Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Standing all alone (Daphne) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Standing all alone (Daphne) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Standing all alone (Daphne) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Standing all alone (Daphne) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Standing all alone (Daphne) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Standing all alone (Daphne) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Standing all alone (Daphne) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Standing all alone (Daphne) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Standing all alone (Daphne) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Standing all alone (Daphne) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Standing all alone (Daphne)

Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Baalichi Tors 18 Okt 2012 - 21:13

S: Søen
O: Træer, bænke, en sø (No shit?)
T: 16:49
V: Let brise, ellers varmt

Baal stod lige så lige så stille og kiggede ud over søen. Hvad fanden havde hans hits med dette sted. Hvorfor fa'en skulle han altid stå her, når det er? Det kunne muligvis være et baghold. Og han ville være et ret nemt offer i sin kendte hvide habit.
Han stod og skumlede lidt over det, mens han gik i gang med at tænde en cigaret med rystende hænder, som han nu altid fik, når han ikke havde røget i omkring en time. Hænderne famlede lidt med lighteren, men efter noget tid fik han den tændt og begyndte at ryge på den.
Med det gik der to sekunder og rystelserne stoppede i hendes hænder.
Han kiggede hen over søen med sine sorte, skulende øjne, mens han tog sine hænder igennem sit sorte hår.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 21:21

Daphnes hvide kjole flagrede let i vinden, mens hun kom gående hen mod søen, kjolen var hvid og passede nøjagtig til hendes hvide hår. Hendes sandaler smuttede af og til af hendes bare fødder, hvilket af og til fik hende til at standse op. Hun ånede let op, mens hun betragtede området, hun fik øje på en mand som røg på en cigaret. Det var da utroligt usundt at ryge, men det som gjorde hende lidt irriteret var at han røg ude i naturen. Men det måtte han jo selv om, hun lod en hånd glide igennem det hvide hår mens hendes øjne stadig hvilede på den fremmede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Baalichi Tors 18 Okt 2012 - 21:28

Baal stod og blev ved med at ryge, mens han kiggede på søen.
Snart mærkede han et par øjne, der stak lidt i siden af nakken. Han kiggede mod det sted, han følte, at han kunne mærke, at han blev kigget fra, fik han øje på hen smuk pige, eller kvinde var det nok. Hun mindede ham lidt om Hazel, pga det hvide hår. Måske var hun også en aspara. Men hun stod og kiggede på ham, som om han irriterede hende.
Først prøvede han at ignorere hende, men det var lidt svært, for han følte, at hendes øjne tiltrak hans. Så derfor tog han en dyb indånding og gik ned mod hende, mens han smed sin cigaretskod i en skraldespand. "Kunne se, at du kiggede på mig, lille frøken. Kan du lide hvad du ser?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 21:41

Resterne af hans cigaret som han lod dumpe ned i skraldespanden fik hende til at slappe lidt mere af, det at hansmed den ud fik hende til at slappe mere af. Selv om han sagtens kunne have været en af dem som smid dem ud i naturen. "Selvfølgelig kiggede jeg på dig min herre, og tja hvem ved om jeg kunne lide det jeg kiggede på?" Sagde hun og smilede et halvt smil, hun var ikke speciel tilfreds med hvad hun ind til videre skulle synes om ham. Men det kom vel an på så meget, en ting vidste hun han var intet et menneske. "Navnet er Daphne forøvrigt" præsenterede hun sig mens hun nejede så pænt at det nærmest gjorde hendes bevægelser yndefuldt i takt med at hun gjorde dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Baalichi Tors 18 Okt 2012 - 21:59

Baal kiggede smilende til hende. "Touché, touché. Hvis jeg havde en hat, ville jeg tage hatten af for dig. Jeg hedder Baalichi, men du kan kalde mig Baal." Han bukkede, og lavede en bevægelse med armen, som i stedet for at tage sin ikke-eksisterende hat af.
Han tog sin lommelærke op af lommen, drejede låget af, og tog en slurk, lukkede den og puttede den tilbage. "Hvad laver du så herude, frøken Daphne?" Han smiledede drillende til hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 22:12

Det han gjorde med den usynlige hat, fik hende rent faktisk til at grine, en mild men glad latter. "Hyggeligt at møde dig Baalichi" hun kludrede nok lidt i selve navnet, det var jo hellere ikke det nemmeste navn han hed som man så skulle udtale. Hun smilede da han sagde at hun bare kunne kalde ham for Baal, selv om forkortelsen fik hende til at minde et et skolebal. "Den dejlige varme fik lysten til at gå en tur, og den lyst havde jeg lige, for ellers ville det jo være lit for varmt at sidde inde i en varm lejlighed, Baal, hvad med dem selv?" Sagde hun høfligt og kiggede på ham. Hun lagde mærke til at han tog noget at drikke, kunne det være vand? Narh det tvivlede hun lidt på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Baalichi Tors 18 Okt 2012 - 22:25

Baal smilte lidt, da han fik hende til at grine. "Jeg hedder Baalichi- du skal trække rigtigt på a'erne i Baal." Da hun forklarede, hvorfor hun var her, smilte han. "Javel, ja. Det kan jeg vel ikke sige noget til, smuk-, *host, frøken Daphne." Herefter hostede han lidt kraftigere. Kæft, hvorfor skulle han nu lige kalde hende smukke? Dumpap! Men hvad fa'en.
"Har du lyst til lidt sodavand?" Han trak lommelærken op igen og rakte den imod hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 22:40

"Sjovt to aa'er bliver rent faktisk til et å har du nogen sinde tænkt på det? Det ville være underligt hvis man skulle sige dit navn med et å i sig. Så ville det jo være Bålichi. Ej okay tror bare jeg nøjes med at kalde dig for Baal det er lidt nemmere" sagde hun, hvorfor så meget snak fra hende? Hun smilede, skulle han lige til at kalde hende for smukke? "Var du ikke lige ved at sige smukke?" Hun smilede muntert til ham, så havde det bare været sodavand han havde haft i den? Sodavand kunne hun jo ikke lige frem sige nej tak til. "Jo tak" Sagde hun og betragtede ham let med et smil. Hun tog roligt i mod den, hvor efter hun tog en slurk.. Mmm det smagte nu fint nok af sodavand, hun gav ham den roligt tilbage igen efter noget tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Baalichi Tors 18 Okt 2012 - 22:45

Baal grinede lidt. "Tjooo, men nu skal man jo bare trække lidt på det. Det er nemlig ikke et 'år'" Han blinkede drilsk til hende. Men da hun kommenterede på, at han havde kaldt hende 'smukke', hostede han lidt. "Øhhhmmm.. Jo.. Men det var uden at tænke.. Men nok fordi du er en rigtig flot pige."
Da hun tog imod sodavanden kom han i godt humør, og tog imod den igen, da hun var færdig. "Nå, du kan godt lide sodavand, hva' Daphne?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 22:51

Hun kunne ikke rigtig undgå at fnise lidt, selv om det måske var sjov, hun var bare vant til at hvis det var at trække a'et længere ud blev til et å. Men nu måtte hun vel vænne sig til det andet. Hun tog sig sammen, mens hun smilede til ham. En varm fornemmelse steg op i hendes kinder, hun havde før fået at vide at hun var en flot pige. Men noget af hendes skønhed lå bare til hendes race. "Synes du?" Sagde hun og kiggede på ham. Hun betragtede ham let da han spurgte hende om, om hun godt kunne lide sodavand. Det kunne hun vel nok, selv om hun ikke drak så meget af det. Det var billigere end alkohol. "Noget sodavand kan jeg godt lide" svarede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Baalichi Tors 18 Okt 2012 - 22:58

Han kiggede på hende, mens hun spurgte, om han mente, at hun var flot, og han kunne ikke ikke lade være med selv at blive lidt rød i kinderne. "Ja, det synes jeg. Du er en rigtig flot pige. Du skulle vel ikke være aspara, smukke?" Han mærkede, at hans vejrtrækninger blev lidt mere nervøse. "Selvfølgelig. Har du lyst til at gå lidt rundt om søen her?" Nu kunne han se, at hans hit kom omme på den anden side. Han havde næsten helt glemt ham. Måske kunne han tage sig af ham uset?
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 19:29

"Aspara er rigtig gættet" sagde hun efter noget tid hun lod hånden glide igennem, det hvide hår. Lige nu havde hun ikke rigtig noget hun ville sige. Hun smilede et skævt smil til ham, hun lagde kort mærke til at han åbnede munden igen og spurgte om hun ville gå lidt rundt om søen.. "Jo det vil jeg da godt" sagde hun, hun havde jo heller ikke noget at lave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Baalichi Man 22 Okt 2012 - 21:40

Da hun svarede ja, lagde han en arm om skuldren. Let, så hun hurtigtigt kunne få den væk, hvis det var, at hun ikke ville have det. Men han tog det selv meget afslappet og begyndte så at gå rundt om søen med hende.
"Hvad laver du så her i byen, søde? Jeg mener af arbejde? Og bor du herinde?" Han smilte blidt til hende og kiggede kort hen mod den person, han var blevet bedt om at dræbe.
Det var svært for Baal at beslutte sig for, hvordan personen skulle dræbes. Måske skulle han bare vente til i morgen?
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Standing all alone (Daphne) Empty Sv: Standing all alone (Daphne)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum