Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Erhm.. *hoster Tegninger lavet af Izz
Vie La Mort :: Off Game :: Kreativitet
Side 1 af 1
Erhm.. *hoster Tegninger lavet af Izz
Heey folkens, jeg har flere gange tænkt på at skulle sætte noget ind.. jeg har ikke så meget, men nu tænkte jeg altså. what the heck? Man kunne lige så godt gøre det :D
Jeg ville sætte virkelig stor pris på hvis jeg fik nogen kommentarer af jer, lige så meget som kritik som ros. Hvad der nu falder jer ind ville være supér :D
Og der skal lige siges, det har taget mig lang tid til at få mig sparket igang med at få dem lagt ud >_<'
jeg er så dårlig til at synes om mine egne ting >_>' og har måtte tage mig sammen til at se positivt på kritik, men nu mener jeg sku jeg er klar! xD så igen, bare kom med alt det i har på hjertet :]
Kommentar: Ja, det var så en tid hvor jeg gik meget op i at tegne manga o.o faktisk en meget vellykket tegning hvis jeg selv må sige det ^^ Forstiller Matt og Will :]
Kommentar: Elsker, ELSKER den her tegning xD tegnede den da jeg var 13 ^^ og jeg er så sur, på mig selv at jeg ikke længere kan tegne lige så godt, men det er virkelig en af de tegninger som jeg elsker mest :]
Inspiration: Will
Kommentar: Well, vi havde en opgave for i kunst, hvor vi skulle tegne et familieprotræt. Mit var nok det mest drabligste. men hvad o.o sådan er det nu engang med nogen xD
Inspiration: Min egen familie.
Kommentar: Eeerh, dette er faktisk min kærestes fødselsdags gave o.o.. brugte omkring en aften på den, også lidt af dagen efter, for at gøre skyggerne færdig. Faktisk meget vellykket ^^
Inspiration: Mit eget hoved :o
Kommentar: Altså.. ja.. ikke rigtig nogen? xD jeg kedet mig hjemme hos min morfar, og havde ikke rigtig andet at lave.. derfor denne tegning ^^
Kommentar: Well, tænkte jeg ville prøve noget nyt, så jeg tegnede dette efter, med nogle få detaljer jeg selv første på ^^
... det var så det for nu ... o.o' håber at det var okay for jer at se igennem.. og igen rigtig, rigtig gerne kommenter!
Jeg ville sætte virkelig stor pris på hvis jeg fik nogen kommentarer af jer, lige så meget som kritik som ros. Hvad der nu falder jer ind ville være supér :D
Og der skal lige siges, det har taget mig lang tid til at få mig sparket igang med at få dem lagt ud >_<'
jeg er så dårlig til at synes om mine egne ting >_>' og har måtte tage mig sammen til at se positivt på kritik, men nu mener jeg sku jeg er klar! xD så igen, bare kom med alt det i har på hjertet :]
Kommentar: Ja, det var så en tid hvor jeg gik meget op i at tegne manga o.o faktisk en meget vellykket tegning hvis jeg selv må sige det ^^ Forstiller Matt og Will :]
Kommentar: Elsker, ELSKER den her tegning xD tegnede den da jeg var 13 ^^ og jeg er så sur, på mig selv at jeg ikke længere kan tegne lige så godt, men det er virkelig en af de tegninger som jeg elsker mest :]
Inspiration: Will
Kommentar: Well, vi havde en opgave for i kunst, hvor vi skulle tegne et familieprotræt. Mit var nok det mest drabligste. men hvad o.o sådan er det nu engang med nogen xD
Inspiration: Min egen familie.
Kommentar: Eeerh, dette er faktisk min kærestes fødselsdags gave o.o.. brugte omkring en aften på den, også lidt af dagen efter, for at gøre skyggerne færdig. Faktisk meget vellykket ^^
Inspiration: Mit eget hoved :o
Kommentar: Altså.. ja.. ikke rigtig nogen? xD jeg kedet mig hjemme hos min morfar, og havde ikke rigtig andet at lave.. derfor denne tegning ^^
Kommentar: Well, tænkte jeg ville prøve noget nyt, så jeg tegnede dette efter, med nogle få detaljer jeg selv første på ^^
... det var så det for nu ... o.o' håber at det var okay for jer at se igennem.. og igen rigtig, rigtig gerne kommenter!
Gæst- Gæst
Sv: Erhm.. *hoster Tegninger lavet af Izz
Wuuuuuhuuuu.. First comment, selvom jeg virkelig stinker til den slags, og du har jo allerede hørt den selv, men her kommer den så ALLE andre også kan se det... :D
Jeg kan altså godt lide deeeem o.o' Det er ved at være forbandet uretfærdigt at du og andre har så mange gode talenter.. I burde dele dem med... Mig! og verden.. :D
Jeg kan altså godt lide deeeem o.o' Det er ved at være forbandet uretfærdigt at du og andre har så mange gode talenter.. I burde dele dem med... Mig! og verden.. :D
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
*deler sin.. mindre gode gave med Nanna og Angelie* xD
Såååådan :D nu har du ikke længere noget at brokke dig over! xD
Såååådan :D nu har du ikke længere noget at brokke dig over! xD
Gæst- Gæst
Kan rigtig godt lide tegning nummer 4 også kaldt den tegning som var gave til din kæreste. ^^
du er god til at tegne og du må ikke sige mig imod! :3 .. hæhæ.
du er god til at tegne og du må ikke sige mig imod! :3 .. hæhæ.
Gæst- Gæst
wuuh mange tak x'3
og nej okay okay! Jeg siger ikke imod, men bukker og nejer over den dejlige kommentar :D
og nej okay okay! Jeg siger ikke imod, men bukker og nejer over den dejlige kommentar :D
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Se hvad jeg har lavet :D
» tegninger på Sketchfu
» Hjælp en Malle - få et billede lavet.
» Tegninger.
» Tegninger/Fan Art af A.D
» tegninger på Sketchfu
» Hjælp en Malle - få et billede lavet.
» Tegninger.
» Tegninger/Fan Art af A.D
Vie La Mort :: Off Game :: Kreativitet