Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 17:22

hun nikkede og nynnede en smuk melodi, et minde fra dengang de levede, dengang de legede og dansede sammen "stakkels Bradley, jeg har virkelig ondt af ham, og nu er det for sent, han er så ond, dræber så mange kvinder for at hævne sig på den over det der skete" han rystede på hovede og sukkede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 17:25

" jeg ved det godt. For være dage komme der mindste 6 nye til krikegården så jeg ved det godt, men der er alt smamen Ulrik og Elizabeth´s skyld at han er sådan den dag i dag. Vis der ikke var sket have jeg også være vampyr i stæder for spøglse " sagde Alexis,
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 17:28

hun nikkede og sukkede "det er så" hun bandede og trådte tilbage "tænk jeg kunne faktisk godt lide Elizabeth, hun virkede så ren og sød og perfekt til ham" hun rystede på hovede og sukkede højlydt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 17:35

" jeg kunne også godt lige hende. Ind til den dag hvor du var med far og mor ude, for at købe nye sko til os begger der slog hun mig og sagde de mest grimme. ting både og os 2 men også om Bradley hun viste at han ikke var hjemme, så hun til lod sig at gemme rode hans værlse og da han kom hjem gav. hun bare mig skylden for der hele " sagde Alexis
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 17:46

hun nikkede "ja jeg kan godt huske det hele, hvordan han skældte dig ud og alt det" hviskede hun og sukkede "hun løg hele tiden, men hvorfor aldrig til mig, det forstår jeg så ikke, hun var altid sød overfor mig" hun rynkede brynet og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 17:51

" hun kunne godt lige dig. Fordi hun menst at du lindt hende mere en jeg gjorde, og fordi jeg var minder en både dig og Brad fordi jeg ikke kunne tåle de sammen ting som. I kunne hun hadet mig og være gang hun så sit snit til det slog hun mig " sagde Alexis
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 17:56

hun nikkede "du har måske ret, vi var mere hårdføre, men derfor behøvede hun ikke at gøre det, lever hun englelig stadig" spurte hun og hævede det ene øjenbryn hun strøg hende over kinden og sukkede "jeg har sådan lyst til at tømme hende for blod" hvislede hun og hendes hugtænder dukkede op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 17:59

" søs du vil da ikke bide en varulv vil du. Hun er ikke mere et mennske men en varulv live som Ulrik er, og forleden aften så jeg dem gå fordi her i retning af skove. De må bo der ude eller ved jeg ikke hvad de eller skulle der ude " sagde Alexis
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:06

hun snerrede og så mod skoven, hendes hugtænder var helt ude og hun lignede nu mere et rovdyr end et menneske "jeg skal flå halsen op på den lille tøs om det så koster mig livet" hvislede hun og hvæsede vredt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:11

" Nej søs vil må ha fat. I Bradley han ville sikket snakke med hende om hvorfor hun lod som, om hun var død det vil han sikker gerne høre hvorfor " sagde Alexis og tog. Kendra ind til sig og nynne deres sang for hende
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:16

hun nikkede og lod hugtænderne glide up i gummerne igen "okay, så lader jeg hende være, men kun så han kan få lov til at snakke med hende" hviskede hun og rystede på hovede, hun lagde armene om Alexis og trykkede sin søster ind mod sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:22

Alexis begyndte at. Ryste det var nogen tæt på nogen som havde ondt i sinde, Alexis måtte finde et sted hvor Kendra komme skjule sig " søs du må gemme dig. Der komme nogen de må ikke se dig her " sagde Alexis panisk
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:24

hun rynkede brynet, men nikkede kort, hun trådte tilbage og så rundt, før hun forsvandt og var væk, dog var hun ikke langt væk og kunne se det hele, men hun var ikke selv til at se

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:30

Alexis kom hen. Og satte sig på sin gravsten og så på dem som kom Hvad kan jeg hjælpe dem med " spurte Hun, og så på dem noget ved dem gjorde han bange meget bange. Men hun viste det ikke for dem kun Kendra ville kunne mærke at, hun virkelig var bange for dem
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:32

hun rynkede brynet og bevægede sig tættere på, hvem var det og hvorfor var Alexis så bange, hvad havde de gjort hende og var det dem, alle tankerne kørte rundt og hun vidste kort tænder, men sukkede så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:35

" hvad vil i Elizabeth " spurte Alexis. og så meget bange ud hvorfor var de komme her hen i aften hun ryste over det hele og var ved at faldt ned fra sin gravsten. Man sagde vis enes grav blive åven ville man være fanget som man var, i over 3 uger uden at man kunne blive det ham rigtig var
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:44

hun gik tættere på og var klar til at angribe, hvis og så fald de gjorde hende noget, det pirrede hende helt sindsygt og hun kunne mærke hugtænderne

//hvorfor lægger du ikke nogen replikker ind som dem, jeg tror ikke ligefrem at der er nogen som bare kommer og står og siger ingenting, hvis de bliver ud spurt om nogen;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:51

" hvad trot du lille Alexis. Du er den som vi er efter du skal komme med os ellers giver du os ikke, noget valg end at gøre dig ondt " sagde Elizabeth og smielde ondt. Alexis så på dem " jeg tage ikke med jeg fordi jeg høre hjemme her og ikke, sammen med jer " sagde hun i der sammen var Ulrik over hende og. Presse hende ned i gruset hvor hun ikke kunne rejste sig
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:58

hun hvæsede svagt og uheldigvis var det til at høre, men hun frygter ikke noget og var flere gange ved at komme frem, hun så på den ikke så døde dreng, hun gav ham lidt blod og fik ham til at gå hen mod dem "øhh hvad laver i" spurte han omtåget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 19:03

" blande dig uden om. menneske og lade os arbejet i fred ellers risiker du at vi æder dig på stædet, så forsvind med dig " sagde Ulrik og satte tændern i Alexis hals. Så hun skreg ved det hun skreg og græde hvor gjorde det bare ondt, hun kunne ikke holde smerten ud mere og var ved at besvime
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 19:08

Kendra var hurtigt henne og smed Ulrik væk "HOLD. DIG. FRA. MIN. SØSTER" hvæsede hun og hjælp Alexis op igen, ligesom Bradley, havde hun selv noget af et temperament og det havde det med at løber over engang imellem og lige nu var det direkte dødeligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 19:30

Alexis var letter over. At hun havde sin søster hos sig fordi Ulrik og Elizabeth var meget, farlig og i sære for en som ikke var så stære igen som Alexis. Hun var ikke så stærk som sin bror eller søster så det var godt hun havde Kendra hos sig,
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 19:32

hun trykkede sin søster ind mod sig og vidste tænder af Elizabeth og mest af Ulrik "du skal aldrig så meget som fucking røre min søster igen, er det forstået din...din hund" hun udtalte hund som var det en fornærmelse, hvilket det også kunne blive brugt som

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 19:34

Alexis stødte sig til hende. Han havde virkelig bidt til kunne hun mærke " skrid så " hoste hun, Og havde en smule besvære med at får luft nok fordi hendes hals var øm. Meget øm men det gik bare hun hade sin søster hos sig
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 19:38

hunså på søsteren og kyssede hendes pande, hverefter hun lod hende glide ned, så hun kunne sidde på jorden "sid ned min elskede søster" hviskede hun og vendte derefter opmærksomheden mod de to andre, hun trådte faretruende et skridt frem og hvæsede arrigt som en kat eller et andet rovdyr "hvad laver i fucking her" spurte hun vredt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen søster (Kendra Hilferty)  - Page 2 Empty Sv: mødes igen søster (Kendra Hilferty)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum