Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dejlige spiritus EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dejlige spiritus EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dejlige spiritus EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dejlige spiritus EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dejlige spiritus EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dejlige spiritus EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dejlige spiritus EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dejlige spiritus EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dejlige spiritus EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dejlige spiritus EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dejlige spiritus

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Dejlige spiritus Empty Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Lør 22 Maj 2010 - 21:44

S: Di Morga Diskotek.
T: Dejlige solnedgang, kl. 21:54.
O: Dansende menesker.
V: Udenfor går solen stille ned, ellers er der nogle stjerne på himlen.
D: En dejig sommer aften, 6/6 2010.

Ting chan gik genert ind i en Diskotek. Hun så sig om og havde store øjne. Masser af menesker, dansende, siddende og drikkende menesker. Hun så ned, hvad lavede hun her..? Hun gik hen til baren og så de forskelige drikkelse. Hun havde mange penge med... Hun kunne huske hun var rigtig glad for alkohol, men måske kunne det hjælpe hende med at finde de forskelige følelser og den måde at være sammen med andre på.... Hun så på tjeneren og sagde imens hun så på drikkelse *Hmm spiritus, det navn lyser bekendt* tænkte hun "En glas spiritus tak...." sagde hun venligt og tjeneren så lidt på hende, "er du ikke for ung..?" spurgte tjeneren. Hun smilede "du kan ikke gætte hvor mange år jeg her, men her er i hvert fald pengene" sagde hun og gav ham 1000 kr... Han så måbende og gik ind for at hente den. Han kom tilbage og gav hende drikkelsen og så lidt på Ting chan "Du skal bare hælde hvis du ikke kan lide det..." sagde hun og så på hende. Hun så på drikkelse og drak det.......
To min sener, "aah når jeg jeg er glad for alkohol" sagde hun og der var fem glas på bordet hun havde drukket i..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 21:49

Cricker stod ved et af vinduerne og betragtede solnedgangen, han havde ikke drukket særlig meget da han aldrig har været den store drikker, men han har nu altid syntes godt om store fælleskaber, og diskoteket var det eneste der var gang i lige nu og dermed den eneste form for fælleskab der var lige nu, han havde ikke fået lov til at tage sit samurai sværd med ind, men de vidste jo ikke bedre. Han kunne jo bare hidkalde det hvis det blev brug for det.
"Hmm, det ser ellers så fredeligt ud derude"
Han snakkede stille med sig selv og kiggede derefter ud over de dansende mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Lør 22 Maj 2010 - 21:58

Hun piftede, og tjeneren kom igen med et træt blik "Den sjette drikkelse kan jeg gætte" spurgte han og så lidt på hende "er du slet ikke fuld....?" sagde han hurtigt. Hun smilede til ham og sagde "hør her, jeg har altid drukket spiritus, så bare roligt, jeg kaster ikke op. Men hvis jeg gøre, skal jeg nok samle det op.. Når ja, denne gang skal jeg have en drinks. Uhm Summer Spell" sagde hun glad. Han nikkede lidt forvirrende og gik. Hun smilede og samlede glassende og gik. Han kom tilbage og så på hende "Uhm du skal ikke samle glassende op... Det gøre jeg" sagde han lidt uroligt. Ting chan smilede og gav ham glassende imens hun tog sin drink "jeg hjalp bare" grinede hun og gik. Hun fik øje på et vindue og gik der hen....*åhh solnedgang, det skal jeg se* tæntke hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 22:02

Cricker havde igen taget blikket fra de dansene, men så at der var en pige på vej over imod et andet vindue. Han tog en dyb indånding og besluttede sig for at gå hen og være bare en smule social, han kiggede på sin drink som stadig var halv fuld og trak lidt på skuldrene, han gik hen til hende og lige så stille sagde han.
"Hej, gør det noget at jeg stiller mig her sammen med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Lør 22 Maj 2010 - 22:05

Hun tænkte sig om *Lad som om du er fuld* tænkte hun drilsk og så på ham med et træt blik "Jamen sælføgelse mår dur det *Hik*" sagde hun i en fuld tone. Hun havde lyst til at skrige af grin over hendes skuespil.. Hun nippede lidt i sin drinks og smilede. Den var god. Hun så på drengens drinks og grinede "hahaha, har du ikke en gang drukket dit endnu. Jeg har ca drukket fem Spiritus og denne her drinks" sagde hun i en venligt tone.. Hun havde glemt sin skuespil.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 22:09

Han begyndte at grine af hende.
"Jeg troede på det i starten, men ehh.. Du glemte vidst at spille fuld var?"
Han blinkede til hende.
"Og jeg tager det nu stadig som et ja hvis det er i orden med dig"
Han gik hen og stillede sig ved siden af hende og kiggede ud af vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Lør 22 Maj 2010 - 22:15

Ting chan fnisede "Ja, du bestemmer jo selv" sagde hun og betragte solen, den forsvandt *pokkers, så har jeg heller ikke drukke min drinks endnu* tænkte hun surt
og drak din drinks i en fart. Hun smilede stolt og så nu stjernerne blinkede matte. Hun så på ham og tænkte sig om *Hey jeg talte med drengen, måske var det godt jeg drak min ynglings drinks spiritus* tæntke hun glad og sagde "Er du ikke vild med din drinks..?" spurgte hun og lagde den tomme drinks ved vindueskam

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 22:17

Han kiggede på hende og smilte og derefter på sin drink.
"Jo, men jeg har nu aldrig været den helt store dranker, jeg kommer her faktisk ikke særlig tit"
Han kiggede på hende igen og tænkte sig lidt om.
"Hvis det er fordi at du gerne vil have den så er det helt i orden med mig."
Han strak sin arm ud så hun kunne komme til at tage hans drink, han gad den ikke mere alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Lør 22 Maj 2010 - 22:23

Hun så glad ud og tog den med gerne og drak den i et mundfuld.
Hun tæntke sig om "Hmm sikke dog en cool drinks"
sagde hun tænktsom og så pham
"Her, du for æren i at stille glasset"
sagde hun drilsk og gav ham glasset igen.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 22:26

Han kiggede på hende og smilte, han satte glasset på et tomt bord ved siden af dem og kiggede på hende.
"Kommer du så her tit eller er det bare den her ene gang?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 13:19

Hun skuldrede lidt og lænede sig op af væggen "Hmm det er første gang jer er her.. Skulle lige finde min uhm hvad det nu kaldes" sagde hun lidt roligt og så på de dansende. Minder det strømmede igennem hende, hun kunne huske den gang i Asien hvor der var fest, hvor hun altid pjækkede for sit sjove job. Hun lukkede øjnene, så mange minder. Så mange år.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:25

Han kiggede lidt undrende på hende da hun lukkede øjnene, men han sagde ikke noget, han kiggede bare og efter lidt tid kiggede han ud af vinduet igen for at vente på hun åbnede dem for at snakke igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 13:31

Hun så på ham og smilede "når men, hvad er dit navn..?"
spurgte hun og syntes hun havde set ham før. Men hvor...?
Han trippede lidt tættere på ham så hun kunne betragte ham bedre. Det var tros alt blivet lidt mørkt. Kun lysende fra dansegulvet lyste.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 20:41

Han smilte til hende, han kunne sagtens kende hende.
"Jamen kan du ikke huske mig? det er mig Cricker"
Han bukkede for hende som han havde gjort dagen da de mødtes for at se om hun så kunne huske ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 20:43

Hun lo "nå ja" Hun stoppede lidt og tænkte sig om "Jamen self" hun skulle til at gå tilbage da hun gled, hun kom også til at skubbe Cricker ben så han også faldt.
*Shit, undskyld* tænkte hun og ramte gulvet.....

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 19:40

Cricker prøvede at sætte af, han nåede dog at hive fat i Chan så hun ikke ramte gulvet så forfærdelig hårdt, han kiggede på hende og smilede til hende.
"Hovsa, har du fået lidt for meget?"
Han grinte lidt og ville hjælpe hende op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Man 24 Maj 2010 - 20:53

Hun rystede lidt i hoved og tænkte sig om "Nej, så fuld er jeg da heller ikke. Jeg gled, tror jeg.." mumlede hun og rejste sig op og børstede lidt af sine hænder og børstede også Cricker på ryggen "Undskyld jeg skubbede dig ned" sagde hun og syntes det var lidt pinligt, men hvorfor faldt hun "Hmm jeg plejer at blive hjulpet af vinden hvis jeg falde..." mumlede hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 22:18

Han tog hendes hænder og kiggede på hende.
"Bare rolig, det skal du ikke tænke på, der skete jo ikke noget alvorligt"
Han smilede til hende og glemte helt at han havde hendes hænder i hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 16:20

En rød streg kom frem begge hende kinder. Hun kunne ikke lade være med at smile
"Tak, men uhm vil du da holde i hånd med mig" sagde hun en smule kækt. Hun så på ham og tænkte hvad han havde gang i, men hans hænder føltes varme, dejlige og behageligt. Hun kunne ikke give slip, det var så dejligt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 19:46

Han kiggede ned og så at de stadig holdt i hånden, han kiggede på hende og han blev lidt rød i hovedet, han gav hurtigt slip igen da han ikke helt vidste om det ar okay med hende.
"Øhh.. Undskyld"
Det var det eneste han kunne sige og kiggede genert op på hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 19:55

Hun smilede og så på dansede og så drilsk på ham "har du lyst til at danse"
grinede hun, og trippede lidt væk fra ham imens hun smilede lokkende til ham.
Hun gik stille væk, hun prøvede lidt at lokke ham ud på dansegulvet.
Der var jo ikke så mange der dansede så det gik. *Kom nu, hvis mig hvor god du er til det* tænkte hun imens hun smilede blidt itl ham.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:19

Han kiggede på hende og kløede sig selv lidt i nakken.
"Jamen jeg aner ikke hvordan man danser, det har jeg aldrig lært"
Han stod og kiggede lidt og smilede til hende, han var ikke helt sikker på om han skulle gå ud til hende eller om han skulle blive stående i håb om at hun kom hen til ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 20:23

Hun grinede og begynde at danse. Hun svajede, og hendes føder fløj bare ud mod gulvet, som om hun ikke ramte jorden. Hun svingede lidt med håret, det var længe siden hun havde danset før. Hun élskede fester, den gang. HUn kunne huske alle hendes dansetrin. Det var bare en dejlige følelse, men håbede på at Cricker kom.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:25

Han rystede smilende på hovedet og kiggede på hende, han var stadig lidt usikker på hvad han ville.
"Jamen jeg kan jo ikke danse, jeg ved ikke hvordan man gør"
Han grinede lidt da han så hende danse rundt derude, men lænede sig tilbage op af væggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 20:43

Hun havde danset lidt og forsvandt pludselig "Du er virkelig ikke sjovt at du ved det" lyd det kækt lige ved siden af ham. Hun stod lænet på væggen og så drilsk på ham "kan du ikke danse, ej tehe sjovt" grinede hun og puffede ham. Små svedperler kunne ses fra hendes pande.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Dejlige spiritus Empty Sv: Dejlige spiritus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum