Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wild Is The Wind - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wild Is The Wind - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wild Is The Wind - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wild Is The Wind - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wild Is The Wind - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wild Is The Wind - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wild Is The Wind - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wild Is The Wind - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wild Is The Wind - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wild Is The Wind - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wild Is The Wind

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Ons 5 Dec 2012 - 22:24

Han smilede stille og ved hendes ord da hun havde talt færdig, sank han en klump og nikkede stille, kunne godt forstå hun mente at hun gerne ville være den submissive men han ville ikke kunne gøre det og han stivnede bare helt, og trak sig langsomt væk fra hende og begyndte at hive tøjet på igen...

''Undskyld... Undskyld... Undskyld... det kan jeg ikke... Ikke efter jeg mødte Willow igen...''

Han trak sig bare langsomt væk fra hende. Han satte sig op af muren cirka en meter væk fra sengen og kiggede ned i jorden. Han havde kun underbukser på men det var nok til at vise at han ikke lige var lysten mere... han var så ked af det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Ons 5 Dec 2012 - 22:29

Amber kiggede på ham med store øjne og blev helt forvirret over hans pludselige attitude og da han stille trak sig tilbage blev hun blot stående midt på gulvet og kiggede hen i mod ham imens hun mærkede sin mave snørre sig sammen et par hundrede gange, havde hun sagt noget forkert?

Hun stivnede kort da han sagde Willow, det kunne vel ikke være... Lawrence's Willow? der også havde haft gang i Matic? Men for nu fandt hun det ikke passende at spørge indtil kvinden der tydeligt havde påvirket den mand hun holde af.

Hun gik langsomt hen i mod ham og lod sig glide ned af væggen ved siden af ham uden at røre ved ham eller sige noget, men sad bare med bøjede ben ved siden af ham: "Undskyld" sagde hun lavt og kiggede over i mod ham og følte sig fuld af skam: "Hvad tænker du?" sagde hun stille i håb om at forstå hans tanker og frustration bedre.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Ons 5 Dec 2012 - 22:32

''Hvad jeg tænker på?''

Han kiggede stille på hende og bagefter ned i jorden... han vidste ikke hvad han skulle sige, men han var helt knust, og han vidste jo godt hvad han tænkte på men han vidste ikke om han kunne sige det overhovedet... han vidste ikke om hun ville være enig... men han måtte tage chancen...

''At jeg er en ussel undskyldning for en kæreste... Jeg er ikke som jeg burde være... jeg er det meste af tiden bare liderlig, og jeg kan endda ikke engang gøre det min kæreste beder mig om at gøre selvom det er seksuelt...''

Han så bare ned i jorden og sank mere og mere sammen. Han lignede slet ikke den Matic man normalt mødte den friske drillende matic der kun blev ked når nogen sagde han intet var værd...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Ons 5 Dec 2012 - 22:41

Amber kiggede stille på ham og lyttede intenst til hvad han sagde og mærkede hvordan hendes døde hjerte stille gjorde ondt bare ved at se ham sådan, hun hadede at se ham ked af det, men hvor var han dog også et forvirrende menneske. Utroskab rørte ham ikke, men det kunne seksuelle lyster på et split sekundt.

"Du er ikke en ussel kæreste" sagde hun og lagde en arm omkring hans skuldre og lagde sit hoved på hans skulder: "Du er alt for hård ved dig selv" sagde hun stille og sad bare stille op af ham: "Og hvis jeg ikke kunne lide dig som du er, så havde jeg sgu' nok slet ikke været her endnu skal du se" sagde hun stille og sukkede let imens hun aede hans modsatte overarm med den hånd der lå omkring ham: "Hvad har hun gjort ved dig, Matic?" hviskede hun helt stille i bekymring over hans pludseligt sorte og triste sind.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Ons 5 Dec 2012 - 22:52

''Hvad hun gjorde ved mig?''

Han så stille på hende og hans øjne var helt døde og kolde. Han vidste knap nok hvad han skulle svare hende. Han kunne jo ikke bare sige at hun havde været en af hans herskerindes 'veninder' eller noget i den stil han måtte vel hellere forklare det ordentligt...

''Altså hun var min herskerindes 'veninde', så hun sammen med en gruppe af andre kvinder fik lov til at bruge mig når min herskerinde ikke gad mig mere... De misbrugte min krop til det yderste... tvang mig til ikke at måtte komme og når de var færdige tvang de mig til at færdigøre selv...''

Han sank en klump da han nu kom til den allerværste del af hans liv. Han kunne ikke lide det var sket men hun fortjente at vide det...

''Hvis jeg nu kom uden tilladelse så tvang de mig til at spise det der ville nu dryppe ud af deres skede alt imens de ville... ville... anal...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Ons 5 Dec 2012 - 22:57

Amber kunne næste græde bare ved at høre ham tale og hun kunne da heller ikke skjule at hendes øjne blev blanke, men hun ville ikke græde, det nægtede hun. Hun var ikke sikker på hun forstod sammenhængen i det hun havde sagt og det han fortalte, men hun valgte ikke at spørge mere ind til det i frygt for at gøre ham mere ked af det.

I stedet kyssede hun roligt hans kind: "Det er okay, Matic" sagde hun stille: "Det er fortid... Det er fortid Matic" sagde hun og krammede ham let ind til sig: "Og jeg er her for dig nu, og jeg vil aldrig nogensinde gå nogensteder og hvis nogen gør dig noget så slår jeg dem ihjel" sagde hun og kunne ikke andet end lade en enkelt rød tåre slippe ud af hendes ene øje: "Undskyld jeg var så sur på dig dengang..." sagde hun og krammede ham ind til sig en smule tættere: "Jeg burde have været der for dig i stedet for at blive sur på dig" sagde hun stille: "Jeg elsker dig, Matic" sagde hun stille: "Og jeg vil elske dig ligemeget hvad" sagde hun og slap ham stille så hun kunne se ham i øjnene: "Tak fordi du fortalte mig det" sagde hun roligt.

Hun havde jo selv levet som Submissive, men hun kunne godt se det ikke kunne måle sig til hvad han havde været ude for.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Tors 6 Dec 2012 - 23:31

Han smilede forsigtigt til hende og rystede på hovedet da hun snakkede om at hun ville dræbe dem der gjorde ham ondt. Han ville helst ikke have det fordi han var bange for at hun ville få sig selv i problemer med det. Han smilede stille til hende og kyssed ehende forsigtigt...

''Nej du skal ikke rodes ind i noget skat...''

Han smilede og nikkede til hendes tak for at han faktisk fortalte hende det, og nu forstod hun måske hvorfor han ikke havde fundet det morsomt overhovedet dengang hun havde truet med dildoen..: det var virkelig ikke noget han fandt sjovt mere...

''Det er derfor jeg ikke kan være sådan rigtig hård ved dig... Jeg kan godt tillade du er rigtig hård ved mig så længe jeg ikke tvinges til nogle usle, pinlige, flove eller ydmygende ting...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Tors 6 Dec 2012 - 23:36

Hun nikkede stille og var ikke sikkerpå hun forstod sammenhængen, de havde været hårde ved ham så han ville ikke ære hård ved hende? Hun smilede stille og kyssede ham tilbage da han kort kyssede hende og hun lænede stille hovedet på hans skulder: "Fair" sagde hun stille: "Vi har alle vores grænser" sagde hun og smilede let for sig selv.

Hun puffede kærligt til ham med sin skulder: "Cheer up" sagde hun med et lille smil: "Du har en lækker pige på dit hotel værelse" sagde hun med et flabet grin og kiggede roligt på ham: "Men du må sige hvis der er noget du gerne vil tale om" sagde hun med et smil og kørte stille sine fingre igennem hans halvlange hår: "Så er jeg lige her" konstaterede hun og kyssede kort hans kind.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Tors 6 Dec 2012 - 23:47

''Hvad hvor pokker er hun henne?''

Han kiggede rundt i rummet som om han ledte efter en pige... han rystede på hovedet af hende og så hende så i øjnene og ændrede hendes egne ord, fordi han ville lige drille hende og så lave det om til et kompliment fra hans egen side af...

''Jeg kan kun se en overlækkker og helt igennem sexet pige...''

Han blinkede til hende og nikkede så til at han nok skulle huske at han altid havde hende han kunne snakke med. Han vidste det godt han var bare ikke den store taler...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Tors 6 Dec 2012 - 23:53

Hun slog ham kærligt på kinden da han spurgte hvor, ikke hårdt, men blot et kærligt klap: "Dumme" sagde hun med et lille grin, og kyssede så det sted hun havde slået da han ændrede sine ord "Det var bedre" drillede hun: "For helt tilfældigt så er der også en super lækker og møg fræk mand på mit hotelværelse" sagde hun drillende og aede let hans kæbelinje inden hun så stille rejste sig op.

"Jeg ved ikke med dig, men jeg er ved at være træt" sagde hun og rakte en hånd ned til ham hvis han ville have hjælp til at stå op: "Det har været en alt for lang og udmattende dag" sagde hun: "Alt for mange følelses rusheture" sagde hun med et lille suk og sagde så stille sine arme omkring ham og kyssede ham intenst: "Jeg elsker dig, Matic" sagde hun: "Det må du love mig aldrig at tvivle på" sagde hun stille og kyssede ham så igen.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Fre 7 Dec 2012 - 22:47

''Jeg er ikke rigtigt træt, men jeg kan da godt gå i seng med dig hvis du gerne vil have det?''

Han var en smule omtåget og vidste ikke rigtigt hvad han sagde og tænkte derfor ikke rigtigt over at hun måske kunne forstå det lidt anderledes end han egentligt havde ment det. Han lod hende bare hjælpe ham op at stå, og smilede stille til hende...

''jeg ved det søde og jeg elsker også dig...''

Han gik bare stille med hende hen til sengen og han gengældte glædeligt hendes kys. Han vidste ikke hvad det var for noget der skete men han kunne mærke han blev mere og mere nervøs for at såre hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Fre 7 Dec 2012 - 23:02

Hun anede stille hans hår og slap ham så imens hun smed sig i sengen og kom med et stort suk: "Jeg er faktisk ret så træt" sagde hun stille og trak i hans hånd i håb om at han ville vælte ned ved siden af hende så hun stille kunne putte sig ind til ham: "Og jeg er virkeligt ked af det" sagde hun og kyssede ham igen stille.

Hun smilede roligt til ham: "Har du fundet ud af hvor vi skal stikke af hen og trække vejret?" sage hun og grinede let imens hun aede hans hår og flettede sit ene ben ind imellem hans to imens de lå på siden og kiggede på hinanden: "jeg tænker et sted med varme og strand" sagde hun med et grin: "Selvom jeg ikke ved hvor længe jeg kan holde mig fra dig på en flyvetur" drillede hun og kyssede ham stille og intenst.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Fre 7 Dec 2012 - 23:09

Han lagde sig ned ved hende og kiggede bare på hende som hun sagde hun var virkelig træt, og han smilede bare fordi det havde hun jo lige sagt og han forstod ikke helt hvorfor hun skulle sige det igen og igen.

''Ja det har du jo lige sagt.''

Han smilede og lod hende bare flette hendes ben ind i hans egne. Han kiggede dybt ind i hendes øjne og rystede stille på hovedet han havde ikke den store ide om hvor de kunne tage hen...

''Nej og det kan jo også være ret svært som vampyr at rejse... Vi skal jo sørge for ikke at rammes af solen...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Fre 7 Dec 2012 - 23:30

"True" sagde hun og grinede: "Jeg glemmer hele tiden den lille detalje" sukkede hun, af alle ting vampyre ikke kunne tåle var det dog det værste, hun savnede at ligge ude med en solbrun krop sådan en solskinsfuld sommerdag og bare nyde livet med en iskold cocktail.

"Jeg tror bare jeg siger det for at overbevise mig selv om det" grinede hun let og lod en finger køre henover hans hals: "For du frister mig hver eneste gang du bevæger dig" sagde hun og smilede imens hun puttede sit ansigt indtil hans hals og lukkede sine øjne imens hun stille indhalerede hans lugt, hun elskede ham og hun elskede at bruge tid med ham, mere end noget andet: "Men vi kan jo ikek bo her forevigt?" sagde hun lidt spørgende og kyssede blidt og sensuelt hans hals.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 13:52

''Ja men vi kan vel skaffe en stor kiste vi begge kan være i... Og så behøves du heller ikke at skulle holde fingrene fra mig...''

Han smilede drilsk til hende. Det ville nok være lidt af en underlig måde at rejse på og endnu mere underlig måde at have sex på, men hvad pokker det kunne de vel være ligeglad med... der skete nok altid massere af underlige ting når det kom til stykket?

HAn smilede bare drilsk over hendes ord og lod sig trykke lidt imod hende og kyssede hendes bryst meget stille og roligt, med så fjerlette kys at man kunne tvivle på om det overhovedet var sket eller om måske det blot havde været vinden.

''Nej du har ret i vi ikke kan bo her forevigt... Jeg havde nogle planer om at vi skulle sammen starte firma eller lignende, så vi kunne spare sammen til noget stort at bo i... med en kælder.''

Han smilede drilsk til hende og kyssede hende lidenskabeligt, mens han stille tog hende på røven hun fristede ham bare ved at være i nærheden af ham og han kunne ikke modstå at lade sine hænder glide ned under hendes stof og massere hendes baller... Han kunne heller ikke modstå at give hende et hårdt klask i røven. Han så hende i øjnene men så uden varsel hukkede han til og bed hende i halsen...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Søn 9 Dec 2012 - 14:25

Amber lagde stille sine arme omkring ham og kyssede ham lidenskabeligt tilbage imeens hun stille pressede sin krop i mod ham imens hun mærkede hvordan hendes flamme som altid blev tændt når han rørte hende. Hun kunne ikke få nok af dem mand.

"Et firma?" sagde hun og kunne ikke lade være med at grine lidt: "Kaldet hvad? Fucking-Fuck" sagde hun med et grin og pressede stille sine bryster i mod ham: "Og som gør hvad?" sagde hun med et lille grin og sukkede nydende da hun mærkede hans hænder på hendes baller og hun spærrede øjnene op og kom med et lille skrig af nydelse da han slog hende: "Syntes du jeg fortjener straf?" sagde hun med et lille grin og kyssede vildt og lidenskabeligt hans læber: "Lidt strid kan du jo godt være" sagde hun drillende og lod hendes finger udforske hans brystkasse i en stille dans.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 14:41

Han så bare på hende og han kunne godt gætte at det ikke lige var der han skulle snakke med hende omkring et firma da hun vidste var blevet en lille smule for liderlig... Hans egen liderlige Amber... han kunne ikke lade være med at elskede det, men ordet straffe kom bag på ham og grundet hans ødelagte sind var det nok til at slå det nok i stykker til at lade hans mere onde side tage magten...

''Du skal straffes ja! Du skal straffes hårdt med min pik!''

Han grinede en smule ondt og rejste sig op fra sengen og fandt nogle lagener der kunne bruges til at binde hende med... Han bandt hendes fast så hun lagde i spagat og han bandt hendes hænder til senge gærdet, og slog hende så på mave og bryst med hans bælte som han så bagefter stoppede i munden på hende og strammede om hovedet på hende sammen med noget af resterne af lagenet... Han så bare på hende for at se hendes reaktion...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Søn 9 Dec 2012 - 14:49

Det var tæt på at Amber var blevet en smule bange for ham da hun så blikket i hans øjne ændre sig som havde man trykket på en kontakt i hans indre, havde hun sagt noget forkert? Hun blev helt stille, hvilket var et tegn på at hun overvejede situationen, men alligevel lod hun ham binde hende med lagnerne som føltes dejligt bløde omkring hendes håndled og ikke skar ind i hendes hud. Hun tog fat omkring stoffet over hvor hendes håndled var bundet med sine hænder og kiggede kort i mod ham imens hun næsten følte at hendes døde hjerte slog af bare spænding.

Da han slog hende skreg hun let hvor hvert slag og hævede så sin krop en smule op for at sænke den igen og tage i mod det næste og igen hæve kroppen. Hun lukkede sine øjne og trak sine arme let imod sig så hun kunne mærke hvordan lanet spændte omkring hendes håndled. Hun åbnede øjnene og kiggede i mod ham da han stoppede og hun prøvede at læse hans øjne, men hun kunne ikke rigtigt se noget og kiggede blot på ham med et lille smil o blev mindst lige så chokeret da han tog bæltet i bunden på hende og strammede omkring det så hun intet kunne sige andet end end let nydende mumlen imens hun let skød sine ryg som tikkede hendes krop. Havde de ikke lige haft en hel grædende seance over at han kke villee være hård ved hende? Hun havde ingen idé om hvad der gik af ham...
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 15:02

Han smilede bare lidt ondskabsfuld, lysten og drilsk til hende, da han lagsomt kravlede ned fra hende igen, og var glad for at have bundet hende ved kanten af sengen, så han bare kunne blive stående og tage hende hårdt som han havde lyst til det, men først satte han sig på knæ og bed hende på inderlåret fem gange fra knæet og op, hvor han efterlod 5 par hulle på begge hendes inderlår...

''Er du klar til at blive straffet? Straffet så hårdt at ikke engang din nye vampyr krop kan andet i morgen end at ligge... Og det eneste du har lyst til er at blive kneppet hårdere og hårdere...''

Han grinede og stødte så op i hende mens han greb hendes bryster og masserede dem hårdt og fast, og mens han stadig blidt ud gav han hendes bryster lussinger en gang imellem. Hans stød steg hurtigt i fart og styrke...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Søn 9 Dec 2012 - 15:09

Amber flexede i sin ryg da han bed hendes inderlår og hun skreg igennem bæltet i hendes mund så det mest bare blev til en kvalt lyd, hun var ikke sikker på om hun var utryg eller om hun syntes det var forbandet frækt, for hun stolede på ham - nok mere end hun nogensinde havde stolet på nogen, men lige nu var han bare så voldsom i forhold til hvad han plejede og det havde taget hende på sengen. Smerten da han bed i hendes indelår var større end ellers, den tynde hud og de små blodåre samt hendes muskler gjorde tydeligt ondt hvor hver gang han satte hendes tænder i hende og alligevel så skreg hendes indre flamme efter ham.

Hun flexede sine hofter i mod ham da hun mærkede ham i sig og hun skød let nakken tilbage imens et kvalt støn kom ud af hendes mund og hun lukkede øjnene imens hun mærkede sig selv blive fyldt med nydelse, det var ikke nyt for hende at blive straffet, ikke efter at have været Submissive, men det var noget andet med Matic, fordi hun elskede ham. Hendes støn blev stille til små skrig som blev kvalt igennem bæltet så det blev til en dyb mumlen og hun trak igen sine arme til sig så hun mærkede hvordan det strammede omkring hendes håndled.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 15:17

Han sukkede meget lavt næsten uhørligt så det var meget svært at se på ham om han overhovedet nød det selv. Han elskede det dog, det var der ikke nogen tvivl for ham om at han gjorde. Han var vild med det han elskede at straffe hende og kunne se hvordan hun gerne ville skrige men ikke kunne...

''You havent been punished for a while I see?''

Hans styrke og hastighed steg endnu engang, og han stødte bare imos sådan at han også bankede imod hende lår og de sår han havde lavet på hendes inderlår... Han gav hende stadig lussinger på hendes bryster men efter noget tid slap han og greb istedet hendes røv... Han var tæt på at komme kunne han mærke så han rejste sig op og kravlede op og lagde sit lem mellem hendes bryster og bevægede sig frem og tilbage... Han spændte kort bælte op og frigjorde hendes mund... Han pressede 'hovedet' mod hendes læber og da han gled ind i hendes mund kom han...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Søn 9 Dec 2012 - 15:24

Amber kunne mærke hvordan hun nærmest forvandt i en tranche som var skabt af nydelse og smerte og hun var ikke sikker på hvordan hun skulle håndtere sig selv og hun kunne mærke hvordan at det hvide lan strammede ind i hendes håndled jo hårdere hun trak sine hænder til sig. Hun kunne mærke hendes spændinger stille opbygge og lige inden hun kom trak han sig ud for at undgå at han selv gjorde det og hun skreg hun tilfreds i mod ham og flexede sine hofter som prøvede hun at fange ham.

Hun lukkede øjnene da hun mærkede ham ved hans bryst og da han fjernede bæltet fra hendes mund skreg hun op i mod loftet som var det alle de lyde hun havde koldt inde der kom ud på en gang, men hun nåede dog ikke at tale igen før hendes mund igen blev fuld og hun lod stille sin tunge snurre omkring ham præcist som hun fornemmede at han forlangde og hun blev helt stille da han kom og lavede en rolig synkebevægelse imens hun kort lukkede øjnene og mærkede verden snurre, hun vidste ikke om hun skulle tikke for sin egen udløsning eller om hun blot skulle tie stille, for lige nu var hele hendes hoved en stor forvirring og hun flexede istedet dine hofter og sin ryg som kaldte hendes krop.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 15:31

Han strammede bæltet igen så hun igen ikke kunne sige noget rigtigt...

''Nurh... Din lille liderlige sexhungrende kvinde... Bare tag det roligt jeg skal nok kneppe dig til du er ved at dø af ren og skær nydelse...''

Han kravlede ned af hende og trængte op i hende igen og med den ene hånd greb han om hendes røv og lod så en fingere trænge op i hende der, mens han med den anden blev ved med at give hendes bryst lussinger. Han kunne lide dette og han vidste ikke hvordan hun ville reagere hvis han kom på hendes ansigt... Han så bare på hende og kiggede hende i øjnene...

''Glæder du dig ikke bare? Næste gang jeg kommer bliver det udover dit smukke velformede ansigt?''

Han grinede drilsk og en smule skummelt til hende... Han var måske den onde side, men stadig ville han ikke gøre det hvis han kunne se hun virkelig ikke ville have det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Raquel Søn 9 Dec 2012 - 15:41

Han nåede næsten kun at trænge op i hende inden at hun kom omkring ham og skød sin ryg højere i mod loftet imens hun skreg som mest bare lød som luft og mumlen igennem bæltet hun igen havde fået i munden. Smagen af læder var så velkendt og betryggende, og så pisse irriterende sexet! Hun stønnede højt da hun mærkede ham - alle steder, og de mange indtryk var ved at få hendes hjerne til at eksplodere og der gik ikke mange minutter før hun kom igen og skreg igennem bæltet der igen kvalte lyden til en høj mumlen.

Hun reagerede ikke på hans kommentar om at komme på hendes ansigt, lige nu var hun i så lang nydelse så han kunne pisse på hende og hun ville næsten ikke reagere og hun stønnede fortsat højt igennem bæltet og man kunne se hvor tydeligt hun brugte sine lunger for at få lydende ud af kroppen som hun ønskede selvom de blev kvalt når de nåede til hendes mund. Hun længdes efter at røre ved ham, efter at glemme sine ben omkring ham, et eller andet. Men hun følte sig helt magtest løs og hun mærkede også trætheden melde sig da hun for 3. gang kom omkring ham og hun mærkede hvordan alle hendes muskler spændte.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 15:49

Han smilede bare lidt skummelt og lunefuldt da han mærkede hvordan hun flere gange kom. HAn elskede dette... Han elskede hvordan ahn kunne gøre dette ved ehndes krop, og få hende til at gå igennem så meget nydelse som han lige havde... Han smilede drilsk og bede hende i brystvorten og gumlede lidt på den

''Du er da vist i himmelen hva?''

Han havde ikke tænkt sig at stoppe og hun kunne jo ikke engang sige rød eller noget fordi hun var gagget. Han grinede stille da han igen var ved at komme og han trak sig ud og kom så bare op af maven på hende, og han blev ved igen og igen indtil han var kommet selv for alt i alt femte gang... Han tænkte lidt på hvordan hun mon havde det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Wild Is The Wind - Page 2 Empty Sv: Wild Is The Wind

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum