Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På det forladte slot(kaZu-privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På det forladte slot(kaZu-privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På det forladte slot(kaZu-privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På det forladte slot(kaZu-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På det forladte slot(kaZu-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På det forladte slot(kaZu-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På det forladte slot(kaZu-privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På det forladte slot(kaZu-privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På det forladte slot(kaZu-privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På det forladte slot(kaZu-privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På det forladte slot(kaZu-privat)

Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 22:46

Tid. om aftenen
Sted. på det gamle forladte slot
Dag. torsdag
Dato. ?
Omgivelser. slot og ikke rigtig andet
Vejr. overskyet nogle steder

Twi gik rundt på det gamle forladte slot som man egeltlig ikke måtte være på, men hun var ligeglad med hvad alle de mennesker sagde. Hun kunne nemt gøre noget med dem de hutigt ville fortryde. Hendes smukke hår var blevet glattet så det hang meget længere ned end det plejede. "Ej...;" sagde hun da der lå en gammel ægte guldmønt. Twi sikrede sig at der ikek var andre på slottet og stak den i baglommen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:36

kaZu gik stille for sig i en af rummende.. han vidste at det, han skulle bruge lå her et sted.. det hans herrer havde sendt ham her ud efter.. en hemmelighed så dybt.. som selve det mørke var gemt i kaZu's hjerte.. dette gamle forladte slot her, var så frygtelig stille.. som nattens kvinde... hans kærlighed.. han så sig kort rundt.. rummet var ødelagt til ukendelighed.. han vidste det gik gamle sagaer om dette slot.. det forladte slot.. han så hurtigt rundt igen..
hvor kunne det ligge henne?

//sorry, jeg er lidt langsom til at svar tilbage ^ ^' men min computer er ikke en af verdens hurtigtesti ^ ^' //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:54

//smutter i seng, godnat, ses i morgen :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:19

Twi så kaZu gå på slottet. Hun gemte sig, men hun faldt og slog sit ben vældig meget. Der kom et skrig fra hende og det kunne høres langt væk. Hun var så smuk, så smuk, men hendes bukser var beskidte og hendes top var også virkelig beskidt. "Argh!" kom det fra hende da hun faldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 13:01

kaZu hørte pludselig et pige skrig.. han dreje hurtigt sit hoved med et ryk imod der, han mente lyden kom fr.. han var ikke alene her.. han smilede frem for sig, men vidste at han ikke havde tid til at undersøge det.. han måtte finde, han var sendt ud for..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 13:04

"Argh!" lød det igen og Twi's ben blødte og blødte. Hun havde ikke lyst til at drikke sit eget blod i smerte og skreg. Hun skreg virkelig, virkelig højt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 13:19

kaZu havde kun noget løftede nogle gamle papir op fra gulve, før et nyt skrig flæsede luften.. en lugt af blod ramte hans næst.. han slikkede sig kort om munden, ikke fordi han var sulten.. men fordi blod tændte ham.. skulle han se hvad dette var?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:31

Hun var ved at falde om på det hårde sten fulv. Hendes skrig var fyldt med frygt. Hvis der kom nogle hun ikke kendte hvad kunne der så ske med hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:38

"nu det kunne det for satan i helvede være nok" kaZu bande lidt for sig selv..
hvem, var det, der kunne lave sådan en larme.. et menneske? han så ondskabsfuld frem for sig hvis det var et menneske, hvorfor så ikke lidt hygge, lidt morskab, lidt blod, det kunne vel ikke skade nogen, kunne det? eller jo, måske dette menneske, der var så dum at komme her, men det var jo kun et menneske.. eller måske var det noget andet, en engel måske?
kaZy begyndte at gå hen imod denne tunge egetræes dør.. han løb så hurtigt og lydløs han kunne igennem gange.. hen mod dette væsen, der var så dum at forstyr ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:39

Twi fik øje på ham og rykkede sig lidt tilbage, mens blodet lå i en stor pøl omkring hende. Hun var bange. "Nej, ikke gør mig noget!" skreg hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 17:13

kaZu smil falmede og han stoppede brat.. en vampyr.. en lille vampyr og ikke et menneske, som han have regnet med.. kaZu så hurtigt blodet og slikkede sig om læberne.. blod tændte ham, det var ingen hemmelighed.. han tog et skridt frem imod hende.. "vær ikke bange, jeg gør dig ikke noget.. slet ingenting" hans stemme var gift som en slanges..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 17:19

Twi var stadig bange. Hun havde været bange for fremmede siden hun var menneske og da hun blev vampyr. "Er du sikker på det?" spurte hun usikkert med og smerterne i benet blev værre. Hun så ond ud. Hun var ond, men ikke overfor alle. Mest dem der irriterede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 21:37

kaZu så ligeglad ned på hende... "hvad laver du her om natten?" han så med ondskabsfuld ned på hende.. så hendes blod, der farve hendes blege hud rød. "skulle du ikke være et sted, hvor der var mennesker, hvor du kunne drikke blod og ikke ligger her og skrige som en anden lille pige" han smilede ligeglad ned til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 11:12

"Jeg er her fordi jeg mødte en mand der sagde at jeg skulle finde noget her på slottet!" sgade hun og smerterne var ikke så alvorlige mere. Nu slikkede hun blodet af sit ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:28

"det lyder spændende" kaZu så for en af de første gang ned på hende"hvad skulle du finder her, det samme som mig måske?" hans gule øje var begyndte at lyse mere kraftig.. "hvad skulle du finde her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:31

"Hvad skulle du finde?" spurgte hun og så alvorlig på ham. Det gjorde ikke så ondt i hendes ben mere så hun fik rejst sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 22:09

"så mange ting.. men hvad ledte du efter, lille vampyr?" hans tænder glimtede et øjeblik, der han smilede et skyggerne.. han holdte en lille afstand til hende, hvis hun nu skulle finde på noget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 17:52

"En gammel kiste med mange guld mønter i og jeg skulle også finde noget andet jeg ikke kan huske." sagde hun og så op på ham. "Hvad skulle du så finde?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 20:19

"som jeg sagde, så leder jeg efter så mange ting" han smilede kort, før han tog et skridt imod hende "kisten, kan du beholde for dig selv " sagde han tørt.
mørke faldt som et skygger hen over den ene side af hans ansigt, så kunne det gule øje kunne ses, som et svagt skinnede lys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 20:20

"Hvrofor kan jeg det?" spurgte hun og så på ham med et undrende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 11:01

"fordi den ingen betydning har for mig" han smilede kort lumsk til hende.. "men hvad vil du bruge den til?" han trådte tilbage igen, mens tiden langsom gik fremad.. så utrolig langsom..
han have kun denne nat til finde [/i]det[i] i... hans øjne så tilbage på hende.
skulle han ikke bare efterlade hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På det forladte slot(kaZu-privat) Empty Sv: På det forladte slot(kaZu-privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum