Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wild Is The Wind EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wild Is The Wind EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wild Is The Wind EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wild Is The Wind EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wild Is The Wind EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wild Is The Wind EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wild Is The Wind EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wild Is The Wind EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wild Is The Wind EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wild Is The Wind EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wild Is The Wind

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Wild Is The Wind Empty Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 22:14

Sted: Hotellet
Omgiveler: Ingen
Tid: 21.30
Vejr: Mørkt, overskyet- Regn.

Det var næsten lige blevet mørkt, Amber var næsten løbet hele vejen nede fra havnen imens tåre stod ned af hendes kinder, hvad havde hun dog gjort? HVorfor var hun sådan en kæmpe mega idiot? Hun elskede jo Matic, over alt i verden. Han var bare blevet for meget, nogengange så var han bare for meget, men det gav jo ikke hende ret til at knalde den første og den bedste mand hun så. Hun hadede sig selv og hun var sikker på at Matic ville hade hende lieg så meget hvis hun fortalte ham det, måske hun bare skulle lade være.

Hun gik op til værelset de boede på og bankede på døren, hun var gennemblødt og hendes hår hang koldt og vådt ned af hendes skuldre imens de små blodrøde tåre let var blevet smurt ud i hendes ansigt, hun afventede bare at han ville lukke op imens hun havde en indre kamp me sig selv, skulle hun fortælle ham det? Eller skulle hunlade være?
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Tirs 4 Dec 2012 - 22:22

Da han hørte nogen banke på døren fløj han op, og han løb hurtigt hen til døren og han åbnede den. Han lagde mærke til hvem det var og i første omgang vidste han ikke lige hvad han skulle gøre af sig selv, men han tog en reaktion, og greb hendes hånd og rev hende ind og krammede hende mens han smækkede døren i...

''undskyld Amber... undskyld... Jeg skal nok stoppe med at være sådan... jeg skal nok være mindre lysten og... og... og...''

Han græd mod hendes skulder som han havde lagt sit hoved imod, og han var ligeglad med alt lige der han ville bare have hende tilbage og hvis det betød at leve i cølibat så var det sådan det var...

''jeg har savnet dig.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 22:27

Amber lagde sine arme omkring ham og gemte sit ansigts i hans skuldre imens hun mærkede tårene presse sig på: "Jeg elsker dig Matic, højere end noget andet i verden" sagde hun inden han begyndte at tale og hun hang sig stille om halsen på ham som et barn der havde savnet sin far: "Jeg har også savnet dig" sagde hun og kyssede ham kort men slap ham så imens hun stille tørrede vand og tåre af sit ansigt.

"Men vi er nødt til at snakke sammen" sagde hun og satte sig stille hen på sengen imens hun kiggede i mod ham, hun var nødt til at fortælle ham det, hendes dårlige samvittighed gravede var allerede værre end hun havd regnet med, hun kunne ikke holde det hemmeligt, det var hun for ærlig et væsen til, hun ville have det dårligt.

"Jeg har så ked af det da jeg forlod dig" sagde hun: "Og jeg gik ned på havnen og der var en eller anden random fyr der trøstede mig" sagde hun og kiggede skamfuldt imens hun mærkede hvordan hendes tåre begynndte at trille ned af hendes kind og hun fortsatte med en grådkvalt stemme: "Men det betød ingenting Matic, og jeg hader mig selv for det... Og jeg ville ikke fortælle dig det, men jeg kunne bare ikke..." sagde hun og snøftede imens hun snappede efter det vejr hun ikke trak: "Men jeg har det så forfærdeligt over det" sagde hun kvalt i gråd og lagde sit ærme under sine øjne hvor tårene fortsat strømmede ud: "Og jeg skal nok gå hvis du aldrig vil se mig igen, men..." sagde hun og kiggede op på ham selvom hun knalt kunne se ud af sine øjne: "Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre" græd hun.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Tirs 4 Dec 2012 - 22:32

Han nikkede og gik med hende hen... han lyttede bare stille og roligt til hende. Han var vant til det... han var vant til at folk han holdte af og havde forhold med gjorde den slags så det rørte ham faktisk ikke rigtigt... Det var nok langt ude men han kendte til det...

''Det okay...''

Han lod en hånd glide ned af hendes hoved ned af hendes hår og han smilede bare stille til hende. HAn havde ikke mere at sige, han vidste ikke hvad han mere skulle sige, men det sidste gjorde ham helt paf...

''Aldrig i livet... Om du så havde sex med min ærkefjende ville jeg ikke bede dig om at gå... jeg elsker dig jo...''

Han krammede hende ind til sig, og forventede lidt skældud fordi han var sådan...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 22:35

Hun lagde armene omkring ham og hvilede sit hoved på hans skulder imens hun prøvede at få sine tåre til at stoppe med at løbe, hun kunne slet ikke fatte at han ikke var sur eller gal, også var hun gået amok på ham da ha havde været sammen med en eller anden kælling som han sagde tvang ham, og hun gjorde det helt frivilligt, også var han ikke engang sur.

"Er du ikke sur på mig?" sagde hun stille og slap ham imens hun kiggede på ham: "Hvorfor er du ikke sur?" spurgte hun helt lettet imens hun fortsat tørrede sine øjne hvor der nu ikke kom flere tåre ud af, men kun de røde mærker ned af hendes kinder der fortalte at hun havde grædt.

"Jeg elsker også dig, Matic" sagde hun: "Så helt ufatteligt højt og jeg fatter ikke hvorfor jeg har været sådan en idiot" sagde hun og tog sig til hovedet.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Tirs 4 Dec 2012 - 22:39

''Nej det er jeg ikke...''

Han kyssede hendes kind ganske blidt inden han bare tænkte over hvordan han dog skulle forklare hende hvorfor han ikke var sur på hende... Han så ingen grund til det, nok mest fordi han troede på det ikke betød noget, han vidste selv hvilken tryghed og frihed sex gav og han forstod det...

''Fordi jeg elsker dig, derfor tror jeg at det ikke betød noget... Så ved jeg jo også selv hvordan sex kan frigøre dig for tanker og den slags, og hvordan det kan få dig til at føle sig tryk...''

Han kyssede hende og da hun tog sig til hovedet greb han hendes håndled og håbede bare at de ord han sagde blev taget som blot en joke...

''Stop det, eller jeg knepper dig til du kun kan ligge...''

Han grinede lidt... Og blinkede til hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 22:43

Amber smilede til ham da han talte: "Jeg elsker også dig" sagde hun: "Men du skal nok ikke forvente jeg tager lige så let på det hvis du boller udeom" sagde hun og smilede let til ham: "Og jeg giver dig også alt ret til at hade mig" sagde hun og kyssede stille hans læber, lige præcist de læber som hun elskede og som hun aller helst ville være i nærheden af. Hun fattede stadig ikke Josh havde foreslået de skulle stikke af, han måtte da være helt væk. Hun ville aldrig kunne forlade Matic.

Hun grinede og kyssede ham kort imens hun aede hans hår: "Er det en udfordring?" drillede hun til hans flabede kommentar: "Men jeg tager lidt et bad" sagde hun og kyssede hans næse kort og rejste sig så op og gik i mod badeværelset, hun ville helst ikke lugte af unge liderlig menneskedreng og desuden ville hun gerne have sine blodrøde tåre væk.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Tirs 4 Dec 2012 - 22:53

Han smilede bare og nikkede han skulle nok holde sig fra andre. Han havde det ret nemt der så længe han fik regelmæssig sex, og der ikke dukkede en hvis Willow op, men hun ville nok heller ikke få det alt for nemt anden gang hvis hun forsøgte at tvinge ham...

''Ja gør du det, og undskyld jeg ikke går med men du virker til at du vist lige gerne vil have det bad alene og jeg trænger til at ligge...''

Han smilede stille og roligt til hende, og kyssede hende blidt inden han lagde sig tilbage på sengen og kiggede op i koftet, og da hun var gået skyndte han sig at få lagt nyt senge tøj på for at fjerne de røde pletter fra hans tåre...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 22:57

Amber nød et bad, og var ganke glad for at han ikk gik med, hun havde bare brug for at stå lidt og samle tankerne og få de blødrøde størknede tåre vasket fra hendes kinder. Det varme vand var som sød musik og medicin der stillede aede hendes kind, hun følte sig beskridt ved tanken om at hun have været sammen med Josh og skrubbede sig godt. For ja han var sød og i momentet virkede det helt sikkert også rigtigt, men det var det overhovedet ikke på nogen måde.

Hun tog et af de hvide hotel håndklæder og bandt fast omkring sit bryst så det dækkede hendes bryster og hendes underliv med nød og næppe og hun strøg så sit hår tilbage og gik tilbage ind i rummet hvor Matic var: "Du skylder mig forresten stadig nyt undertøj" sagde hun drillende og satte sig på hans skød som et barn der snakkede til julemanden: "Rødt med fjer?" drillede hun og kyssede kærligt hans kind: "Eller er du mere til sygeplejeske uniform?" sagde hun med et drillende grin.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Tirs 4 Dec 2012 - 23:01

Han var ikke lige sikker på hvad han skulle gøre af sig selv da hun satte sig sådan på hans skød... Det gav ham jo lyst men det var jo lige netop hans lyst der havde fået hende til at gå før... Men hun vidste vel selv hvad det gjorde ved ham det hhun gjorde vidste hun ikke?

''Hmm... Det kommer an på... Sygepleje uniformen er det så med nederdel og uden undertøj?''

Han smilede drilsk til hende. det ville så være den han ville foretrække fordi det var nemmest at komme til så, så ville han jo bare kunne smide hende på ryggen og så ellers bare hugge til i hende... Han grinede lidt ved tanken, og kyssede hende lidenskabeligt...

''men den slags skal du ikke tænke på nu søde.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 23:09

Hun kørte stille hendes fingre henover hans hals og smilede roligt til ham: "Jo det skal jeg tænke på" smilede hun og kyssede stille hans hals: "For jeg vil gerne gøre dig glad" sagde hun og fortsatte med at lade hendes fingre danse henover hans hals og kind, hun ville gerne gøre ham glad, ligemeget om hun skulle klæde sig ud som en pokemon eller en prinsesse, hvis han syntes det var sexet. Så ville hun også syntes det: "Så kan du tage hvidt millitær jakkesæt på" drillede hun, de jakkesæts var så forbandet sexet og hun havde altid haft lyst til at pille det af en mand.

Hun drejede roligt rundt på ham så hun sad med et ben på hver side af hans og med front i mod ham og hun så stille håndklædet falde drillende til jorden imens hun flabet bed sig selv i underlæben: "Frister jeg dig Mr. Matic?" sagde hun en smule drillende og ville se om hun ikke kunne gøre lidt gengæl på ham, bare knapt så ondt. Hun tog fat omkring hans hånd og lagde den på hendes ene bryst: "Liderlig?" smilede hun drillende og kiggede ind i hans smukke øjne.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Tirs 4 Dec 2012 - 23:12

''Det kan jeg da ikke tillade mig når jeg ikke har gjort mig fortjent til det gennem at være soldat?''

Han smilede drilsk til hende. Han vidste ikke hvad hendes mening var om det men noget i ham sagde at det var forkert af ham at gøre sådan noget men han vidste det sgu egentligt ikke... han kiggede lidt rundt og blev derfor overrasket da hun satte sig på ham...

''En lille smule frister du vel altid?''

han grinede bare og lød som en gammel mand der talte, og han begyndte at massere ehndes bryst da hans hånd blev lagt der, og han kyssede hendes hånd forsigtigt... han grinede bare...

''Nahh ikke rigtigt... har jo fået min lærestreg...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 23:19

Hun smilede roligt til ham: "Men derfor har du vel ikke tænkt dig at leve resten af dit liv i cølibat?" sagde hun med en drillende stille og lagde derefter også hans anden hånd op på hendes bryst imens hun smilede til ham.

"Ikke liderlig?" sagde hun næsten helt skuffet og smilede så en smule flabet: "Det må vi gøre noget ved" sagde hun og lænede sig frem og kyssede roligt og sensuelt hans læber imens hun stillede lod en hånd massere hans skridt udenpå hans bukser og bevægede let sine hofter i sensuelle bevægelser, helt roligt imens hun mærkede hvordan hun havde mere lyst til ham end nogensinde før, fordi at han elskede hende og fordi at hun elskede ham.

Og nok også fordi at JOsh havde fået hende til at indse at hun kun ville have Matic, der var ingen andre i verden for hende og hun var sikker på hun aldrig ville være ham utro igen.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Ons 5 Dec 2012 - 11:19

''Jeg har tænkt mig at leve mit liv i den form for cølibat at jeg ikke vil være så hungrenede som ridligere...''

Han smilede stille og egentligt vidste han jo godt at han kunne ikke stoppe med det, men han ville forsøge fordi han kunne ikke lide at gøre noget hun ikke brød sig om. Han havde det altid meget svært ved hende fordi han elskede hende så meget men han kunne intet gøre ved sig selv for at passe perfekt til hende...

''Du må da godt forsøge hvis du gerne vil''

Han smilede drilsk og han blev bare liggende sådan som hun gjorde ting ved ham. Han nød det men han var ikke rigtigt liderlig af det, altså han blev da tændt og det kunne han da nok godt mærke men heller ikke så meget mere end det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Ons 5 Dec 2012 - 11:30

Hun følte sig en smule provokeet af det faktum at han ikke blev så liderlig som hun ønskede at han skulle blive og hun lagde sig stille ned over ham: "Jeg vil ikke have du bliver mindre liderlig, skat" sagde hun stille og kyssede sensuelt hans hals: "Jeg vil bare have du forstår hvad ordet 'stop' betyder" hviskede hun stille og kyssede fortsat hans hals sensuelt og nippede let hals øre med sine hjørnetænder.

"Jeg er altid liderlig for dig" sagde hun stille og aede roligt hans overkrop og kyssede den stille imens hun stille knappede hans bukser op og fortsatte de små sensuelle kys: "You don't want me, no?" sagde hun drillende og kysssede ham stadig og trak så hans bukser af og lagde sig igen fladt ovepå ham og kyssede roligt hans læber og kradsede stille hans hals: "Jeg elsker dig, matic" hviskede hun stille: "Og du har bare at knalde mig lige nu! Ellers får du ballade" drillede hun og kyssede hans hals.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Ons 5 Dec 2012 - 11:33

Han smilede bare stille og nikkede til at han nok skulle forsøge at forstå det. det var bare så svært fordi han havde svært ved at se om hun faktisk mente hendes stop eller om det mere var en hentydning til at hun ville have mere og mere...

''Nå nå så det er du?''

Han smilede drilsk til hende, og han var da tændt nok til at ville kunne have sex, men hun var jo ikke nøgen og han gad ikke til at tage hendes tøj af. Han smilede bare stille til hende og grinede lidt...

''Jamen i så fald så har du vist noget du hellere må gøre for mig? Så må du hellere strippe?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Ons 5 Dec 2012 - 11:38

Amber havde kun sit undertøj på, mere havde hun ikke gidet nu hun havde fået sig et frisk bad og hun rejste sig stille af ham da han sagde han ville se hende strippe, og det gjorde hun. Foran ham, stille og sensuelt imens hun let bøjede sin røv i mod ham i håb om at give ham god udsigt og hun bøjede stille sin smidige krop på alle de tænkelige måder hun nu kunne og endte i en fin spagat på gulvet: "Enough?" spurgte hun drillende og kiggede op i mod ham.

"Men så lad os lave en deal" sagde hun stille: "Hvis jeg siger stop, så er det ikke nødvendigtvis hvad jeg mener..." sagde hun og blev siddende med et ben til hver side langs gulvet: "Hvis jeg siger Rød, så mener jeg stop" sagde hun, sådan var det da hun havde været Submissive, det var bare et andet ord, fordi at hun havde lært at man af og til ville sige stop uden at man mente det: "Deal?" sagde hun og kravlede hen af gulvet til hun sad for hans fødder og trak så stille hans bokseshorts af og kyssede ham stille op af benet og låret indtil hun nåede til hans lem som hun let tirrede med sine kys.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Ons 5 Dec 2012 - 11:45

Han smilede bare og hendes strippen og sensuelle bevægelser gjorde ham da mere lysten. Han grinede lidt da hun spurgte om det var nok og han nikkede. Han sad så bare og lyttede til hendes ord omkring at når hun sagde rød så var det virkelig stop, og han nikkede bare over det...

''Det vil jeg huske.''

Han smilede stille og et stille nydende suk gled over hans læber da han mærkede hendes læber imod hans lem, og han måtte sige til sig selv at han jo havde lovet at tage hende men ikke rigtigt hvordan han havde lovet det... Han smilede stille og greb hende... Han smed hende på ryggen med hovedet ud over sengen og begyndte at massere ehndes bryster mens han blidt lagde spidsen af sit lem mod hendes læber.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Ons 5 Dec 2012 - 11:49

Amber smilede stille til ham, der var da kommet en god ting ud af at være utro: HUn havde fundet ud af hvor højt hun virkeligt elskede ham og hvor meget hun ikke ønskede at være sammen med andre, nogensinde igen. Også selvom hun først ikke havde følt at han elskede hende, men det havde uden tvivl ændret sig meget.

Hun fik næsten et chok da han tog fat omkring hende og hun lukkede kort øjnene da hun landede på ryggen, nå så han kunne altså lide hendes kinky'e blowjobs? Hun smilede stille da han let drillede hendes læber og hun greb i et ægte hurtigt ninja-move udefter hans lår og hev ham i mod sig imens hun åbnede sin mund og lod ham fylde hele hendes mund og hals. Hun stønnede indefra og skød sit bryst i mod ham, det var en dejlig følelse, hun elskede når han rørte ved hende. Han var uden tvivl en hun aldrig ville få nok af og hun begyndte stille at bevæge sin tunge og borede nydende sine negle ind i hans baglår.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Ons 5 Dec 2012 - 11:53

Han smilede bare drilsk og da hans lem gled ind i hendes mund, smilede han bredere. Han begyndte bare at bevæge sig frem og tilbage mens han masserede hendes bryster med faste bevægelser. Han stod bare og han nød det virkeligt... han elskede det, han elskede denne følelse...

''Yes love...''

Han nød hvordan hun brugte sin tunge til at give ham nydelse og han elskede at hun var som hun var denne krop hun havde den blev bare ikke bedre... Han kunne tage den igen og igen og han ville ønske han kunne leve af at have sex med hende... at hans krop ikke ville kræve andet...

Han blev ved med sine bevægelser til hun enten gjorde noget for at stoppe det, eller han kom... Han vidste jo ikke ligefrem hvad der kom først...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Ons 5 Dec 2012 - 12:20

Selvom Matic måske ikke var sur på hende, så havde hun en helt forfærdelig dårlig samvittighed over hvad hun havde gjort, og det var nok også derfor hun gerne ville være lidt ekstra sød imod ham. Hun forstod stadig ikke han havde tilgivet hende så nemt og var næsten helt ked af at hun var blevet så sur på ham da han, ifølge hans udsagn, havde været tvunget til sex med sin gamle dominant, men bare tanken om ham med en anden knuste hendes hjerte.

Hun blev ved, helt indtil han kom, ligemeget hvor længe det tog og mærkede til sidst hvor generet hendes hals blev, men uden så meget som at blinke.

Hun slap ham stille og lagde en hånd på sin mave imens hun kiggede smilende op på ham og let masserede sine kæbeben med sin ene hånd.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Ons 5 Dec 2012 - 17:59

Han smilede stille til hende som hun lagde der, og han kyssede blidt hendes mave, og hev hende så op at stå. Han kyssede hende på brystet og op langs halsen til hendes øre som han nappede hende i... Han smilede stille til hende da han kunne mærke en smule blod glide ned i hans mund fra hendes øre... han kyssede hendes læber lidenskabeligt...

''Skat hvad kunne du tænke dig? Hvad er det mest kinky du kan tænke på lige nu, som vi har muligheden for at gøre her?''

Han smilede drilsk og nussede hende omkring navlen inden hans hænder gled ned af hende og lod et par fingre glide op i ehnde ganske ganske blidt, men meget hurtigt blev hans legen med hans nu krumme fingre vildere og vildere... Han smilede drilsk mens han med den anden hånd kærtegnede hendes klitoris...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Ons 5 Dec 2012 - 18:32

Amber smilede stille da hun mærkede blodet dryppe fra sit øre og aede stille hans ryg imens hun lod sine læber kærtegne hans hals: "Oh you wanna play, Mr. Matic?" drillede hun og prøvede at tænke på kinky'e ting hun kunne komme på: "Well du har jo ikke ladet mig få mit legetøj med" sagde hun med et flabet smil, de lå jo stadig hjemme på hendes værelse og hun håbede virkeligt ikke at Katy tilfældigtvist ville finde det.

"Jeg føler mig ikke ret kreativ" sagde hun med et lille grin: "Men du kan jo tage mig ud i byen og give mig en udfordring?" drillede hun, hun kunne godt vende sig til hans exhabitionistiske vaner, mest fordi at selvom det var så skide pinligt, især i nærheden af folk hun kendte - så var det også bare så forbandet sexet!
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Ons 5 Dec 2012 - 22:11

Han smilede stille og tanken lokkede ham da en smule, men så alligevel gad han det ikke rigtigt. Fordi han gad ikke gå i byen nøgen og han orkede heller ikke at tage tøj på han ville egentligt bare gerne have hende lige som de var der i rummet han gad ikke at vente for meget på hende...

''Kan jeg godt, men det må blive en anden gang... Gider ikke til at tage tøj på igen, og da slet ikke at du skal til det.''

Han smilede drilsk til hende og blev bare ved med at lege med sine fingre som han gjorde. Han elskede at kærtegne hendes underliv på den måde, og han kunne ikke så meget imod. Han så stille på hende og så ind i hendes øjne...

''Er der intet man kan gøre i en seng du har villet prøve men aldrig fået prøvet?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Ons 5 Dec 2012 - 22:18

Amber smilede til ham og lagde stille sine arme omkring ham og kyssede ham blidt: "Dit liderlige menneske" drillede hun og aede stille hans hår bagud: "Men jeg klager ikke" sagde hun med et helt drømmede smil imens hun bare kiggede på ham og fortsat lod sine fingre glide igennem hans hår som var hun igang med at rede det bagud.

"Måske..." hun tænkte sig om, hun havde ikke særligt mange idéer, hun havde jo trods alt kun dyrket sex i 8mdr og anede ikke engang hvad muligheder der eksiterede i verden i mod hans mange hundrede hår: "Noget med tillid?" sagde hun og smilede og vidste ikke helt selv hvad hun mente, men hun havde aldrig været sådan rigtigt bundet, slået, blindfolded, gagget eller nogeti den stil, fordi hun aldrig havde turde det gør, men hun følte sig jo tryg i hans nærhver: "Gagget, Blindfolding, Bondage? Slag? Kæder? Something... You tell me" drillede hun: "Du er en erfarne" smilede hun og kyssede ham kort.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum