Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let just take it from here... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let just take it from here... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let just take it from here... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let just take it from here... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let just take it from here... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let just take it from here... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let just take it from here... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let just take it from here... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let just take it from here... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let just take it from here... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let just take it from here...

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Let just take it from here... Empty Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 17:46

Sted: Parken
Tid: 02.00
Omgivelser: Få fulde unge
Vejr: Støvregn af og til, en smule vind men ikke specielt koldt.

Noah var gået ind i parken, han havde brug for frisk luft efter at have sovet det halv af dagen, han havde brugt de sidste par dage på at holde styr på en flok nye engle der netop var kommet til jorden, også havde han haft tid til at besøge din datter oppe i gud's himmerie, der var jo fordele i at være en god engel som Noah og høre efter hvad der blv sagt og gjort.

Han gik hen imod en bænk og satte sig på den imens han åbnede en sodavand han havde købt i en kiosk et stykke væk, han ville egentligt tage hjem igen om et par timer, men lige nu havde han bare brug for en smule luft, brug for at nyde natten og dens mange lyde, de mange unge mennesker. Han smilede let ved tanken om dem, han drak jo selv sjældent, han havde kun drukket den ene aften med Madison og Matic, og det var første gang i flere år, også havde han fået en enkelt øl sammen med Madison, men intet han blev fuld af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Tirs 28 Aug 2012 - 18:09

Matic kom stille gående igennem parken denne gang uden nogen kvinde under armene. Han gik bare og smilede så stilel frem for sig da han så Noah sidde på en bænk... Skulle vi til at have en smule sjov med ham? Han kunne ikke lade være med det...

''Noah!!!''

Han løb hen mod ham og hans stemme var ikke særlig venlig, men heller ikke truende eller ond... Han kiggede en smule hårdt på ham, men gjorde intet med at ville skade elelr angribe ham...

''Madison!!! Hvorfor?!''

Han kiggede olmt på ham, men smilede så stille til ham kort efter, og satte sig på bænken ved siden af...

''Ej... Hvad så? Er der noget imellem jer?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 18:16

Noah var lige ved at falde bagover da Matic kom løbende hen imod ham og han kunne godt mærke at Matic's fremtoning var en smule mere voldsom end Noah umilbart kunne lide og da han gik direkte til disse spørgsmål kunne NOah da også mærke hvordan han let rynkede på næsten, for hvad ragede det egentligt ham? Han havde jo ikke engang talt endnu, han havde blot løbet hen til Noah, uden at de jo egentligt kendte hinanden, udover at de havde været i kamp sammen.

"Jeg går ud fra du har hørt noget fra Madison når du kommer løbende på den måde?" sagde Noah og vidste ikke hvordan han ellers skulle vide at han havde set Madison siden de sidst havde mødtes sammen og drukket: "Så hvorfor spørger du?" sagde han med et lille venligt smil og prøvede at aflæse om Matic var sur, jalous eller misundelig, eller om han blot drillede og prøvede at være venskabelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Tirs 28 Aug 2012 - 18:19

''Jeg ved faktisk intet om det overhovedet... Er bare nysgerrig omkring det... Madison har ikke rigtigt fortalt noget, så jeg ville spørge dig istedet...''

Han smilede bare stille og roligt, og meget venligt til ham. Han havde jo ikke noget problem med Noah... Matic havde jo sin egen, og havde jo også opdaget at han faktisk aldrig havde følt noget for Madison, ihvertfald ikke sådan rigtigt...

''Så lad mig nu bare høre?''

Han kiggede meget nysgerrigt på ham og smilede stille og roligt... hans smil var venligt, og han virkede også til at han ikke var hverken sur eller misundelig eller andet negativt.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 18:31

Noah kunne godt fornemme på ham at ordene var venskabelieg, men derfor var Noah stadig en smule mistænksom: "Jamen der er faktisk intet nyt" smilede han bare og trak på skuldrende, ja det var der jo egentligt ikke, de havde jo bare mødtes og snakket sammen, det var ikke ligefrem fordi der var sket noget der fik tingene til at blive særligt interessante.

"Vi er bare venner" sagde Noah med et lille smil, han havde ikke så meget mere at sige, især fordi han hele tiden havde sagt at han ikke ville stå imellem Noah og Matic: "Så bare rolig du" smilede Noah og tog en slurk af sin sodavand og lænede sig let tilbage på bænken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Tirs 28 Aug 2012 - 18:34

''Hvad er det du mener jeg skal tage roligt?''

Han kiggede meget undrede på ham. Han smilede stille og roligt til hende. Han havde ikke lige tænkt over at han jo intet vidste om at han faktisk ikke var interesseret i Madison... Han troede jo nok stadig at han også kunne lide Madison...

''Er det det du mener der er imellem mig og Madison du mener jeg ikke skal være bange for bliver ødelagt af dig eller hvad?''

Han så undrende på ham...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 19:37

Noah nikkede bare uden at sige mere, han mente bestemt ikke at Noah skulle være nervøs, for well... Selvom Noah godt kunne lide Madison så prøvede han at holde igen, både pga. Matic men også pga. det liv han levede, han havde jo ikke plads til nogle, det duede bare ikke.

Noah smilede stille til Matic og gentog så: "Vi er bare venner" sagde han med et lille smil. Han sukkede stille og kiggede let ned i jorden og derefter igen over på Matic for at afvente hendes reaktion, han vidste ikke hvad han ville sige til det, men håbede ikke at Matic vaar sur på Noah, men det så han nu heller ingen grund til, for hnan havde jo faktisk intet gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Tirs 28 Aug 2012 - 21:49

''Hvorfor fanden er i bare venner? I kan jo begge to lide hinanden mere end bare på et venneplan, så hvorfor ikke gøre noget veddet? Hvis det er fordi du vil leve i cølibat er det vel også dumt... Snakker biblen ikke om at binde sig til en man elsker?''

Han kiggede en smule undrende på Noah... Hvis det endnu engang var det med at han ikke ville komme imellem ham og Madison, var det jo ikke fordi at han kunne formår at smadre et venskab ved det...

''Og bare rolig du kan alligevel ikke ødelægge noget imellem mig og Madison, da der ikke er andet end et venskab, og der kommer heller aldrig til at være andet end det.''

Han smilede bare stille...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Ons 29 Aug 2012 - 12:45

Noah forstod overhovedet ikke noget af hvad Matic lavede lige nu eller hvorfor han blandede sig: "Måske vi bare er for langt fra hinanden" sagde Noah og smilede. Madison og ham var jo ikke samme typer, de var langt fra hinanden, hun ville feste og drille og have sex med fremmede mennesker.

Noah ville gerne have et seriøst liv og udføre sit job: "Well lad os nu se" sagde Noah bare og lænede let sine albuer på sine knæer: "En dag af gangen" sagde han og kiggede op på Noah: "Det handler ikke om cølibat eller om biblen" sagde Noah. Han vidste ikke engang selv hvad det handlede om, men det håbede han da at han på en eller anden måde fandt ud af ude i fremtiden.

"Men altså... For nu er vi bare venner" sagde Noah med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Ons 29 Aug 2012 - 12:56

''nu har jeg jo snakket med hende, og hun virker faktisk til at minde mere om dig end hun mindede om mig.''

Han smilede stille... han ahvde talt om sig selv i datid da Matic jo selv havde skiftet stil... Han holdt sig fra kvinder, og nu var det kun Aubrei han var sammen med... Han kiggede bare over på ham...

''Du skal også huske og tænke på at Madison jo gerne vil... SÅ hvad er din grund til at du ikke vil? Eller hvad er det der gør at du ikke vil lytte til hvad at du vil?''

Han smilede stille og kiggede lidt på ham... han grinede stille over det hele...

''Og om en uge er i mere.''

Han grinede drillende
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 22:01

Noah rystede let på hovedet med et let akavat smil:" Lad os nu se, vi skal mødes imorgen også må vi tage den derfra" sagde han med et lille smil og sukkede så imens han tog en tår af sin sodavand.

"Du gider ikke slå dig ned eller hvad?" sagde Noah og kiggede på Matic, han havde jo godt fundet ud af at han var lidt af en player eller hvad man nu ville kalde det, og et var Noah bestemt ikke: "Hvorfor er sex overhovedet så vigtigt i denne her verden?" sagde Noah en smule irriteret og kiggede spøgende over på Matic: "Enten handler ting om penge eller også handler et om sex, det er som om det er de eneste to hjernehalvdele folk har" sagde Noah og rystede opgivende på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Tors 30 Aug 2012 - 22:11

''Bare husk... Så længe du lader hende se at du faktisk vil, så vil hun være lokkende, og tirrende... Så hvis du bliver træt hende, så banker du bare i bare i bordet og siger det er nok, helt alvorligt, så tror jeg hun fanger den.''

Han grinede stille og smilede så lidt... Han vidste ikke helt hvad han skulle svare, fordi han havde jo lige netop slået sig ned og derfor måtte han hellere fortælle så Noah vidste han intet kunne ødelægge...

''Jo sådan set godt... Det gik bare op for mig at mine følelser egentligt ikke var for Madison, men for en piger jeg kender der hedder Aubrei, som jeg har kendt længe og har haft meget af min fortid med... Så du har intet at frygte heller ikke fra at jeg lokker med Madison da jeg har bundet mig til Aubrei her for et par dage siden...''

Han smilede stille og forstod ham egentligt godt...

''Fordi at folk søger en form for kærlighed at føle sig elsket, og en tryghed... Det søger folk så gennem sex, da det er nemmere end faktisk at finde kærlighed... Pengene er nok grundet det får folk til at føle sig trygge...''

Han smilede stille til ham.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 22:20

Noah rystede blot på hovedet over Matic's forklaring omkring sex og penge, Noah fattede det stadig ikke og han hadede at folk mente det var så vigtig en del af verden at man ikke kunne leve uden nogle af delene, Noah havde ikke fantastisk mange penge og han havde heller ikke tusinde tøser, det var begge ikke ting der interesserede ham: "Tjah jeg interessere mig ikke særligt for nogle af tingene" sagde han og rystede på hovedet. "Ikke lige så meget som de fleste ihvertfald" sagde Noah blot.

Han smilede let til Matic: "Jamen det er da dejligt for dig... og du kan godt overleve at glo på det samme ansigt resten af livet?" sagde Noah med et lille smil, han anede ikke hvem denne kvinde var og heller ikke hvilket væsen hun tilhørte, så om de kunne være sammen for evigt anede han jo egentligt ikke. Men han følte sig nu ikke truet af matic alligevel: "Men hvorfor er det præcist du så gerne vil havejeg finder sammen med Madison?" sagde Noah undrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Tors 30 Aug 2012 - 22:25

''Nej hvilket nok skyldes at du har din gud at søge den tryghed hos istedet... Alle folk har hver deres ting de gerne vil søge tryghed hos, og hvis man ikke mener det er tilladt er man smalsynet og respektløs...''

Han smilede stille... lige netop det punkt der havde Matic en meget stærk mening om... ingen skulle bestemme hvad han gjorde for at føle sig tryg eller hvad han gjorde for at føle sig elsket, og alle der ville forsøge var ikke værd at spilde tid på...

''Hvorfor? Fordi i begge kan lide hinanden mere end blot som venner... Du er ikke den eneste der kan se hvordan andre ser på hinanden... Jeg har brugt længe på at se på kropssprog omkring om folk vil have hinanden eller ej, og du viser mange tegn på det... Og da du ikke virker som typen der bare er ude efter sex, tænker jeg at du vil have kærlighed...''

Han smilede stille, og kiggede på ham for at se om han havde ret...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 22:48

"Men du kan ikke bilde mig ind det er tryghed at knalde alt der går forbi ens næse?" sagde Noah og kiggede skeptisk på Matic.

Noah smilede bare stille da Matic igen snakkede om Madison og nikkede så kort, han kunne bestemt godt lide hende, men han var ikke sikker på at det var nogen god idé: "Well.. Godt set" drillede Noah da Matic sagde han ikke blot var ude efter sex: "Jeg har levet i cølibat de sidste... ja 5 år er det vel snart" sagde Noah blot og tog en tår af sin sodavand med et skævt smil, han havde bare haft andre ting at tænke på og han havde bare haft andre valg i livet. det var ikke bevist han havde valgt at sige han ikke ønskede kvindelig berøring, men han havde ikke haft brug for det eller følt sig tiltrukket af det: "Men tak for støtten" smilede Noah venligt og bemærkede at Matic ikke svarede på hans spørgsmål til om Matic troede ha kunne binde sig, men lod det ligge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Tors 30 Aug 2012 - 22:53

''Det kan vel ses som tryghed at vide at du har evnerne til at kunne lokke en kvinde til dig? Det er en tryghed at vide du er istand til at sikre sig at du kan forplante dig, og bringe din genetik videre... Det er en fuldstændig fast implanteret del af at vi jo egentligt også er dyr... Det er et instinkt og det vil vi følge.''

Han smilede sagte til ham, da han jo selv kendte meget til lige netop det emne, fordi han jo lige netop selv havde gjort det af den grun at han søgte tryghed og følelsen af at blive holdt af...

''Må jeg så spørge hvad det er der holder dig tilbage fra at binde dig til hende?''

Han kiggede stille på ham, og vidste ikke hvad han mere skulle sige så han kiggede bare ned i jorden... Han havde ikke svaret på hans spørgsmål da han havde glemt det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 23:01

Noah smilede bare let og svarede ikke på den genetiske forklaring Matic kom med, ganske simpelt fordi han kunne mærke det bare ville udvikle sig til en diskuttion da Noah mente at sex var en drift folk burde være bedre til at styre ude i verden.

"Tror bare ikke så godt jeg kan lide at miste" sagde Noah med et skævt smil: "Og til at binde mig, for hvis man ikke har, så mister man ikke, det er simpel matematik" sagde Noah bare og kiggede kort ned i jroden, han havde mistet mange i sit liv og detjgorde ham en smule bange at vide at han kunne miste flere og det kunne der jo desværre være en chance for hvis han lod nogle komme ind under huden på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Tors 30 Aug 2012 - 23:06

''Bange for at hun dør eller at hun slår op? Og det ville ikke skade dig og såre dig hvis hun foreksempel døde nu, hvor i er venner?''

Han kiggede stille på ham. Hvis Aubrei var død inden at Matic havde noget at erklære sine følelser for hende ville han nok egentligt have været mere ked af det end han ville hvis hun døde nu... Selvfølgelig ville han føle sig knust nu, men før ville han have følt sig totalt nede og fanget i selvhad...

''Og ville du ikke også blive trist og ked af det, hvis hun døde inden du ligesom havde erklæret dig oprigtigt for hende, og havde fået fortalt hvad det var hun syntes om hende?''

Han kiggede skeptisk på ham.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 23:25

Noah kiggede på Matic og var vel egentligt irriteret over at han fik tingene til at virke mere komplicerede end han selv mente de var: "Lad os nu bare se" smilede Noah venligt og sukkede så, måske ham og Madison endte sammen og måske de ikke gjorde, nu var man jo to om at kunne lide hinanden og Noah havde jo ingen garanti for at Madison kunne lide ham bedre end blot det venne niveau hun gjorde nu.

"En dag af gangen" sagde Noah: "Jeg vil ikke garantere noget, men som sagt skal jeg ses med hende imorgen, så må vi jo se, jeg lover intet" sagde han og smilede til Matic, han vidste ikke helt hvad han skulle stille op, men han glædede sig meget til at se hende: "Så du er blevet kæreste kedelig nu?" drillede han let og kiggede over på Matic: "og de næste 200år?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Tors 30 Aug 2012 - 23:28

''Ja ja... Du er meget sær, du snakker både som om du er meget tænkende, omkring hvad andre gør, men når det kommer til at du skal tænke, så tager du det som det kommer...''

Han grinede stille, og følte sig igen som lidt af en psykolog eller noget, ligesom da han havde sat sammen med Dean i parken... Han havde det virkelig underligt med det hele her for tiden... Han lyttede lidt til hvad han sagde omkring at være kærestekedeligt og han svarede bare med en henfør stemme, et meget ugennemtænkt svar...

''Med Aubrei, håber jeg på resten af evigheden...''

Han smilede sagte frem for sig...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 23:43

"Det lyder som lang tid" sagde Noah og smilede venligt.

Noah vidste godt at han tænkte for meget, men at han havde for lave tanker når det kom fra sig selv: "Jeg tror bare jeg er ældre end dig.." sagde han: "Og ikke i forhold til alder, men i forhold til indhold. Du skal huske, jeg har jo været far, jeg har været gift... jeg har haft hele det der liv" sagde han og smilede let til Matic, det var nok også derfor ting var svære for ham, han havde jo en fortid, og han havde folk han havde elsket som han havde mistet: "Kærlighed og at knytte sig til folk, er slet ikke så simpelt for mig som det måske kan lyde" sagde han blot med et lille suk: "Arbejde kan jeg regne med, det andet... Tjah" sagde han bare og sukkede kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Tors 30 Aug 2012 - 23:47

Han var næsten tæt på at grine af ham... Jo han havde være far, og det havde Matic jo så med gode grunde ikke været... men Matic havde oplevet andre ting som Noah nok aldrig ville komme i nærheden af at kunne opleve på nogen måde... Han rystede derfor bare på hovedet af ham, over det men sagde ikke noget om det... Han havde ikke den store lyst til at tale om hans meget dystre fortid...

''Er det så Madison der står for planerne om hvad i skal lave i morgen, eller er det nogle ting i først skal finde ud af i morgen?''

Han smilede stille, og kiggede lidt rundt... Grundet at Noah havde fået Matic til at tænke på hans fortid ville han ikke længere kigge på englen som før...

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Tors 30 Aug 2012 - 23:59

Noah smilede blot: "Jeg tror bare vi hænger lidt ud" sagde han og trak på skuldrende: "Så finder vi nok på noget, det er jo altså ikke en date" pointerede Noah: "Vi er bare venner" sagde han og smilede til matic ogo fornemmede godt en vis utryghed.

han vidste ikke om han burde sige farvel og rejse sig og gå, men han valgte for nu ikke at gøre det. "Men jeg er glad for at det går godt for dig, og at du har fundet en pige at bruge livet med" sagde han og smilede til ham, han ønskede da også måske at finde en en dag, og han ville ikke udelukke det blev Madison, men han havde blot brug for at tage sig tid til tingene og ikke bare springe ud i det hele ved første møde, som jo efterhånden var et par uger siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Matic Fre 31 Aug 2012 - 0:04

''Og venner kan ikke gå på en date? En date betyder jo ikke at der kommer til at ske noget? En date er et møde for at se om man passer sammen, og eftersom at du lader til at ville finde ud af det, er det vel rent teknisk en date?''

Han smilede bare stille til ham, da han ikke mente noget ondt med det eller det var for at gøre ham til grin... Han kunne bare godt lide at lege med det andre folk selv sagde, og få det vent op og ned og rundt om alt muligt...

''Det er jeg skam også...''

Han smilede stille til ham..
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Gæst Fre 31 Aug 2012 - 0:13

"Lad os nu bare se" sagde Noah og smilede til Matic: "Jeg har ingen forventninger, og har det nok bedste med at tage det en dag af gangen" nikkede Noah. Han kunne ikke lide at føle sig presset og han kunne ikke lide at presse andre.

Han ville bare gerne være sig selv og han ville bare gerne nyde de tign der var omkring ham, ligemeget hvad det var eller hvad præcist de foregik: "Men jeg håber ihvertfald det bedste for jer" sagde han og smilede: "Bor du så ved hende nu eller?" sagde han da ha pludseligt kom i tanke om at Madison jo havde ladet Matic bo ved sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let just take it from here... Empty Sv: Let just take it from here...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum