Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Gæst Søn 14 Okt 2012 - 20:04

Hej, jeg er temmelig ny og som i kan se er jeg allerede parat til at emne. Jeg er rent faktisk villig til at starte emnet hvis det skulle være? :) Så hvis du vil emne og eventuelt har tid så kik endelig forbi, eller send en besked hvis det er det du vil.

Du kan være sikker på at jeg skriver over de fem linjer, og hvis ikke så er min kreativitet nok gået sig en lille tur men den vil altid vænne tilbage på et tidspunkt.

Jeg kan ikke garantere at jeg svare med det samme, da jeg er på efter skole for tiden, dog er jeg ige hjemme i denne uge hvor de fleste af os har efter års ferie. :)

Så jeg håber du vil emne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Black Søn 14 Okt 2012 - 20:10

jeg er frisk på at emne hvis det er..
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Gæst Søn 14 Okt 2012 - 20:12

Fedt! Hvor henne skal det oprettes?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Black Søn 14 Okt 2012 - 20:14

hvor her du lyst? til at emne henne? og hvad vil du havde der skal ske... eller skrive vi bare?
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Gæst Søn 14 Okt 2012 - 20:16

Hvad med et sted i terre til en start? Og til det andet, kan vi jo bare starte det op også diskutere om lidt hvad der skal ske i det over Mp hvis det er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Black Søn 14 Okt 2012 - 20:17

hvad med gågaden og jo vi kan da godt snare snakke sammen om hvad der skal ske.. hvem laver det..
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Gæst Søn 14 Okt 2012 - 20:18

Gågaden lyder fint, og jeg kan godt starte det op hvis det er?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Black Søn 14 Okt 2012 - 20:22

det vil være fint hvis du laver det, da jeg svare på et emne lige nu så kan jeg jo svare på det her bagefter
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Gæst Søn 14 Okt 2012 - 20:24

Okay sender linket til dig når jeg er færdig med at oprette det eller også kan du jo bare se det når det dukker op i venstre side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Black Søn 14 Okt 2012 - 20:24

helt fint... ^^
Black
Black
Beginner (Rank 5)

Bosted : En roddet lejelighed i Terre

Antal indlæg : 77


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Gæst Man 15 Okt 2012 - 18:44

Andre der har lyst til at emne? : )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Gæst Man 15 Okt 2012 - 19:55

Jo. Hvorfor ikke. :D info omkring zhadalina er på profilen.

og jeg svare med X linjer.
hvor X linjer er det du skriver +Det løse :)

Hvilken form for plot vil du gerne have ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Gæst Tirs 16 Okt 2012 - 16:24

Dejligt Zhadalina, også ved jeg ikke rigtig hvad x linjer er vil du forklare det? : )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Gæst Tirs 16 Okt 2012 - 16:45

Groft sagt min måde at sige, jeg skriver angående mere hvis du gør xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesseret i at emne? Klik her det skader intet. Empty Sv: Interesseret i at emne? Klik her det skader intet.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum