Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
I'm in desperate need of friends! (Plottråd)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
I'm in desperate need of friends! (Plottråd)
Okay, så jeg tænkte at det måtte være ved at være tid til, at lave en plottråd til den kære Ethel. Mainly fordi jeg har haft hende i en måned og stadig kun er ejer af ét simpelt plot.
Soo, get your brains in gear and let's do some magic.. Together. Well.. You know what i mean.
Anyway. Jeg vil ikke sige, at jeg som sådan har krav til trådene, men retningslinjer. Vi kan godt starte en tråd, selvom du ikke opfylder disse retningslinjer, men der vil være chance for, at jeg simpelthen mister inspirationen til vores tråde. Så er du advaret!
- Jeg vil foretrække svar der er omkring 500 ord og meget gerne mere. Ganske simpelt, fordi jeg godt kan lide at have indholdsrige tråde og jeg har erfaret, at det sjældent sker, hvis svarene er kortere.
- I forhold til grammatik og stavning, er jeg desværre ret kritisk. Det må gerne være ret godt på plads. I forhold til kommaer, er mit eneste krav at de er der og er sat steder, hvor det giver nogenlunde mening. Jeg er selv en idiot til kommaer oog.. Sætter dem hvor jeg synes de hører til, så hvis bare du også gøre det, skal det hele nok gå.
Og så en lille information om mig: Jeg er ikke verdens hurtigste til at svare. Og jeg har en tendens til at svare i de tråde jeg føler for at svare i. Derfor kan der godt gå perioder, hvor jeg svarer specielt meget i nogle tråde og mindre i andre og der kan derfor godt risikerer at gå nogle uger, før jeg svarer i en tråd. Specielt hvis jeg ikke bliver holdt i ørene. Derfor, hvis vi har en tråd som jeg ikke har svaret i, i en uges tid, så prik lige til mig. Så er der stor chance for, at den dårlige samvittighed ruller ind over mig og jeg får slæbt mig selv til et svar.
Last but not least.. En smule information om Ethel, eftersom profilen på ingen måde er spækket med sådan noget. Endnu:
Ethel er født og opvokset i Di Morga. Hun har gået på High School Di Morga, hvor hun var en meget stille og tilbageholden pige, dog med et voldsomt temperament, der til tider gav sig til kende i skolen, hvor hun blev mobbet en del.
Hun sang meget, før sin død, blandt andet i skolens band og medlemmerne af dette band, var sådan set hendes eneste venner, bortset fra hendes kæreste(Norman) og hans bedste veninde(Megan).
Ethel er en pige, af stærke meninger og holdninger, som godt kan lide at diskuterer, samt sætte folk på plads. Hun siger oftest sin mening og er svær at såre. I forbindelse med hendes død, mistede hun sin hukommelse og har siden da vandret rundt og søgt. Søgt efter nogen, der kan fortælle hende hvem hun er, hvad der er sket med hende.. Og forhåbentlig også hendes navn.
Såå, det åbenlyse er jo, at jeg i hvert fald søger folk fra Ethels fortid. Men jeg er åben for alle forslag!
Specielt hvis der er drama indvolveret!
Udover det, er jeg også åben for plots, til mine andre karakterer: Alexei, Cassadee, Mickee og Hayden Mackenzie.
Gæst- Gæst
Sv: I'm in desperate need of friends! (Plottråd)
Jeg er en spand når det kommer til kommaer, men jeg ved at de ALTID skal være foran ordet "men" så jeg er lidt sej :3 men anyway.. Caelren kender heller ikke noget til hans fortid så der kan jo være et fantastisk plot med at de måske kendte hinanden før de døde? Hvad angår ord i hvert svar.. Tjo, do kan jo kigge på de to emner hvor der går bedst for mig
https://vie-la-mort.danskforum.net/t11467-fragments-of-the-past
Og
https://vie-la-mort.danskforum.net/t11323-i-ve-been-here-before-mallorie
så kan du se hvad du synes :P
https://vie-la-mort.danskforum.net/t11467-fragments-of-the-past
Og
https://vie-la-mort.danskforum.net/t11323-i-ve-been-here-before-mallorie
så kan du se hvad du synes :P
Gæst- Gæst
Kommaer er ondsindede, men ganske behagelige, når man skal læse en tekst. Hvilket også er grunden til at det er vigtigt for mig de er der, så er placering ikke såå vigtig.
Tjoo.. Hvor længe har Caelren været død?
(Jeg kan ikke lige overskue at skifte bruger på mobilen, så du må lige finde dig i, at jeg skriver fra Alexei xD)
Tjoo.. Hvor længe har Caelren været død?
(Jeg kan ikke lige overskue at skifte bruger på mobilen, så du må lige finde dig i, at jeg skriver fra Alexei xD)
Alexei- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.
Antal indlæg : 92
Skriver fra Alexei? Hvor.. VOVER du? xD
Eh.. Det har jeg faktisk ikke planlagt :P
Eh.. Det har jeg faktisk ikke planlagt :P
Gæst- Gæst
Lignende emner
» *vil også have en plottråd*
» Adanessa's plottråd!
» De desperate mænd og kvinder
» Desperate Measures - Autumn
» I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning)
» Adanessa's plottråd!
» De desperate mænd og kvinder
» Desperate Measures - Autumn
» I am in a desperate need of a ton of trouble(emne-søgning)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]