Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Godt at se dig igen! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Godt at se dig igen! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Godt at se dig igen! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Godt at se dig igen! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Godt at se dig igen! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Godt at se dig igen! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Godt at se dig igen! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Godt at se dig igen! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Godt at se dig igen! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Godt at se dig igen! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Godt at se dig igen!

Go down

Godt at se dig igen! Empty Godt at se dig igen!

Indlæg af Yuu Ons 12 Sep 2012 - 19:55

Sted: Terres gader.
Tid: 14:06.
Vejr: Solen skinner, få skyer hist og her, og trods det er slutningen af sommeren, er det okay varmt.
Omgivelser: Åbne butikker, folk på arbejde, folk der er ude og gå en tur.

På denne sommerlige dag var der ret mange ude og gå i byen. Også selvom der var mange på arbejde. Det ville nok også være en af de sidste sommerlige dage i år, havde de sagt i morgen vejrudsigten i morges. Selvom de havde sagt der kunne blive op til 25 grader, bar jeg stadig min store, lange jakke og min hue. Og så selvfølgelig brillerne uden styrke. Jo, jeg havde det varmt, men jeg var ligeglad. Jeg havde det godt under alt mit tøj. Ingen der lagde mærke til mig, eller i hvert fald ikke så meget at de ville snakke med mig. Måske ville de ligge mindre mærke til mig, hvis jeg bare havde normalt tøj på. Men så ville der også komme folk hen og tale med mig. Sådan som jeg går påklædt nu, fornemmer folk at jeg ikke vil i kontakt med dem. Hvilket var meget rigtigt.
Egentlig havde jeg ikke fri endnu, men savnede Ichi pænt meget. Lod som om jeg havde det dårligt, så jeg kunne få lov at gå hjem. Der var alligevel ikke noget at lave, og der var to andre på arbejde. Så jeg fik lov til at gå. Jeg ved godt det ikke er god stil, men hvorfor skulle jeg i det hele være der, når der ikke var noget at lave? Og vi var 3 på arbejde..
Med lange lidt hurtige skridt gik jeg over gaden, med blikket vendt lidt mod jorden. Jeg har øvet mig i mange år på at folk ikke ville ’lægge mærke’ til mig. Det er ikke svært, man skal bare virke, og se ud som om man ikke vil snakke med andre. Det er ikke fordi jeg ikke vil snakke med andre, eller jo. Vil helst bare hjem så hurtigt som muligt, så jeg kan komme til at se Ichi igen. Hvordan mon han har det? Mon han har husket at tage sine piller? Ellers går det nok. Jeg synes han virker så sød når han ikke har. Så har jeg også en undskyldning for at holde godt om ham. Når han bliver pyldret, altså. Ikke at jeg ikke kan holde om ham uden han er pyldret. Det er bare noget andet når han er pyldret.
Føre kort hænderne op til huen, mens jeg kort rettet på den, og ser op og rundt på alle folkene på gaden. Selvom jeg ’gemmer’ mig, er min ryg ret, og jeg går i et rask tempo. Det ser for det første pænere ud, når man går sårn, men man ligner også en der skal skynde sig lidt. Også noget af det jeg har øvet mig på.
Yuu
Yuu
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en lejlighed i Terre, sammen med Ichigo.

Antal indlæg : 57


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum