Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3

Go down

Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 Empty Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3

Indlæg af Giselle Ons 1 Aug 2012 - 20:50

Okay, det var muligvis en underlig ting at søge. Men nu er jeg simpelthen ved at være godt og grundigt træt af, at alting går så godt for Giselle. Udover at hendes forældre er velhavende, så hun får præcis hvad hun vil have, når hun vil have det, har hun en masse gode venner, som støtter hende og er glade for hende - og omvendt, naturligvis. Så modstand er ikke et ord, der eksisterer i Giselles hverdag, og det vil jeg have dig til at lave om på. Jeg skal bruge en, som kan sætte hende på plads, og som ikke kan lide hende. Måske en, som er det modsatte af hende, rent økonomisk - altså, fattig - da forskelligheder, tit kan være årsag til uenigheder. Dette er dog ikke et krav. Jeg mangler blot en, som kan give Giselle en brat opvågning, og vise hende, at verden ikke altid er, som hun vil have den, og at hun ikke kan købe sig til alting.

Race, alder, køn.. det er ligemeget. Kom glad!:D

- Jeg vil dog bare gerne tilføje, at jeg godt kan lide at indlæggende er længere end 10-15 linjer, og at der ikke er særligt mange stavefejl, og som minimum, punktumer. Det er ikke for at være ond, men et emne fungerer bare ikke for mig, hvis det min emnepartner skriver, ikke er forståeligt.

Giselle
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 306

Tilbage til toppen Go down

Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 Empty Sv: Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 15:28

Fuckye I'm game! Om det så havde været on purpose or not, havde min karakter nok ikke brudt sig specielt meget om din. Han lever på bunden af samfundet og afskyr stort set alle i overklassen, hvor jeg går ud fra, Giselle hører til? Det kan også være, der er en masse andre, I dunno, det kommer an på, hvordan hun er som person.
Og jeg har intet problem i at overholde dine krav. Jeg skriver altid mindst 20-25 linjer, og jeg er en ret stor grammar-nazi, sooo, errg yeah. =p

Gæst
Gæst

Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3 Empty Sv: Søger fjende.. *lokker med kage* .. :3

Indlæg af Giselle Tors 2 Aug 2012 - 16:06

Grammar-nazi...? HAHAHAHAHA! xD

Jeg er glad for at høre, at din karakter på ingen måde, ville kunne udstå min! Giselle hører i den grad til i overklassen. Hun lever et liv i luksus, og det kan man naturligvis ikke, uden at det kan mærkes på éns personlighed. Så hun er naturligvis lidt for vant til, at tingene altid bliver gjort for hende, og at problemer altid, bliver "fejet" væk for hende. Så selvfølgelig er hun lidt højrøvet og flabet, og mener, at hun er bedre end andre. Men hun kan faktisk også sagtens være sød, hjælpsom og alt det der.. Men jo tættere på bunden personen hun står overfor er - altså, rent økonomisk - jo længere tid går der, før han/hende, får dén side at se. Jeg vil tro, at hun ville se ret meget ned på Spike.. fordi han skraber bunden, og hun står på toppen.. (:

Fedt, at du overholder mine krav.. skal vi ikke bare få aftalt et plot. Eller, du vil måske bare springe ud i det, og se hvad det fører med sig? (-:

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 17:02

Jep! Er der noget, jeg simpelthen ikke kan fordrage, så er det dårlig stavning og en hel væg af ord uden det mindste komma eller punktum.

Perfekt! De skal såmænd nok hurtigt ryge i totterne på hinanden, billedligt talt selvfølgelig - eller nu må vi se, hvor slemt det bliver.

That depends ... hvis du har en idé til, hvordan det skal foregå så spyt ud. Ergh ... og skal det være sådan et love-hate forhold eller bare pure hatred from the beginning?

Gæst
Gæst

Indlæg af Giselle Tors 2 Aug 2012 - 18:31

Jeg har det på præcis samme måde! Måske er der lidt "grammar-nazi" over mig også! xD

Ja, nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvor træt Spike bliver af hende.. om det for ham bliver nødvendig med vold i fysisk form, eller om vold verbalt er nok i sig selv. Det kommer vel an på, hvor aggressiv Spike er, og hvor højrøvet Giselle er.. Men ja, vi må se..

Jeg tænker lidt, at de kender hinanden i forvejen. Så skal vi ikke til at bygge et indædt had op fra starten af, da det kan tage tid.. Blot en idé. Jeg ved ikke, hvad de før kan have været oppe at toppes omkring, men får vi det på plads, er der jo et godt grundlag for fjendskab.. (:

- Men lad mig endelig høre dine idéer!:D

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 18:45

Det er kun godt! ;D

Den er jeg med på. Jeg gider heller ikke til at skulle bygge forholdet op helt fra begyndelsen, det tager for lang tid.
Hemm... går Giselle i skole? Det er i hvert fald et sted, hvor de begge to kan befinde sig på samme tid, og hvor spliddet mellem dem er startet. Det' bare en tanke.

Jeg har ikke særlig meget at dele ud af, min hjerne er pænt tom, haha.

Gæst
Gæst

Indlæg af Giselle Tors 2 Aug 2012 - 19:12

Ja, haha!:D

Det gør hun i hvert fald nu! Ej, jeg går ud fra, at hun har gået i skole hele tiden, men ingen af mine emner har rigtig foregået der.. før nu. Så ja, selvfølgelig var det et oplagt sted for dem at "mødes". Det gør vi:) Og de to har vel egentlig altid hadet hinanden, dels pga. deres forskelligheder og fordomme til hinandens under - og overklasse, dels pga. Giselles overlegne, bedrevidende, højrøvede opførsel, når hun er i nærheden af Spike.. (;

Haha - du er da ellers kommet med nogle ret gode idéer:D

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 20:26

Great! Han skal nok komme til at hade hende som pesten.
Okay, såå, nu hvor vi er blevet enige om, hvor det skal finde sted, har du så nogen ønsker til, hvad der skal ske?

Jeg takker og bukker =p
Åh forresten emnet bliver nok nødt til at foregå i frikvarteret, eftersom de ikke er lige gamle = ikke samme klasse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Giselle Tors 2 Aug 2012 - 21:11

Jeg ved ikke, om jeg har nogle ønsker, som sådan.. Er det noget, du har? Altså ønsker, eller kreative ideer?;D

- Ja, godt set.. der er jo to år imellem dem.

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 21:15

Nope er løbet tør for idéer...

IKR? ;D Og jeps.

Har vi ikke alt på plads nu, sådan cirka?

Gæst
Gæst

Indlæg af Giselle Tors 2 Aug 2012 - 21:20

De skændes vel bare.. og hvis Spike bliver alt for træt af hende, må han jo slå hende eller noget xD

Jo, vi har alt på plads - vil du lave emnet, eller skal jeg? n.n

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 21:27

Det skal han nok, hvis hun pisser ham alt for meget af LOL.

Jeg synes, du skal have den fortrinnelige ære af at lave det, fordi så sød er jeg nemlig!

Gæst
Gæst

Indlæg af Giselle Tors 2 Aug 2012 - 21:35

Så sød er du, nemlig... ;D Jeg laver det! Og du bliver bare på imens, gør du.. xD

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 21:44

Yes ma'am! *gør honnør*

Gæst
Gæst

Indlæg af Giselle Tors 2 Aug 2012 - 21:57

Haha! Mine start indlæg er - når jeg får krea-flip - okay lange. Men mine efterfølgende indlæg plejer at være kortere. Det afhænger også tit af min emnepartner, hvor meget kortere det bliver (:

https://vie-la-mort.danskforum.net/t10408-modsaetninger-mdes#198994

Værsgo':D

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 22:00

...Er du syyyg, du' hurtig!
Men okay så vil jeg gå i gang med at svare nuu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Giselle Tors 2 Aug 2012 - 22:24

Haha!:D Fik jo lige et krea-flip! Glæder mig til at se svaret (:

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Giselle Fre 7 Dec 2012 - 15:04

Halløj! Søger stadig, hvis det kunne friste. Giselles liv er stadig for let!

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 21:25

Jeg ville meget gerne melde en af mine brugere ... Men jeg ved ikke helt, om de ville egne sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Giselle Man 17 Dec 2012 - 16:04

Hvem ville du foreslå, hvis det var? (:

- undskyld, det langsomme svar!

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Giselle Lør 26 Jan 2013 - 17:57

Søger stadig!

Giselle
Competent (Rank 9)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum