Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske noget spænde (Falkea) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske noget spænde (Falkea) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske noget spænde (Falkea) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske noget spænde (Falkea) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske noget spænde (Falkea) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske noget spænde (Falkea) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske noget spænde (Falkea) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske noget spænde (Falkea) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske noget spænde (Falkea) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske noget spænde (Falkea) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske noget spænde (Falkea)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

måske noget spænde (Falkea) - Page 2 Empty Sv: måske noget spænde (Falkea)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 17:47

"hmmm lad mig se, dine ynglings genre i literatur og film, interesser som hvad laver du i din fritid, har du pigeproblemer eller noget i den retning, noget jeg kan bruge som ideer til hvad jeg kan give dig for at være min model" sagde hun uden at tage øjnene fra ølglasset.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 18:01

"læse old gammel bøger, film siger mig ikke rigtig noget, nej har ikke pige problemer, jeg læse i min fritid" sagde han og tog en tår mere af øl og kiggede kort på hende, end han kiggede kort rundt og smiler svagt, han stak den en hånd ned i bukser lom, hvor han fandt noget penge, og lad dem klar i lom, nu hvis hun ikke kun finde på noget at giv ham.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 18:17

bøger hmm ja hun havde jo en del bøger men det var mest om gammel magi som hendes mor gerne ville smide ud fordi de havde tilhørt hendes far, så dem gemte hun under en gulvplade på hendes værelse.
"så du kan lide bøger? er du interasseret i magi, historie eller sådan noget" sagde hun og kiggede på uret. "shit min vagt starter om fem minuter kan du vente lidt jeg skal lige skifte til min uniform" sagde hun. uden at vente på svar stormed hun om bagved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 18:21

han smiler svagt af hende og nikke kort til at han godt kun vente til hun havde få skifte tøj, han tog en tår mere af sin øl og lukke kort øjne, "vil godt ser på de gamle magi bøger" sagde han, da det var det mere spænde hun lide kun tilbud indtil videre, hvis han er held kun det være noget han ikke kender til, men det må det vis sig.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 18:33

efter noget tid med baksen med lynlåsen stod hun nu i den korte kjolde og skulede til den i spejlet.
uniformen og de høje hæle var en del af hendes job, så dette måtte hun infinde sig med. hun gik ud for at se om han stadig var der, det var han heldigvis. da hun begynde at gå over mod ham var hun ved at vrikke om i de høje hæle. med lidt besvær med den korte kjole fik hun sat sig ned på stolen. "unskyld ventetiden" sagde hun så og ventede på hvad han vil sige noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 18:37

"vil godt ser på de gamle magi bøger" sagde han da hun kom tilbage og bliv lidt overrasker over, at hun kom tilbage i så noget tøj, han tog en tår mere af øl og havde næste druk den, "men hvornår kan jeg kom til at ser bøger" spurgte han og kiggede kort på hende, end han kiggede kort rundt og afvente et svar fra hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 19:26

"jeg har fri efter midnat så nok ikke idag og så samtidig må min mor ikke vide at jeg har dem såå... efter træning næste tirsdag" sagde hun lidt overrasket hun havde erlig talt ikke troet det var noget der ville interassere ham. hun tog en lap papir fra bloken og skrev sit nummer på "hvis du vil snakke mere så er dette mit nummer." sagde hun og sendte papir lappen hen over bordet "jeg skal not til at begynde på mit arbejde" sagde hun og rejste sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 19:32

han nikke kort til det hun sagde, hvor han drak resten af sin øl, han tog imod papir lad end han rejse sig op, "så smutte jeg og jeg finde dig næste tirsdag" sagde han og gik rolig mod dør, så han kun kom ud, han åben dør og gik udfor hvor han lukke dør efter sig, hvor han gik væk der fra, han gik en i en gyde så folk ikke kun ser ham, hvor han teleport sig væk der fra.

//Out//
Artair
Artair

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum