Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjælp en Malle - få et billede lavet.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjælp en Malle - få et billede lavet.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjælp en Malle - få et billede lavet.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjælp en Malle - få et billede lavet.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjælp en Malle - få et billede lavet.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjælp en Malle - få et billede lavet.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjælp en Malle - få et billede lavet.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjælp en Malle - få et billede lavet.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjælp en Malle - få et billede lavet.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjælp en Malle - få et billede lavet.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjælp en Malle - få et billede lavet.

2 deltagere

Go down

Hjælp en Malle - få et billede lavet.  Empty Hjælp en Malle - få et billede lavet.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 26 Nov 2012 - 15:53

Jeg sidder lidt i saksen, på det punkt hvor jeg virkelig gruer for næste dags omkostninger.

Da julen nærmer sig og der er meget der skal gøres og laves, tilbyder jeg mit tegne talent til dem der gerne vil booke mig for at lave en tegning af nogen art. Portrætter, stilbilleder, osv. Det er alt sammen traditionel art, med mindre man specifikt gerne vil have det digitalt.

Priser lyder som følgene:
A4 billede - 50,-
A3 billede - 80,-
Digitalt billede - 100 ,-

Prisen kan varierer alt efter hvad man gerne vil have lavet; eksempelvis hvis man vil have et stort billede af en kæmpe drage over en mur med en hær nedenunder, så stiger prisen på grund af tid og ressourcer.

Jeg laver gerne Avatar billeder :) eller par-billeder af forskellige karakterer! <3

Skriv en besked til mig over Facebook, på PM eller send en mail: Artistic_Reality@hotmail.com.

Tusind mange tak på forhånd,
Mvh Anne-Dorthe S. Hansen.

Eksemplar på evner:

Digital:

http://th04.deviantart.net/fs71/PRE/i/2012/266/5/1/massevir_mon_sauvage_by_tobitail-d5fo23c.jpg

Traditional:

http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2012/060/3/7/subell_by_tobitail-d4rfq0t.jpg

Sidst rettet af Malakel the Vanquished Man 26 Nov 2012 - 16:10, rettet 1 gang

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Tilbage til toppen Go down

Hjælp en Malle - få et billede lavet.  Empty Sv: Hjælp en Malle - få et billede lavet.

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 15:59

Jeg tror det vil hjælpe noget hvis du gav eksempler på allerede eksisterende billeder, du har lavet.

Ingen vil købe noget fra dig uden garanti på at du faktisk kan tegne. Tror ikke folk vil være glade for at betale 100,- for en stick-man tegning.

Gæst
Gæst

Hjælp en Malle - få et billede lavet.  Empty Sv: Hjælp en Malle - få et billede lavet.

Indlæg af Abraham Borzakov Man 26 Nov 2012 - 16:05

Hjælp en Malle - få et billede lavet.  A17c86085d72d749a278323e3b12ccd0

Hjælp en Malle - få et billede lavet.  Ddb87da53e4a608f4b2e6d2d435bc170

FEM KRONER
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 26 Nov 2012 - 16:10

LIAM.... Du ødelægger mit liv :P !

Atanis, har opdateret den.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum