Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Try 'Get me-Josh K. (xxx)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Try 'Get me-Josh K. (xxx) - Page 2 Empty Sv: Try 'Get me-Josh K. (xxx)

Indlæg af Josh K. Lør 15 Dec 2012 - 12:53

''Hvordan det er at være menneske? Hmm... Det er hårdt når der render så mange farlige væsner rundt omkring en der alle sammen kan dræbe en ved første mulighed.''

Han smilede stille og han blev en smule overrasket over hendes måde at spørge ham om hvad han forventede... Han havde da ingen tanker om at kneppe hende... Det lød jo så vulgært og ulækkert, nej han havde tanker om at have behagelig, skøn, omsorgsfuld sex med hende, som hun ville elske.

''Nej da... jeg tænker slet ikke på at kneppe dig min kære.''

Han smilede stille til hende og gik så over og satte sig ned på hans seng og kiggede på hende og vinkede hende over til ham, og han sad der bare lidt tid og kiggede på hende.

''Jeg havde nærmere tænkt mig at have skøn, fantastisk sex med dig kære...''

Han kiggede på hende og han smilede bare skævt og drilsk til hende.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 470

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 13:24

"Jeg har været menneske før, men blev til vampyr ved et valg, men vampyr livet er nu ret luksus"sagde hun med et smil. Hun kiggede på Josh, og gik hen til ham, og satte sig nd på hans lår med armene rundt om hans nkke."Du kan sørme nogle trikcs hva"drillede hun ham.
Det var rigtigt men sådan var Chanel ikke kun hvis hun virkelig var sur, og og rasende, eller bare manglede blod.

Hun grinte"det er det samme Josh min søde"sagde hun og strøg hans kind kærligt. Det var det enlig, fuldkommen det samme."Sex, knepppe nogenlunde det samme"sagde hun og slikkede sig om munden

"Pas du hellere på hr Josh nu syntes jeg du skal være lidt sød, for ellers ender det galt"sagde hun og gav ham et legende smil. Hun slikkede ham så på kinden"Men må sige dit blod smagte godt"sagde hun tilfreds.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Lør 15 Dec 2012 - 13:30

''Det er da på ingen måde det samme... Hvis jeg tænkte på at kneppe dig ville jeg blot flå tøjet af dig og hamre mit lem op i dig, hårdt brutalt og uden tanker på om du ville nyde det også... Det jeg havde i tankerne ville være mere intimt og kærligt, mere behageligt for begge parter hvor alle ville kunne gå herfra uden at have mangel på noget.''

Han smilede bare stille til hende, og han havde bare valgt at forklare hvordan han så det for at hun ikke misforstod hans hentydninger og han håbede heller ikke hun nu begyndte at få tanker om forhold og alt muligt, da han slet ikke ønskede den slags.

''jamen hvem har dog noget imod at det ender lidt galt?''

Han smilede drilsk til hende og lagde hende ned i sengen, mens han lænede sig langsomt ned imod hende, med sine læber på vej mod hendes hals, og hans egen hals der lagde lige til at bide i foran hendes mund... Han trak sig dog op så hun ikke kunne bide ham alligevel...

''Nah, du vil nok ikke have mere?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 13:40

"Hey det er hygge, og jeg er glad for der sker noget , hader stilhe"sagde hun og gav ham et blink med øjet. Hun slikkede sig om munden mens hun havde et legende smil på læben. Det var rigtigt nok, men godt Josh ikke havde gjort det, for hun haddede sådan noget."Haddede sådan noget så et er godt du ikke er sådan"sagde hun og trak ham til sig igen.

Nej hun ville ikke have et forhold, hun havde heller ikke tænkt på det ligenu, så det var godt nok."Men Josh jeg kan godt være fræk du har bare ikke set det endnu"sagde hun og slikkede ham på halsen. Hun ville ikke bide ham igen, for selvo hans blod var godt, så var hun glad for hun havde fået lidt.

Chanel tilpassede sig sengen lidt, den var enlig meget dejlig at ligge , rigtig blød, og behagelig."Har du boet her i lang tid"spurgte hun undren.
"Du ved ikke hvad jeg vil have Josh"grinte hun og blinkede drilsk til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Lør 15 Dec 2012 - 13:44

''Hvis du ikke kan lide stilhed skal jeg nok sørge for at fylde den ud med dine støn inden alt for længe.''

Han smilede drilsk til hende. Han lagde bare og kiggede lidt på hende, han lagde næsten ned imod hende men han lagde dog sin vægt i hans arme istedet så han ikke maste hende. Han ville jo have at hun ahvde det godt. Han smilede bare da hun slikkede hans hals, og have hendes hals et par blide kys...

''3 år nu... Og nej det gør jeg ikke, men jeg ved hvad jeg vil have...''

Han smilede drilsk til hende og kyssede hende ned af halsen mens han med den ene hånd aede hende på mave ganske blidt, og lod den glide ned imod hende hendes bukse kant, og han ville lade den glide længere og længere ned i hendes bukser og trusser, nok til at han ville kunne lade et par fingre glide op i hende, hvis hun da ikke valgte at stoppe ham i at gøre det.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 13:59

"Jeg kunne sige det samme til dig Josh"smilte hun. Hun hyggede sig enlig meget sammen med Josh, for hun gad ikke være alene. Og selvom det måtte være sex var det fint nok, for så lavede de jo noget.

"Og hvad vil du have"spurgte hun nysgerrigt mens hun trak hans trøje langsomt af ham.Hun hjalp ham bare med at få hendes bukser af, og trøje af, så hun kun havde et par sorte blondet hotpants på, og bh på.
"Jeg ligger godt her"sagde hun og slikkde sig om munden, med hovedet lidt bagover.

Chanel kyssede hans hals, og nussede hans ryg lidt. Hun kunne godt lig de blide kys hun fik, og gengldte dem på hans hals."3 år er meget"sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Lør 15 Dec 2012 - 14:04

Han grinede bare drilsk mens han hjalp hende med at få hans tøj af og trak tøj af hende. Han fjernede hendes sidste tøj så hun lagde nøgen under ham og han kyssede hende op af halsen til hendes øre, da hun spurgte om hvad det var han ville have af ehned og han hviskede svaret til hende mens han lod et par fingre kærtegne hendes udnerliv, eller mere bestemt hendes klitoris med blide runde bevægelser...

''Dig...''

Mens han kærtegnede hende sådan kyssede han hendes bryst med blide dybe kys og med tungen legede han blidt med hendes brystvorte. Han smilede lidt til hende engang imellem og han vare bare glad for at hun lagde godt. han smilede stille til hende. HAn vidste ikke om han skulle sige noget eller hvad så han fortsatte bare det han havde gang i...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 14:39

Hun grinte lidt, og nød det endelig meget"Det er faktisk dejligt Josh"sagde hun, med hovedet til siden, hun trak ham lidt tæt til sig og kyssede hans bryst bare for at få gang i de hede sager.
Hun kunne godt se på Josh at han ventede på det, måske bare lidt.
Hun tog hendes bh af, så trusserne stadig var på. Det var godt nok"Josh vis mig dine kærlige sager, jeg ligger klar"sagde hun og slikkede sig rundt om munden.

Hun smilte tilbage til ham, og stak hendes hånd ned i hans underbukser for at nusse hans lem lidt, med blide bevægelser. Og mens Chanel gjorde det, slikkede hun ham på halsen. "bare sig til hvis du vil slikkes lidt mere, eller måske trænger til nogle flere bevægelser af det her"sagde hun og kærtegnede hans lem hårdere og hårdere med bløde bevægelser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Lør 15 Dec 2012 - 14:43

Han smilede bare drilsk til hende og han trak hendes trusser af hende. Han kunne lide at have en nøgen kvinde under sig, og han kyssede hende bare ned af halsen og ned over brystet og hendes maven til han lagde med hendes hoved mellem hendes ben, hvor han begyndte at lege, kærtegne og pirre hendes klitoris med hans tunge og med blide kys...

''Du er da velkommen til at gøre gengæld...''

Han grinede drilsk og fik det hele vendt rundt sådan at han lagde under hendes underliv med hans mund og han slikkede og kyssede hende stadig mens han egentligt bare havde gjort klar til en 69'er... Han smilede drilsk og hans tunge legede bare vildere og vildere mod hendes underliv... Hun skulle nyde det så meget som muligt inden de rigtigt begyndte men derfor ville han da gerne have lidt også...

''Vær så venlig at giv mig et blowjob, og deltag lidt...''

Han grinede drilsk til hende
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 14:59

Chanel nød det meget, det var frækt, og hun mærkede hans overkrop mod hendes, og det tændte hun lidt det han gjorde. Hun smilte"jamen Josh kære jeg er langt fra begyndt endnu"sagde hun legende.
Hun ville lidt af hvert og det ville Josh snart finde ud ad.

Hun kendte ham 69'ern og fulgte med, hun slikkede hans lem blidt, og begyndte at åbne munden, for at kunne have den i munden. Da hun fik den i munden bevægede hun hovedet hurtigt og langsomt, sådan lidt skiftevis. Hans lem var dejligt at sutte, det var en dejlig følelse. Hun stønnede kort men fortsatte så hendes blowjob på Josh.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Lør 15 Dec 2012 - 15:11

HAn sukkede nydende imod hendes underliv da hun begyndte at sutte hans lem. Det føltes så forbandet godt. han kunne ikke lade være med at slippe et lavt støn da hun gjorde det, og han vidste ikke hvor længe han ville holde inden han kom. Han var jo ikke super vant til sex endnu, men han stoppede ikke med at slikke hende...

''Mere...''

Hans stemme var blid men bestemt da han sagde han ville have mere fra hende, og han gjorde bare hans tunges leg vildere og vildere, for at sikere sig at hun også skulle nå hendes klimaks inden han var færdig med hende... Han smilede bare drilsk for sig selv da hun jo ikke ville kunne se det... mens han lagde der greb han om hendes røv og gav hende nogle klask for at se hendes reaktion.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 15:29

Chanel fortsatte i et hurtigere tempo mens hun lukkede æjnene for at få en bedre nydelse af det. Hun stønnede få gange, og kiggede op på ham med få blikke. Det så ud til at han nød det, og det var kun meningen at han skule det, for det betød at hun havde gjort et godt job.
"Du nyder det hvist"sagde hun og sendte ham et smil. Hun suttede hans lem mere og mee, en smule intens hvergang.

Nu var hun jo vampyr så hun havde få tricks hun let kunne bruge, hvis hun gad. Hun smilte for sig selv, og suttede videre, bae fordi hun kunne.
Det var meget dejligt, men efter lidt tid vendte hun rundt på dem,"kom så Josh lad mig se hvad du kan"sagde hun og lå stille på sengen med benen spredt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Lør 15 Dec 2012 - 15:39

''Ja vi kan da ihvertfald uden tvivl udelukke at du er en uskyldig lille vampyr.''

Han grinede og han sagde det grundet den måde hun bare havde lagt sig på sengen, og spredt benene for ham. Han smilede stille og kærligt til hende mens han kyssede hende fra mellem benene og op af hende krop til han nåede hendes bryster og begyndte at slikke hende brystvore ganske blidt, og han kærtegnede bare hendes bryst sådan med hans læber og tunge imens han lod sig glide op i hende.

''Mhh...''

Han begyndte langsomt at bevæge sig frem og tilbage i hende i semihårde stød, mens han tog fast om hendes baller og løftede hende lidt op fra sengen og selv sad på knæ sådan at han ville ramme lidt bedre i ehnde... Han masserede hende baller på samme tid.

//Kan du ikke lige skrive (xxx) i emnet titel?//
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 15:46

"Jeg kan være slem Josh, men du er hvist lidt uskyldig"sagde hun og kyssede hans brystkasse lidt, mens hun begav sig længere ned.
Men så mærkede hun han løftede hende lidt op, det var dejligt, hun stønnede lidt, og fortsatte med at lave små hop ovenpå ham mens han var inde i hende."Åh ..Godt"hviskede hun forførende mens hun kiggede på ham.
Hendes stemme var hæs, lidt sexet på samme tid.

Hun kiggede på ham, og lidt ned mod hans lem der var inde i hende, det føltes dejligt. Hun slikkede sig om munden, og slikkede hans hals et par gange"Pas på jeg ikke bider dig igen hr Josh"smilte hun legende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Man 17 Dec 2012 - 12:18

''Well Så må du hellere vise du kan være slem?''

Han grinede drilsk og fik sig lagt ned på ryggen sådan at hun kunne ride ham istedet. Han smilede drilsk til hende da hun sagde at han skulle passe på at hun ikke bed ham og han sendte hende et drilsk og skævt smil... Han ville egentligt gerne have det... Bid gjorde ondt og gjorde ham fucking tændt hver gang...

''Du bider bare alt det du vil, så længe du holder dig fra at bide der nede...''

Han grinede stille til hende og han tog hende bare på røven nu hvor hun sad på ham, ham der lagde på ryggen og egentligt var helt åben overfor hende så han ikke engang kunne forsvare sig.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 15:40

"Hun slikkede ham på halsen, og satte sig ovenpå hans ´lem, klar til at tide ham"Du skal nok få det at se Josh"sagde hun med et legende smil. Hun hyggede sig enlig meget godt, selvom hun ikke havde regnet med at Josh var ude efter at få noget sex. Hun sukkede og kiggede så på ham.

Hun slikkede sig om munden, og bukkede sig lidt for at kunne nå hans hals, hun slikkede den lidt, før hun satte tændenre ned i hans hals. Hun elskede følelsen af det, hvergang hun gjorde det, og hvergang hun fik blodet ind i sig, det var dejligt.

Hun hoppde lidt op og ned mens hun red ham, og sendte ha bare et legene smil mens hun gjrode det."det er aldrig godt at vide hvad en vampyr kvinde kan"smilte hun.

Gæst
Gæst

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum