Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Dejlige spiritus
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Dejlige spiritus
"Jeg bor ikke rigtig nogen steder, jeg overnatter på hoteller og hvor jeg nu ellers kan komme til det, hvad da?"
Han kiggede sig omkring, han havde mest af alt lyst til at sige et eller andet til de mennesker der bare stod og gloede på dem, men han vidste bedre og gjorde ikke noget ved det.
Gæst- Gæst
"kommer du" spurgte hun sløvt. Hendes le svævede efter hende imens den gjorede sig usyndligt så de to menesker ikke så den. Hvis de så leen, ville de sikker havde skreget.
Mr. Ting- Highly Proficient (Rank 18)
- Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.
Antal indlæg : 1935
"kommer du" spurgte hun sløvt. Hendes le svævede efter hende imens den gjorede sig usyndligt så de to menesker ikke så den. Hvis de så leen, ville de sikker havde skreget.
- Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.
Cricker kiggede på hende, han trak på skuldrene og løb hen til hende. Han kiggede sig tilbage for at se om de to mennesker stadig kiggede efter dem. Det gjorde de heldigvis ikke, og det var vel også det bedste, så var han fri for at gå hen og true dem. Han kunne ikke lide de bare stod og gloede på Ting Chan uden at gøre noget.
"Er du sikker på at du er okay?"
Gæst- Gæst
Det har jeg nu fundet ud af" sagde hun og smilede.
Hun ville ikke havde han bekymrede hende, så hun tog om under armen og
trak ham blidt, hun vidste nemlig lige hvor de skal hen.
De gik over vejen og mod udkantet af byen.
"Hmm, du vil ikke fortælle mig hvor vi skal hen har jeg ret?"
Han kiggede på hende og grinte en smule, han kunne nu nok lide at hun var lidt mystisk.
Gæst- Gæst
lagde ikke mærke til at han havde armen omkring hende. På en måde, vidste hun det godt, men lod som ingenting. Hun lidt. Måske lidt for meget.
Han kiggede smilende på hende.
"Jamen hvad vil di dog der?"
Han var ikke helt sikker på hvorfor det lige var der de skulle hen.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og smilte. Han kiggede lidt på hans arm der var lagt omkring hende for at holde om hende. Han fjernede den.
"Undskyld, det var måske for meget at have min arm der?"
Han kiggede på hende med et halvt smil
Gæst- Gæst
"Det gøre ikke noget. Din arm er så dejlig varm" hviskede hun og så
forude at parken der. Hun førte ham til en af de hvide bænke.
Hun satte sig ned og strakte sig "Uf. Den lange gå tur.
Mine ben hader at gå så langt. Jeg plejer at flyve her til" lo hun.
"Haha jamen er du da så doven?"
Han kiggede på hende og begyndte at smile. Han satte sig ved siden af hende og kiggede på himlen.
"Det er dejlig klart i nat var?"
Gæst- Gæst
Hun så træt op på himlen. Det var som om himlen beroligede hende på en måde.
Hun følte sig i hvert fald at der var en ro i hendes krop.
"Er du træt? jeg kan godt følge dig hjem hvis det er"
Gæst- Gæst
på ham "Og hvor er du dog en gentle mand, at følge en pige hjem..
Men du ville blive skuffet. For jeg har faktisk ikke et hjem. Sover kun i en domkirke" sagde hun i en stolt tone. Som om man kunne være stolt over at man sov i en kirke..?
Han kiggede på hende og kunne slet ikke forstå at han lige havde sagt det han gjorde. Han havde aldrig tilbudt sådan noget før.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Den dejlige side af søen
» En dejlige træning i skoven....
» Den dejlige dag ved havet - Peter
» Den dejlige skovs træer - Kaidan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift