Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dig, mig og et godt plot? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dig, mig og et godt plot? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dig, mig og et godt plot? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dig, mig og et godt plot? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dig, mig og et godt plot? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dig, mig og et godt plot? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dig, mig og et godt plot? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dig, mig og et godt plot? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dig, mig og et godt plot? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dig, mig og et godt plot? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dig, mig og et godt plot?

Go down

Dig, mig og et godt plot? Empty Dig, mig og et godt plot?

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 20:14

Godaften Di Morga

Min lyst til emner er her med tilbage igen, det er snart en evighed siden at jeg haft Choice fremme i lyste. Men nu hiver jeg ham altså op af min kasse med rod. Jeg vil start stille ud, jeg har været siden i omkring to år, jeg haft både op og nedturer med siden, men nu er jeg tilbage med frisk energi. Jeg har ikke genvundet alt den kreative energi i nu, men den kommer sikkert med tiden. Så jeg vil sige undskyld på forhånd, hvis at jeg kommer til sløse lidt hen af vejen med mine svar. Jeg vil prøve og holde mig til mine standart svar på omkring de 300-500 ord. Plus, minus. Det hele kommer ned til min kreative energi. 

Hvem er Choice?
Choice var originalt et dødelig menneske, han blev født i den tyske middelalder hvor han vokset op, hans familie var høj klasse. Ikke af den adelig klasse men de havde rigdom nok til bo på en herregård, hvor at de masser af bønner som der arbejdede for dem. Choice var et offer for den sorte død, altså den pest der ramt europa. Han blev dødelig syg og største delen af hans familie døde også under pesten, han var selv den sidste i familien da en vampyr kom til ham på nat hvor sygdommen havde sit værste grab på ham. Her fik Choice så det store tilbud, han kun dø eller overgå livet som menneske og blive et væsen af natten, han tog imod tilbudte og derved blev han vampyr. I tiden derefter har Choice levet som vampyr, han blev hos sin skaber i de første 250 år før at gav slip på sin lærer. Siden da har han levet helt alene, han har et afkom idag, Cashmir. Det er sjældent at han overhoved overvejer og skabe en ny vampyr. Han har bedst med hans eget selskab, men han kan være social. Choice har en blid natur, næsten for blid. Han er charmerende, rolig, tålmodig og generelt en glente mand overfor dem som han møder.

Hvad søger jeg til Choice
Skaberen: Choice har stadig en skaber som han ikke har haft kontakt til i over 500 år. Jeg søger derfor en ældre vampyr som der kun kræve Choice som sin skabning. Årsagen til at Choice gik fra hans skaber var fordi at han gerne ville klare sig selv, det fik han ikke lov til og derfor løb han fra det hele. Derfor kunne jeg godt tænke mig genskab båndnet mellem de to, det skal naturligvis ikke være total lykkelig genforening til start med. Et voldeligt møde kunne god finde sted, for jeg tænkte at hans skaber stadig kunne være lidt rasende over at Choice blot forlod alting midt i det hele.

Afkom: Et nyt afkom. Jeg har lyst til gøre Choice til lærer igen, derfor søger jeg gerne et nyt afkom til ham. Naturligvis et menneske som der har god årsag til at han/hun gerne vil være vampyr. Choice bider ikke bare en person, der skal være en helt unik årsag til at han skal skaber igen.

Udover det er det os tillad og gå helt ud af boksen med hvad emnet kunne handle om. Det er jeres fantasi der sætter stop for hvad vi kan emne om, så fyr løs. Jeg er åben på andre gode plot. Jeg svare både her og i privat post. I kan kontakt mig hvor i nu har lyst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum