Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 2 af 12 Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:40

tooya jeg elsker dig" sagde aya så. hun holdt om tooya og hev ham med hen til et træ. hun kyssede ham ømt og holdt ham tæt ind til sig. hun nussede ham i håret og ville være hans

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 2 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:41

Tooya elske Aya. og havde altid gjordt det og det var aldrig gå en dag uden af han. havde tænket på hende og havde saven hende nu var de atter sammen igen. Og indet skulle skillede dem ad mere nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:44

tooya jeg vil kun være din, vil ikke være andres, jeg er død uden dig" sagde aya. hun ville have en familie med ham, hvis han ville have en med hende. det håbede hun. hun håbede på at skulle bære hans barn en dag

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:51

" søde du betyder så meget for mig. At vis det skete dig noget ville jeg ikke kunne leve med mig selv " sagde Tooya, og holdt om hende han elskede hende. og ville stifte familie med hende vis hun ville der

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:54

aya rødmede og smilede. men hendes far angreb dem. aya gik bag tooya og vidste at hendes far ikke gav op før aya var gift. aya lagde sine hænder mod tooyas ryg. mest for at skjule sig, hun ville ikke have flere pisk eller slag fra sin far

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:57

Tooya bruget sin karate på Aya´s far. og smed ham over i en tjørnehæk med masse af pikke, Tooya grint " så kan du måskr lære ikke at rør Aya mere " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:59

tooya lad os finde os et sted, hvor min far ikke finder os" sagde aya. hun turde ikke sige det med at hendes far ville jage hende til hun var gift. hun tog om tooyas arm og så på ham. hun hev ham med væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 12:27

" jeg bor i en lejlighed inde i byen. Vi kan tag der ind og være så kan du se hvor godt jeg endlig lever nu " sagde Tooya, for sidste gang de hade set hinanden hade Tooya. Leve under forfærtelig kår med sin fordrukne far og sin tosse mor,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 12:33

aya nikkede. "Tooya jeg tænkte på om du ville komme sammen igen, så vi var et par igen" sagde aya og rødmede. hun elskede ham, og ville gerne være hans kæreste igen, men hun håbede han ville sige ja til at blive et par igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 12:37

" dety kan du trot jeg vil. Søde du og jeg vil altid være sammen uanset hvad elsker jeg dig. Højer end alt andet " sagde Tooya og gik sammen med hende ind til byen hvor han bor. I en lækker taglejlighed

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 12:38

aya så rundt. hun holdt blidt om tooyas arm. "Hvordan har du fået råd til det, sidst vi sås havde du knap råd til en frakke" sagde aya blidt. hun knækkede hælen på sin sko og var ved at falde. hun stoppede op og tog sin sko af og sukkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 12:45

" jeg har få. En uddanlse inde for lægefaget og jeg er også lære så jeg tjene ret godt, på begge mine jobs og det for kunne jeg købe min eget sted at bor" sagde Tooya. og gik ind for at købe er par nye sko til Aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 12:49

aya satte sig på en bænk og så irreteret på sine sko og tog dem af. "De koster en krig..." sagde aya og gned sine fødder. hun så efter tooya. *hvad skulle han* tænkte hun og smed sine sko ud. hun satte sine bare fødder på jorden, det var ubehageligt syntes hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 12:54

Tooya kom tilbage. Med en æske " det er en gave fra mig til dig søde åben den " sagde Tooya, han viste at hun altid hade ønske sig sådan nogen sko og nu havde. Han råd til at give hende dem så tegen på hans kærlighed til hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:00

hun tog æsken og åbnede den. hun smilede glad da hun så skoene. hun tog dem på. hun sprang der efter om halsen på tooya og kyssede ham ømt. "Tak søde, du er min engel" sagde hun og krammede ham. hun var glad for at være hans igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:04

" jeg viste af du ønske dig dem. Så jeg ville bare købe dem til dig for du fortjener det bedste af det bedste,, så man kan får for penge og får kærlighed " sagde Tooya. Og holdt om hende og kysse hende på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:06

du forbløffer mig tooya" sagde aya glad. hun togom ham og var glad. hun havde ikke troet at hun ville finde sin elskede tooya igen. men hun ville aldrig forlade ham, han var hendes et og alt. hun kærtegnede tooyas kind og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:10

" kom så Aya. Vi er næsten hjemme ved mig nu " sgade Tooya og pejet op hvor ham kunne se, at er vindue stod på klam " det oppe helt oppe uden taget. Bor jeg og det kan også blive dit hjem med tiden søde " sagde Tooya stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:17

helt der oppe" sagde aya og sank en klump. hun led af skræk for højter. hun så bange på tooya. hun tog så fat i ham. "JEg er stadig bange for højter, siden far holdt mig ud over den bror" sagde aya og rystede bange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:20

" bare rolig søde. Vi tager elevarten der op så sker der ikke noget og du ville kunne lige der, For jeg har sammel nogen ting smamen fra da vi gik i skole smamen. Som børn og nogen af dine bedste tegninger har jeg for indramet for dig " sadge Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:22

den bedste jeg har tegnet er nu af dig," sagde hun og rødmede. hun syntes ikke selv hun var god. hun holdt om hans arm da de skulle ind i elevatoren. hun kørte en hånd igennem hans hår og stilte sig op af en af siderne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:26

Tooya smielde stille til hende. Og skubbe hende op af siden og kysse hende stille, her kunne de være lidt i fred uden at nogen skulle blande sig han elskede Aya. Af hele hans hjerte og vil altid gøre det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:29

hun holdt om ham og kyssede ham ømt. hun kørte en hånd ned af hans side. hendes arm kom til at ramme nødstop knappen, så elevatoren stoppede. aya fik et chok da den stoppede. hun så på tooya og sank så

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:35

" rolig søde. Der sket ikke noget " sagde Tooya og fik den til at køre igen så de kom op til hans hjem, Tooya havde indrette det som han ønske at det skulle se ud. Så også Aya ville kunne lige det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:39

hun så rundt i hans lejlighed. hun tog og kiggede på hans billeder. "Du bor meget smukt Tooya.. jeg bor stadig hos min far" sagde aya og så et gammelt billede. "Jamen det er jo..det er jo mig" sagde aya og tog billedet. "Hvor var jeg dog grim" sagde hun

Gæst
Gæst

Side 2 af 12 Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum