Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tråde? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tråde? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tråde? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tråde? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tråde? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tråde? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tråde? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tråde? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tråde? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tråde? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tråde?

Go down

Tråde? Empty Tråde?

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:21

Som overskriften siger tråde.

Er der nogen som er frisk på at tråde/emne som man også kalder det? Jeg er i hvert fald frisk på et emne eller to eller flere? Men vi behøver da ikke kun at emne også se hvad der sker, vi kan da også lave det til et plot, men det er op til dig om du vil have et ganske normalt emne og man så ser hvordan det ender, eller om vi skal finde på noget der skal ske i emnet.


Men først lige nogle krav inden du lige svare.

1. Vær kreativ, hvis du er kreativ så er jeg det også.
2. Du må gerne skrive en vis længde når bare det ikke er under de fem linjer, hvilket bliver lidt for kedeligt efter min mening.
3. Jeg emner med glæde med alle, uanset om du er god eller dårlig til at stave, det giver blot en vis udfordring.
4. Jeg vil ikke slås ihjel, det vil nok ødelægge det hele i emnet ikke? Pines torturers og andet kan jeg godt gå med til.
5. Hvis jeg skal oprette så må du komme med et forslag til hvor det skal foregå henne.


Plot

Som jeg skrev jeg vil også gerne plotte med jer, dog vil jeg ikke kun selv komme med idéer nogle gange kan jeg godt være lidt blank for idéer så hvis du har en idé så kom endelig frem med den.

Mvh Beverly

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum