Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Try 'Get me-Josh K. (xxx) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Try 'Get me-Josh K. (xxx) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Try 'Get me-Josh K. (xxx) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Try 'Get me-Josh K. (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Try 'Get me-Josh K. (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Try 'Get me-Josh K. (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Try 'Get me-Josh K. (xxx) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Try 'Get me-Josh K. (xxx) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Try 'Get me-Josh K. (xxx) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Try 'Get me-Josh K. (xxx) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Try 'Get me-Josh K. (xxx)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Try 'Get me-Josh K. (xxx) Empty Try 'Get me-Josh K. (xxx)

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 16:28

Tid:Aften
Omgivelser:Hvad der må være ved parken, springvand, fok
Vejr:Lidt dalende sne
Sted:Parken
Påklædning: https://i.servimg.com/u/f13/15/00/15/47/11767-11.jpg

Skøn smuk aften inde i parken, der var så flot, alt den hvide n lå hen over hele området, kun de få dyr der løb rundt kunne ses.Hun havde et bredt smil plantet på læberne, og blikket var rettet på springvandet, som uden tvivl satte kursen hen mod. *Hmm gad vide om der mon er nogen herinde som jeg kender*Tænkte hun og fortatte kursen mod springvandet. Chanel havde en hvid knælang kjole på, sorte diamant stiletter på fødderne. Hun vandrede rundt igennem de 12 ca lag sne-Ja ca 12 cm, det var måske mere. Hun havde langt lyst hår med nogle sorte totter-Hun havde selv farvet dem i den farve. Hun havde en blød, køllig hud, og havde næsten altid et venligt ansigtsudtryk.

Chanel nåede hen til springvandet godtt efterfulgt af diverse små dyr som kaniner, hunde, katte, fugle.Inde i parken var der også få fol som var delt op i grupper, vampyrer, varuve, mennesker. Hun kendte ikke nogen af dem, så tænkte at hun bare ville blive siddende på kanten af springvandet, mens hun studerede omgivelserne lidt."Hvad skal jeg lave, der er ingen butikker her, og der er så meget sne"sagde hun og sukkede dybt. Hun tog så en af de små kaniner op i sin favn mens hun nussede den lidt."Flot Chanel du snakker til dig selv"sagde hun og himlede med øjnne mens hun rystede på hovedet.
Så lagde hun mærke til at der var nogen som kiggede på hende, hvorfor vidste hun ikke.Hun valgte ikke at kigge derhen for ,hvis der var nogle klamme folk, gad hun ikke ligne en der var klr til at score dem. Hun sad og kiggede rundt, lidt ned på kanin i hendes favn, og lidt på den dalende sne der dryssede ned fra himlen.

Sidst rettet af Chanel Gold Lør 15 Dec 2012 - 17:54, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Try 'Get me-Josh K. (xxx) Empty Sv: Try 'Get me-Josh K. (xxx)

Indlæg af Josh K. Tors 13 Dec 2012 - 16:39

Josh havde vandret rundt i parken. HAn var ikke sikker på hvorfor men han havde bare haft lyst til at møde nye mennesker og han gik bare stille igennem parken og kiggede bare rundt. HAn gik med rolige skridt imod parkens springvand... han kom gående og så en ung kvinde i en hvid kjole der kiggede mod noget... han gik stille hen og stillede sig imellem hende og det hun kiggede på.

Han var iklædt en skjorte et par pæne jeans og sko. Han havde en halvvlang frakke yderst som dog var åbnet da han faktisk havde det en smule varmt trods vejret...

''Hvad kigger du på?''

Han smilede venligt til den unge og faktisk ret smukke kvinde han nu engang var stoppet op og kigge på. Han kunne ikke sige meget mere end han allerede havde gjort men da han havde set hende sidde alene om snakke med sig selv kunne han ikke lade være...

''Hvad med selskab mangler du det?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 470

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 16:47

Chanel kiggede på hvem der talte til hende, det var en yderst smuk mand, han så godt ud uden tvivl. Hun sendte et venligt smil til ham, og kiggede lidt på ham bare for at se hvordan han så ud"åh ikke rigtigt noget, valgte såmen bare at gå mig en tur "sagde hun og valgte at rykke sig lidt så han måske ville sidde ved siden af hende."Men ja selskab kunne jeg godt bruge lidt af"smilte hun bredt. Hun holdt stadig om den lille kanin mens hun skiftede mellem at kigge på ham og ned på kanin.

"Jeg hedder Chanel Gold men kald mig Chanel"smilte hun lidt, og betragtede ham lidt."Hvad laver du herinde i parken"spurgte hun, lidt nysgerrig måske. Så kiggede hun ned på de få dyr der stod ved springvandet"Lyst til lidt ekstra selskab fra dy"spurgte hun og grinte lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Tors 13 Dec 2012 - 16:54

''Hmm du så nu ikke særligt aktiv ud da du egentligt bare sidder?''

Han grinede drilsk til hnede og han satte sig ned hos hende og smilede venligt til hende. Han syntes det var lidt underligt med alle de dyr men okay nogle folk kunne vel bare lide selskabet af dyr mere end andet? Han smilede da hun gav ham hendes navn og han tog stille hendes hånd og smilede...

''Smukt navn...''

Han kyssede blidt hendes håndryg og valgte så at sige sit eget navn da det nok var det mest rigtige at gøre overfor hende. Han kunne jo ikke rigtigt være bekendt ikke at gøre det når hun havde.

''Josh til deres tjeneste.''

Han havde ikke sluppet hendes hånd, men måske hun tog den til sig.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:27

Så grinte hun lidt"Jeg ved det godt, men de dyr her valgte at komme af egen fri vilje"hun havde enlig et tøset grin, eller ja et meget smukt , kærligt grin. Chanel fik hurtig lidt røde kinder da han kyssede hendes håndryg."smukt navn"gentog hun bare ment til det skulle være til ham. Hun kiggede ned på dyrerne og kaninen i hendes favn"kan du lig dyr"spurgte hun venligt, for hun havde intet imod dyr, hun kunne godt lig nuttede dyr, dem havde hun en svaghed for. "Du ser meget køn ud"sagde hun helt ærligt, og bare lige ud i det hele.

Ærlighed var altid bedst"Så du vil altid være til tjeneste eller"spurgte hun nysgerrigt med et lidt lumsk smil på læben. Efter at hun havde betragtet ham lidt, kom hun i tanke om noget"Åh tænkte på er du sulten, for ellers kan vi altid gå hen mod madboden derover"sagde hun , med et smil.
Hun var enlig meget positiv ligenu, er var kun glade tanker. Og nu var Josh jo kommet så nu var hun da ikke alene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Tors 13 Dec 2012 - 20:38

''jeg har ihvertfald ikke noget imod dyr, men foretrækker da at være sammen med mennesker istedet. Det er mere interessant at snakkede med mennesker eller andre væsner istedet for dyr.''

han smilede stille til hende og han lagde mærke til hvordan hun kiggede lidt lumsk på ham. Han var ikke selv rigtigt sulten. Han kiggede dog på hende da hun stillede ham spørgsmålet om om han var til tjeneste altid...

''Hvis jeg skal stå ved mit ord så er jeg ihvertfald 100% til deres tjeneste lige nu.''

Han smilede bare stille men rystede på hovedet af om han var sulten da han ikke ligefrem var det. Han smilede stille til hende og valgte at svare hende med ord også da det nok var bedst.

''Nej hvad med dig er du sulten?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:47

"Jamen jeg er lidt sulten, så det ville gøre mig meget glad, hvis du ville holde mig lidt mere med selskab mod madboden"smilte hun. Hun lagde stadig mærke til diverse folk der stirrede på hende, hun så da ikke så underlig ud gjorde hun. Hun fik rystet det af sig"Det er jeg glad for, det samme gælder mig"sagde hun, og kiggede så ned mod hendes hånd, hun havde stadig ikke taget hånden til sig. Hun havde slet ikke tænkt over det, men syntes det var sødt af ham at han ville kysse hendes håndryg. Det var første gang nogen have gjort det, efter hvad hun kunne huske.

"Josh hvor bor du henne"spurgte hun af ren nysgerrighed. Hun holdte blikket på ham og fik rejst sig op fra springvandets kant, og satte kaninen ned på sneen."Jeg troede ikke det ville sne så meget"grinte hun, med blikket på ham.
Han var enlig meget smuk at kigge på, havde nogle flotte øjne, og et smukt navn.

"Er glad for du valgte at komme ind i parken, og enda støde ind i mig, for så er jeg ikke alene mere"sagde hun og fik øje på maboden, og lige i det øjeblik begyndte hendes mave at knurre"Jeg er hvist meget sulten"sagde hun og begyndte at få lidt røde kinder igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Tors 13 Dec 2012 - 20:58

''Jamen lad os så gå derover. jeg er da frisk nok på at at gå med, men må jeg egentligt spørge dig om hvilken race du er? Du ser for perfekt ud til at være et menneske nemlig.''

Han smilede stille og han gik bare med hende over til boden og han grinede lidt over at hendes mave knurrede. Han kiggede bare stille rundt og på hvad hun mon nu havde tænkt sig at spise...

''Jamen det er da også altid dejlig at møde en smuk ung kvinde man kan dele sin aften sammen med... Selvfølgelig alt efter hvad hun har tænkt sig at aftenene den skal gå med.''

han smilede bare still eog han ventede så bare på hvad hun havde tænkt sig at spise eller gøre. han gik lidt rundt bag hende for at han kunne holde varmen lidt bedre...

''ikke så langt væk fraktisk bor jeg.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 21:22

"Jeg er en vampyr ved ikke om du kender de væsner, men jeg lover dig at jeg ikke gør dig noget"sagde hun ærligt, og kiggede hen mod boden. Hun fik svaret ham hvad hun var, og håbede ikke han ville løbe skrigende væk, eller noget som de fleste havde gjort. "Du er menneske er du ikk"spurgte hun igen af ren nysgerrighed. Hun kunne godt lugte sig frem til at han var menneske, men alligevel have hun tanke om at han måske var et væsen. Hun fik et smil på de bløde læber, og nåede hen til boden, og kiggede bagud for at se om Josh var med."syntes du jeg er perfekt"spurgte hun og sendte ham et smil.

Hun grinte lidt"Min mave er glad for mad"så stoppede Chanel op foran boden, og betragtede en lidt, der var så meget mad at vælge imellem. "Du kan selv være smuk kan du"sagde hun med øjnene på ham. Hun have enlig et hvilende blik på ham."Min aften skal bruges sammen emd dig, gætter jeg på medmindre du har andre planer"sagde hun og fik sat en af hårtotterne væk fra ansigtet."Hmm kunne være jeg skulle besøge dig så en dag"sagde hun, som en god idé.

"men Josh lov mig du ikke er bange for mig, de fleste plejer at løbe skrigende væk fra mig når de finder ud ad hvad jeg er"sade hun stille. Og kiggede ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Fre 14 Dec 2012 - 17:32

''Men hvis du er en vampyr hvorfor spiser du så? Det mætter dig jo ikke rigtigt vel?''

Han kiggede på hende og han smulede. Han vidste ikke om hvordan hun ville reagere hvis han tulbød hende blod men han havde ikke det store problem med det. Han kiggede bare forsigtigt på hende.

''Ja det kan jeg da høre din mave er.''

Han grinede stille til hende og han lagde bare en hånd på hendes skulder da hun bad ham love hende for at han ikke var bange for hende og det var han da heller ikke fordi han havde da intet imod vampyre.

''Jeg er ikke bange, og hvis du gerne vil have det så bare tag noget af mit blod.''

Han smilede venligt til hende.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 18:29

"Men det kan jeg da ikke tillade mig at gøre,vil ikke gøre skade på dig Josh"sagde hun med et smil. Hun fik hurtigt valgt at hun ville have en god salat med nogle kyllinge stykker, og lidt af hvert i, som skulle være en god blanding. Da hun så fik maden tog hun en bid ad den, og kiggede på ham"Det smager faktisk meget godt"sagde hun med et smil.

"Hvordan kan det være du vil tilbyde dit blod"spurgte hun undre med hovedet til siden. Godt der var et tag under boden, så de ikke fik sne på sig, hun havde intet imod det, men ville ikke have at Josh frøs for meget.

Hun mærkede hans hånd på skulderen og smilte lidt mens hun kiggede på ham, hun valgte at lægge hendes hånd ovenpå hans"det er jeg glad for Josh"sagde hun og sendte ham et lille smil, mens hun puffede til ham.Et kærligt puf.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Fre 14 Dec 2012 - 18:43

''Det er da ikke at skade mig... Bare du altså ikke tager for meget.''

Han smilede stille til hende og han havde ikke et godt svar på hvorfor det var han faktisk tilbød hende hans blod. det gjorde han bare fordi han kunne gøre det og han kunne af en eller anden grund godt lide det, måske fordi det mindede ham om at have sex med Amber... han vidste det ikke helt.

''Fordi jeg ikke har noget imod at blive bidt... Faktisk synes jeg både det kan være frækt, sexet og rart at blive bidt og især følelsen af at nogen drikker mit blod.''

Han smilede stille til hende, og han kiggede stille på hende. Han vidste ikke hvad han skulle sige mere men han gengældte hendes puf med et stille klap i røven
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 18:57

"Jamen så vil jeg meget gerne have noget blod at drikke"sagde hun med et smil. Hun spiste færdig, og vendte sig rundt mod Josh. Hun gav ha et smil, og havde enlig intet imod det klap i røven hun fik, hun tog hans hænder og lagde dem rundt om livet på hende, mens hun bedre kunne tage for sig

Hun nærmede sig hans hals og slikkede en lidt, før hun satte hendes tænder ned i halsen.Hun fik slurpet lidt af blodet i sig mens hun mærkede den varme følelse og smag inde i hende.Hun tog lidt mere, og så trak hun sine tænder ud ad hans hals. Hun nussede hans hår lidt, og kiggede på hullet, hvor der kom blod ud ad"Det skal nok gå væk"sagde hun opmuntrene.

"men hvad så hr du nogle elskere eller nogen du kan lig"spurgte hun bre af sin ren nysgerrigehed.Hun kiggede på ham, og lidt rundt, de få dyr kunne hun godt skimme derfra hvor hun stod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Fre 14 Dec 2012 - 19:04

''Jamen du tager bare hvis det er... altid...''

Han overvejede slet ikke hvilken ting det var han sagde at hun altid bare måtte tage af hans blod, og han gjorde bare som hun hentydede til og han lagde bare hænderne om livet på hende. Han smilede stille til hende.

''Mmmmhhhhh...''

Han sukkede stille og nydende da han mærkede hendes tænder glide i hans hals. Han kunne ikke lade være med det, fordi han elskede den følelse af at mærke nogen drikke af ahns blod og han var nød til at gøre noget så han klappede hende i røven igen...

''Ikke rigtigt sådan set... Altså har da en god veninde som jeg deler det meste med og har sex med... Men det er det... Dig?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 19:37

"Uh det lyder da godt nok"sagde hun med et smil.Hun tænkte lidt over det samme spørgsmål men svarede hurtigt"Nej har jeg ikke"sagde hun og kiggede hen imod det der lignede nogle gnger, hun fik en lille idé og håbede Josh var med på den."Vil du ikke med hen mod gyngerne Josh"spugrte hun håbfuldt. Hun slikkede sig rundt om munden efter sagen af hans blod.

Chanel ville enlig helst bare lave et eller andet med Josh, så hun fik øje på nogle gynger, og tænkte nu skulle de hygge sig."Ved det måske lyder barnligt men vil bare hygge mig sammen med dig, ligmeget hvad vi nu må finde på"smilte hun og tog ham i hånden mens hun tog et skridt hen mod gyngerne."Men Josh der er mange der vil dræbe mig, eller have mit hoved på et fad for at få en dusør"sagde hun stille med bikket nedad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Fre 14 Dec 2012 - 19:53

''Det kommer an på hvad du har tænkt dig at lave der henne da?''

Han smilede sstille til hende og han gik så stille he til hende med rolige skridt. Han smilede sagte til hende og gav hende endnu et klap i røven og et blidt klem fordi han var blevet ret påvirket af hendes biden i hans hals som havde følt så godt.

''Altså jeg kender da en meget god måde at hygge sig sammen på... Specielt som pige og dreng...''

Han blinkede til hende og satte sig ned på en gynge med hende han fik hende sat sådan at hun sad med fronten mod ham på hans lår og han sad på gyngen men hun kunne nemt flytte sig hvis hun havde lyst til det, men han klappede hende blidt igen.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 20:05

"det er faktisk lidt sødt det her"sagde hun med et smil, og lagde hovedet på skrå, med hendes øjne hvilende lidt på ham. Nu kunne de jo gynge sammen , for hun sad ovenpå ham. Hun grinte lidt"Jeg er lidt højere end dig nu"grinte hun bare for at drille ham lidt. Hun kiggede ned mod henes stilettr, og tænkte lidt"Der nogen der siger at højehæle er et våben"sagde hun stille. Hun blev lidt hyper en sule måske var det pågrund ad blodet.

"Josh har du aldrig tænkt på at hvis flere vampyrer ville bruge dig som mading at du så til sidst ville blive en vampyr måske"spurgte hun undren, mens hun lagde en hånd på hans kind mens hun ikke håbede det ville ske, og dog så kunne man aldrig vide.

"jeg har ikke altid været vampyr, jeg har været menneske som dig"sagde hun stille, og sendte ham et smil.Josh havde en sød personlighed, han var sød, og gentlemans agtigt, hvilket hun ikke havde troet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Fre 14 Dec 2012 - 20:16

''Nååå jamen jeg er nu ikke rigtigt nogen virkelig sød fyr.''

Han smilede drilsk og tog hende på røven stille, han sad bare med hende sådan og fjerende kun hans hænder hvis hun sagde det meget bestemt at han skulle gøre det, eller hvis hun selv fjernede dem fra hende. Han smilede stille og roligt.

''Jamen så må du hellere tage med mig hjem? Så vi kan få dem og resten af dig.''

Han smilede stille og drilsk til hende. Han vidste ikke om han kunne lokke hende nok. Han smilede dog bare drilsk til hende. Han vidste da godt han kunne blive en vampyr men hellere noget andet...

''Ja har overvejet det, men så hellere dæmon eller djævel eller sådan noget...''

Han smilede drilsk til hende. Han vidste ikke rigtigt hvad hun tænkte om ham.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 11:35

"Alle er den de er, så hvis du ikke er så sød så er det fint nok"sagde hun og kiggede på ham, mens hun stadig sad ovenpå ham, enda på gyngen"Vi kunne også gå en tur, eller se hvor god du er med dyr"drillede hun ham, med et puf til ham. Chanel hyggede sig enlig, for det var godt Josh var her, så hun havde noget selskab.

Hun kiggede på ham"er min røv så god at du skal klappe en hvergang"grinte hun og rystede for sjov på hovedet, fordi hun ikke kunne forstå det."Du har lig mødt mig"sagde hun undren.

Hun var ikke den person der hurtigt kunne lokkes, men det kom selvfølgelig an på personen."Så helst en dæmon eller djævel"gentog hun spørgende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Lør 15 Dec 2012 - 11:41

''Jeg tror vist du allerede har fundet ud af jeg ikke ligefrem er den søde uskyldige dreng jeg måske virker til at være ved første øjekast.''

Han smilede stille til hende. HAn var en sær person, fordi overfor nogen kunne han ikke lade være med at tænke på sex eller lignende og overfor andre var han virkelig bare en lille sød og uskyldig dreng, men hende her havde sørget for at han var det første ved at hun havde taget chancen og faktisk havde bidt ham og drukket af hans blod...

''Ja da... Den er jo ret god og fast, så man skal vel tage for sig af det gode så længe man har muligheden for det?''

Han smilede drilsk til hende mens han kke rigtigt ssagde noget til at de kunne gå en tur... han var også ligeglad med det faktum at han lige havde mødt hende det stoppede ham ikke fra at han godt kunne tage hende med hjem og have lidt sjov med hende...

''Ja dæmon eller djævel... Noget der stadig har en levende krop, men også er stærkere end et menneske.''

Han smilede stille.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 11:51

"Du ved heller ikke om jeg er den lille uskyldige tøs , det er aldrig godt at vide"sagde hun med et smil på læben. Hun gik ned fra ham, mens hun kiggede sig over skulderen"Jamen hvor bor du henne "spurgte hun nysgerrigt, for hun kunne ikke rigtigt se noget tegn på bolig ved søen. Men det var måske også bare hende."Hmm men skinet bedrager sommetider"sagde hun , og vendte sig rundt mod ham

Så gik hun hen til ham, lagde hendes hænder på hans lår, med blikket på ham"Men hvem ved måske bliver du overasket over det, for måske bider jeg dig igen"sagde hun og gav ham et blink med det ene øje.

"Jeg fik kun et valg dengang, og det var at blive vampyr, og nu lever jeg luksus livet"sagde hun, og kørte en hånd igennem det bløde lange blondet hår. "Hvor mange vampyrer har du mødt "spurgte hun bare nysgerrigt.
Hun vidste godt hun var sexet, og måske havde gode former, for det var jo hende.

Hun dansede meget, og havde en god smidighed, og så havde hun jo altid udseendet, de flese faldt for."Man gør hvad man kan jo"sagde hun lidt legende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Lør 15 Dec 2012 - 11:56

''Nej jeg ved det ikke, men kunne sagtens forestille mig at du var jomfru og stadig bare leder efter nogen værdig nok til at tage din mødom?''

Han smilede bare stille til hende og lod hende hoppe ned fra ham, og han rejste sig lidt efter op, og gik hen til hende og han lagde baare armene om ehnde og sjovt nok lagde han den ene hånd på hendes røv endnu engang, den var bare så godt formet og fast at han ikke kunne lade den være rigtigt... han smilede stille til hende.

''Jeg sagde jo at du bare måtte...''

Han smilede stille til hende og slap hende så inden han bare nikkede i retningen af parkens udgang og begyndte at gå da hun havde spurgt om hvor han boede henne, dette var jo hans chance for at han kunne tage hende med hjem. HAn smilede derfor bare stille til hende...

''Kom med så skal jeg nok vise hvor det er jeg bor henne... og jeg har kun mødt to vampyre... Begge to kvinder...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 12:18

"er ikke jomfru, min mødom er blevet taget"smilte hun drilsk, og gav et puf til ham, for måske havde han håbet på at han kunne tage hendes mødom.Hun glemte aldrig den dag hvor hendes mødom blev taget, det var både hyggeligt, men også grusomt."Så du har knaldet med mange har du ikke"spurgte hun nysgerrigt.

Hun mærkede hans arme rundt om hende, og mærkede en rød farve i kinderne, for det var for hende lidt sødt. "Josh jeg vil vædde med jeg kan få dig til at gøre noget sødt"sagde hun og nussede hans hår lidt.
Hun kiggede på ham,"Så skal du jo møde en dæmon eller djævel"sagde hun og tænkte lidt, for hun vidste ikke om hun kendte nogle dæmoner eller djævle.

Chanel valgte at følge efter ham for at se hvor han boede, det var hun lidt spændt på."Tak Josh det sødt af dig"sagde hun stille, med et bredt smil, og et glimt i øjet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Lør 15 Dec 2012 - 12:28

''Neij det har jeg da godt nok ikke... jeg har haft sex med i alt to kvinder igennem mit liv.''

Han smilede stille til hende, og han trak bare på skuldrende og grinede over at hun mente hun kunne få ham til at gøre noget sødt, og han kunne ikke lade være med at tage imod udfordringen som han jo nærmest så det som. En udfordring om, om han kunne holde sig væk fra at gøre søde ting overfor hende.

''Jamen du er da velkommen til at prøve.''

Han smilede stille og de nærmede sig hurtigt der hvor han boede. Han boede i en lejlighed der kun havde alt i alt 2 rum. Et badeværelse af rimelig størrelse og så et køkken alrum hvor han havde hans seng inde og et bor til at spise ved. Han tog hende stille med op. Og ind i lejligheden.

''Neij jeg skal nok vise dig at der ikke er noget sødt bag at tage dig med hjem.''

Han smilede drilsk til hende og han vidste godt at han var nød til at møde en dæmon eller en djævel for at kunne det, og med at blive djævel havde han hørt noget om at man skulle dø ligesom man skulle for at blive en engel...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 12:44

"Nå så det har du, det er da godt nok tror jeg"sagde hun og grinte lidt, så kiggede hun på ham"Hvordan er det at være menneske"spurgte hun , med blikket på Josh. Nu havde hun tænkt lidt over det, og blev nød til at spørger ham.

"Jeg tror det bliver svært , hvis du siger du ikke er den søde fyr alle tror"sagde hun og sendte ha et blink med øjet. Men Chanel ville alligevel prøve at gøre et forsøg"jeg vil prøve, og håbe på det vil virke"sagde hun med et smil."Det ved man aldrig, du regner nok med du skal kneppe mig hva"sagde hun.

Hun betragtede lejligheden lidt, med et tilfreds smil for det var enlig hyggelig nok. Hun var enlig også glad nok for at endelig at se hans lejlighed"Den er da fin nok din lejlighed"smilte hun bredt.

Gæst
Gæst

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum