han gerne vil tage på behandlingshjem, efter alle de år han har levet. Han har vel et eller andet sted et ønske om at blive rask, og kunne blive rørt af folk uden at få et anfald (Han lider af Aphenphosmfobi, fobi for at blive rørt af andre). Han har nemlig en prinsesse drøm om at finde ægte kærlighed, også selv om dette ofte kun sker i eventyr.
Han møder denne person på behandlingshjemmet, som godt kan være hans værelseskammerat. Som prøver på at hjælpe ham igennem dette ophold, og det samme prøver Andrei at hjælpe denne person.
Krav:
Køn er ligemeget.
Man skal dog fejle et eller andet, så der er en grund til at man tager på dette hjem.
(alcohol? stofmisbrung? eller noget helt andet).
____
Men hvis dette plot ikke tiltaler jer, så vil jeg med glæde bare emne eller finder på et andet plot ^^
Gæst- Gæst
Sv: Et lille plot eller bare emne?
Det der plot lyder som en fed ide! :3
jeg vil da gerne tage et forsøg på det plot med dig, hvis det er det lyster dig? :3
jeg vil da gerne tage et forsøg på det plot med dig, hvis det er det lyster dig? :3
Gæst- Gæst
Sv: Et lille plot eller bare emne?
Bliver først senere, har nemlig glemt mine nøgler og kan ikke komme ind
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Søger en til et plot og bare et emne
» Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]
» emne med lille mig xD
» Ny??? o.o Emne med lille mig?? xD
» Emne til lille Mia? ..
» Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]
» emne med lille mig xD