Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Adanessa's plottråd!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Adanessa's plottråd!
Hejsa alle!
Nu er det sådan, at jeg gerne vil have noget spil og sat gang i Adanessa. Jeg har selv et par ideer til plots, men disse kommer efter en kort informering omkring Adanessa (;
Adanessa er på mange måder et helt almindelig elver. Hun bekymrer sig delvist om naturen, kan endda snakke med den og dens skabninger, og hun virker meget fredelig. Dette er ikke helt tilfældet. Hun har en stor mund, og dermed siger hun det, der først falder hende ind. Hun er en meget afmålt og til tider reserveret elverpige, som udviser respekt for dem, hun mener har fortjent det. Adanessa går desuden også meget op i sandheden, som hun aldrig holder skjult for andre. Dette er også hendes anden evne (se profil). Det store problem for hende er, at hun ikke husker meget af sin fortid. Det eneste hun husker er den brand, hun påsatte sin families hus, og den sortklædte skikkelse med hætten slået ned.
- Resten omkring Adanessa formes i emner.
"Who are you?"
Dette er den sortklædte, der finder hende i skoven. Jeg forestiller mig, at denne person, allerhelst hankøn, kommer til evt. at fungere som en herre for hende..? Hvordan forholdet og selve dette er, kan altid aftales. Kom gerne med ideer.
"I'm sory.. Do I know you?"
Da Adanessa ikke husker noget fra før sin 19-års fødselsdag, husker hun ikke de mennesker, hun har mødt igennem sit liv. Evt. familie såvel som gamle venner og fjender, hun ikke husker før dette. Interesseret? Skriv!
"Nice to meet you!"
Nye bekendskaber. Venner såvel som nye fjender/rivaler.
"I can't stand the fact you exist!"
Dén person Adanessa med glæde ville se dø (; Altså en fjende-fjende! Ideer til plots heromkring? - Skriv!
Andet?
Andre ideer til plots/relation mellem vores karakterer lytter jeg med glæde til. Er åben for det meste!
Nu er det sådan, at jeg gerne vil have noget spil og sat gang i Adanessa. Jeg har selv et par ideer til plots, men disse kommer efter en kort informering omkring Adanessa (;
Adanessa er på mange måder et helt almindelig elver. Hun bekymrer sig delvist om naturen, kan endda snakke med den og dens skabninger, og hun virker meget fredelig. Dette er ikke helt tilfældet. Hun har en stor mund, og dermed siger hun det, der først falder hende ind. Hun er en meget afmålt og til tider reserveret elverpige, som udviser respekt for dem, hun mener har fortjent det. Adanessa går desuden også meget op i sandheden, som hun aldrig holder skjult for andre. Dette er også hendes anden evne (se profil). Det store problem for hende er, at hun ikke husker meget af sin fortid. Det eneste hun husker er den brand, hun påsatte sin families hus, og den sortklædte skikkelse med hætten slået ned.
- Resten omkring Adanessa formes i emner.
"Who are you?"
Dette er den sortklædte, der finder hende i skoven. Jeg forestiller mig, at denne person, allerhelst hankøn, kommer til evt. at fungere som en herre for hende..? Hvordan forholdet og selve dette er, kan altid aftales. Kom gerne med ideer.
"I'm sory.. Do I know you?"
Da Adanessa ikke husker noget fra før sin 19-års fødselsdag, husker hun ikke de mennesker, hun har mødt igennem sit liv. Evt. familie såvel som gamle venner og fjender, hun ikke husker før dette. Interesseret? Skriv!
"Nice to meet you!"
Nye bekendskaber. Venner såvel som nye fjender/rivaler.
"I can't stand the fact you exist!"
Dén person Adanessa med glæde ville se dø (; Altså en fjende-fjende! Ideer til plots heromkring? - Skriv!
Andet?
Andre ideer til plots/relation mellem vores karakterer lytter jeg med glæde til. Er åben for det meste!
Gæst- Gæst
Sv: Adanessa's plottråd!
Hey, fedt! (; Nogle specielle ideer til dette? Venskab? Fjendskab? ... :b
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline