Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Åbne tråde oversigt
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Åbne tråde oversigt
Hey medlemmer af Vie La Mort!
Jeg vil gerne høre om to ting. Først og fremmest om siden kan få en oversigt over åbne emner her på siden, men også hvad folk vil sige til det. Vil det øge folks interesse i den slags emner?
Det er ingen hemmelighed at sidens emner hovedsageligt består af private emner på den ene eller anden led. Det forstår jeg godt folk bedst kan lide, men syntes folk slet ikke det er sjovt at se hvem der deltager i ens emne? Man kan lave utrolig spændende set-up med åbne tråde og det bedste er at man ligesom i virkeligheden ikke vil vide hvem man møder!
Nå, men vil altså gerne bare høre om det er en mulighed og hvad folk syntes - indirekte om folk vil bruge muligheden.
Jeg vil gerne høre om to ting. Først og fremmest om siden kan få en oversigt over åbne emner her på siden, men også hvad folk vil sige til det. Vil det øge folks interesse i den slags emner?
Det er ingen hemmelighed at sidens emner hovedsageligt består af private emner på den ene eller anden led. Det forstår jeg godt folk bedst kan lide, men syntes folk slet ikke det er sjovt at se hvem der deltager i ens emne? Man kan lave utrolig spændende set-up med åbne tråde og det bedste er at man ligesom i virkeligheden ikke vil vide hvem man møder!
Nå, men vil altså gerne bare høre om det er en mulighed og hvad folk syntes - indirekte om folk vil bruge muligheden.
Gæst- Gæst
Sv: Åbne tråde oversigt
Jeg tror at det bliver lidt besværligt for hvem end, som holder styr på listen, selvom det er en god ide. Hvad man kan gøre er at evt. søge på 'åbent' i emnesøgningen og se de nyeste optegnelser :)
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Åh ja, den funktion er der jo!
Måske skulle man så lave en slags 'reklame' for det, for syntes det er synd og skam at de åbne tråde der bliver lavet ofte hurtigt dør hen og bare ligger og svømmer rundt.
Måske skulle man så lave en slags 'reklame' for det, for syntes det er synd og skam at de åbne tråde der bliver lavet ofte hurtigt dør hen og bare ligger og svømmer rundt.
Gæst- Gæst
Sandt nok. Man kunne eventuelt ligge små tråde op i en subkategori på siden med linket dertil hvis man fortsat gerne vil have det åbent. Men så igen... Søgefunktionen udraderer lidt effektiviteten :/ ...
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Måske er jeg bare søndagstræt, men jeg forstår altså ikke hvad du mener med: "Men så igen... Søgefunktionen udraderer lidt effektiviteten "
Gæst- Gæst
At det ville være lige så nemt at søge som at bruge en en hel subkategori som søgning. :)
Ahngel- Master (Rank 21)
Ja, det har du ret i, med mindre folk ikke ved at man kan søge - eller at der er nogle subkategori. Alt i alt bliver det bare lidt svært, kan jeg se ^^
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont