Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske noget spænde (Falkea) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske noget spænde (Falkea) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske noget spænde (Falkea) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske noget spænde (Falkea) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske noget spænde (Falkea) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske noget spænde (Falkea) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske noget spænde (Falkea) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske noget spænde (Falkea) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske noget spænde (Falkea) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske noget spænde (Falkea) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske noget spænde (Falkea)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

måske noget spænde (Falkea) Empty måske noget spænde (Falkea)

Indlæg af Artair Fre 20 Jul 2012 - 18:41

Tid: 17
Sted: metroen
Vejr: lidt blæst
Omgivelser: folk der vente

der sad en høj person på en bænk med en øl i den en hånd, person har kul sort hår ud over pande hår som er hvidt, øjne er unaturlig mørke brun mere over i det sort, den her person er Gabriel, han sad og slappe af med en øl, som han tog en tår af engang imellem, han havde nogen sort stof bukser på og en blod rød t-shirt, han kiggede kort rundt og tog en tår af sin øl, end han kort lukke sin øjne.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde (Falkea) Empty Sv: måske noget spænde (Falkea)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 18:54

Catrina står og venter i metroen, toget er forsinket hun har lige været til bueskydning og har derved stadig sit tranings udstyr på og sin bue i tasken over skulderen. hun er en smugle træt og bestemmer sig for at kigge efter et sted at sidde og vente. hun kigger sig omkring og får øje på en bænk hvor der sidder en høj mand med en ølflaske. hun tænker det er sikkert bare en dranker og går hen og sætter sig ved sidden af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 20 Jul 2012 - 21:55

han tog en tår mere af sin øl og tøm den der efter, hvor han smide den ud da der ikke var pant på, han kiggede kort på en kvinde som kom og sat sig på sammen bænk sammen ham, hendes tog er måske forsinket eller metroen, godt nok var de tætter på det sidste men, tog lå nu ikke så lang her fra.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 23:13

Catrina tog efter noget tid sin taske af og tog buen ud, hun ville normalt først tjekke den når hun kom hjem, men nu hvor hun aligevel havde tid kunne hun jo lige så godt.
Det var en recurv buen lavet i mørkt kirsebærtræ, den havde engang tilhørt hendes far før han stak af efter skildsmissen.
Hun satte strengen på og tog et stræk i buen for at se om strengen behøvede en opspænding, strengen var lettere slidt, men den trak som den skulle.
Catrina tænkte igen på hvor mon hendes far var stukket af til og hvorfor han ikke havde givet lyd fra sig....
Hun slap ubevist strengen så dens smæld lød gennem hele metroen, hun blev hevet ud af sit tankespil og begynde med det samme at rødme og føle sig pinlig berørt da hun følte at alle kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 11:22

han kiggede kort på hende da hun fandt sin bue frem, hvor hun begynde at undersøg den om den tilsted var godt nok i nu, eller om den skulle har nogen ny ting, han smiler svagt af hende da hun slap strengen at den gad, gang lyde i hele metroen, de flest af folk omkring dem kiggede på hende, men ikke i så lang tid end folk fortsætte med det de var igang med, han læner sig tilbage på bænk og lukke kort øjne, end han kiggede rundt og derefter på et ur, for at ser hvad kl var bliver efter hold.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 14:28

da hun følte at folk havde fundet noget andet at tage sig til, pakkede hun buen ned igen og begynde at kigge omkring sig og stoppede så ved den fremmede ved sidden af hende. han var højere end hun først havde antaget, han havde en rød t-shirt på som stod i god konstrakt til hans sorte hår, han kiggede på uret derved kunne hun kun skimte hans hvide pandehår. Catrina begyndte at ærgre sig over hun ikke havde taget sin skitseblok med, han kunne være den perfekte model til hendes kunst project. gid han ville vende sig så hun kunne se hans øjne så kunne det være at hun kunne huske det til hun kom hjem...

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 14:38

han læner sig tilbage på bænk efter han havde kiggede på ur, hvor han kort lukke øjne, når hvad skulle han tager sig til, der var ikke det vild her ud over men måske kun få et sjov grine, hvis hun dumme sig mere eller hvad men skal kalde det for, han kun godt bliver i noget tid i nu end han vil kommer videre, med at finde noget han giver at laver.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 15:07

han havde lændt sig tilbage på bænken, det var stadig svært at se, men hans øjne virkede utrolig mørke, okay han virkede som et godt valg.
hun bed sig i læben og prøvede at tage sig sammen.
"øh hej unskyld jeg spørger... men kan jeg få dig til at være min model til et kunst projekt?"
hun sad nervøst og fumlede med remmen til tasken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 15:16

han kiggede overrasker at hun bare ud lige spurgt om så noget, hvorefter han smiler svagt af hende, "og hvad vil jeg få ud af, at stå model til dit projekt" spurgte han og kiggede på hende, han rette sin lidt op mens han afvente et svar fra hende, han skulle havde noget ud af det før han vil stå model.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 15:32

Hun så helt paf ud, hun havde ikke tænkt på at han måske ville have noget for det.. hun tænkte så det knagede, og kom til den de konklution at det ville være nemmere bare at spørge ham i stedet for at sige noget og så blive afvist.
"øhm... hva havde du tænkt dig, at du gerne ville have for de?" sagde hun lidt prøvende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 15:38

han ryster svagt på hoved af hende, hvorfor kom folk altid med det spørgsmål, "jeg ved ikke hvad du kan tilbud mig, så sige frem, så kan jeg sige hvor det er noget jeg vil har" sagde han og kiggede kort på hende, han lukke kort øjne og vente så på at hun vil svar ham, eller kom med nogen forslag til hvad hun kan tilbud ham.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 15:52

Damn... tænkte hun og satte tankespillet igang igen, selvom hendes mor arbejdede i døgndrift havde de aldrig nogle penge, det havde taget hende et år at få tjent til bue udstyr og en plads på holdet...
hun bukkede hovedet og sagde still "jeg har ikke nogen penge, men kan vi ikke finde ud af noget" hun følgte sig lidt pressed og hviste slet ikke hvad hun kunne tilbyde ham og håbede allermest han bare ville komme med nogle muligheder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 15:56

"penge har jeg ikke bruge for, så du må finde på noget andet" sagde han og kiggede på hende, hvorfor tro folk altid det om handle penge, men kan ikke købe alt når den anden også har penge til at laver sammen nummer, han kiggede kort rundt og vente på hun vil kom med nogen flere ide, hvis hun endelig havde nogen.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 16:13

"jeg har et fripas til et kunst... kunstmuseum, eller jeg kan lære dig a skyde med bue og pil hvis du vil... du... kan få en kopi af malariet" panikken bredte sig og hun var begyndte at stamme. åh nej åh nej hun havde haft den følelse før, først ville hun panikke og så tænd fulstændig af. åh nej tænkte hun "HVORFOR KAN FOLK IKKE BARE SIGE HVAD DE GERNE VIL HAVE ISTEDET FOR AT BRUGE ANDRE FOLK SOM UNDERHOLNIG!!!" havde hun råbt.
folk vendte sig for at se hvad der skete men denne gang blev hun bare knald rød i smasken bukke hoved og mumle "unskyld, jeg råbte af dig, det er bare så frustrerende"

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 16:18

han smiler af hende, laver ham at skyde med bue, det har han kun i mange år, mere end hun nogen vil tro på, da hun råbet af ham var han nød til at hold et grine tilbage, han rejse sig rolig op og kiggede på hende da hun snakke til ham, "det gør ikke noget men du har desværre ikke noget jeg vil har" sagde han og begynde rolig at gå der fra, så må hun følge efter ham, hvis hun vil fortsætte med at kom med ide til forslag men eller vil han lad hende være.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 16:27

han hadve rejst sig og var begyndt at gå, hun reste sig og greb fat i hans trøje. "jeg giver en omgang, jeg kender et sted nede i byen, så kan du fortælle mig om dine interesser" da hun havde sagde dette løftede hun hovedet og kiggede på ham, no way hun ville give op så nemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 16:31

han stopper op da hun grab fat i hans trøje, "okay, du vis vej" sagde han og kiggede kort på hende, han regn ikke med at hun har noget som rigtig kun være spænde, men han måtte heller høre, det kun være at men bliv overrasker, han gik rolig med hende, til der hun nu vil giv en omgang hen.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 16:49

hun havde tænkt sig at tage ham med ned til værtshuset hvor hun havde et deltidsjob hun hadede de små kjoler man skulle have på når man arbejdede der, men hvis det er det der skal til for at tjene penge så måtte det vel være sådan. hun havde også en vagt i aften men hun ville først have været hjem med hendes ustyr. Hun kiggede sig hurtigt over skuldren for at se om han stadig var der og kom til at tænke på at hun ikke havde spurgt om hans navn endnu.
"så jeg fik foresten ikke at vide hvad dit navn er" sagde hun over skuldren uden at stoppe med at gå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 16:53

han smiler svagt af hende, hvorfor havde hun ikke få hans navn af vide, hun havde ikke spurgte om det før nu, "gabriel er navn og dit er" spurgte han og kiggede kort på hende, han gik bare videre efter hende, han gik bare efter hende og vente på at de kom der hen hun vil giver en omgang, han stak hænder i bukser lommer og kiggede kort rundt.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 17:01

"Gabriel... som englen" mumlede hun for sig selv.
"mit navn er Catrina" sagde hun og drejede om hjørnet.
"vi er der lige om lidt" sagde hun så.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 17:04

"ja ligesom engle" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke kort til hun sagde som tegn på at han havde hørt hende, han nikke kort igen da hun sagde at de næste var der, så han fortsætte bare med at går efter hende, indtil de når et værtshuset, han kiggede kort rundt, "et stor krus øl" sagde han og kiggede på hende, så havde han sagt hvad han vil ha.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 17:15

Da de nåede til værtshuset og han havde sagt hvad han gerne ville have gav hun et kort nik til svar og gik hen og snakkede med værten " jeg ved godt jeg er tidlig på den men jeg har lovet at give en stor øl så jeg arbejder bare over for at betale" han nikkede ligegyldigt og hun vente sig mod gabriel "den er på vej, bare sæt dig så kommer jeg om lidt" sagde hun og gik om bag ved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 17:21

han nikke kort og fandt sig et bord derefter, hvor han sat sig ned og kiggede kort rundt, hvor han bare vente på hun vil kom ned og giver ham hans øl, så må han ser hvad hun så finder på at gør, han læner sig tilbage i stol og lukke kort øjne, "når hvad vil du forslag mig af ide" spurgte han da hun kom ned og sat sig og gav ham hans øl, hvor han tog en tår af den.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 17:27

"jeg troede du ville fortælle mig om dine interesser, hvis du har glemt det citere jeg: jeg giver en omgang, jeg kender et sted nede i byen, så kan du fortælle mig om dine interesser. øllen er betaling for dette" hun så lidt irriteret på ham og den store øl der ville give hende over arbejde i aften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 17:30

"det er også rigtig at du sagde det, men hvad vil du vide" spurgte han og kiggede på hende, det var lige før at han skulle betale hende tilbage for den øl, måske giver hende lidt mere da det tyder på hun ikke rigtig har penge til at giv en øl, han tog en tår mere af sin øl og lukke kort øjne end han kiggede kort rundt, hvor han tog en tår mere.
Artair
Artair

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum