Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Søger... Alt hvad jeg kan få!
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Søger... Alt hvad jeg kan få!
Alright, let's get to it! Jeg er ny, som i aller første gang jeg skriver noget som helst på den her side, der ikke om handler mig selv ^^' Jeg har dog emnet en del før, så helt nybegynder er jeg ikke
Mia er en meget, meget ung vampyr - hun har været vampyr i 5 år - og er uden herre/mester/what-ever-to-call-it. Ham som forvanlede hende til vampyr døde et halvt år efter hendes forvandling og hun står nu på egen ben. Hun er uerfaren, men hun kan alligevel et par ting og tricks. Lige nu søger hun et emne, et plot, hvad end der passer dig bedst. Jeg vil bare gerne i gang med at skrive så jeg kan udvikle Mia til perfektion.
Mia er en meget, meget ung vampyr - hun har været vampyr i 5 år - og er uden herre/mester/what-ever-to-call-it. Ham som forvanlede hende til vampyr døde et halvt år efter hendes forvandling og hun står nu på egen ben. Hun er uerfaren, men hun kan alligevel et par ting og tricks. Lige nu søger hun et emne, et plot, hvad end der passer dig bedst. Jeg vil bare gerne i gang med at skrive så jeg kan udvikle Mia til perfektion.
Sidst rettet af Mia Decor Tirs 1 Jan 2013 - 20:28, rettet 1 gang
Mia Decor- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 111
Sv: Søger... Alt hvad jeg kan få!
RAUF!!!! :3
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
Betyder det at du gerne vil emne, eller? x'D ... Jeg forstå desværre ikke hundsk ^^'
Vuf vov, grr, raf vov vov :3
Ej, jeg vil gerne et emne, du har bare lige fundet mig på en dag jeg er høj på energi tilskuddet xD
Ej, jeg vil gerne et emne, du har bare lige fundet mig på en dag jeg er høj på energi tilskuddet xD
Hallelujah! Jeg elsker nå mennesker er hyper/energiske! Så bliver det alligevel en god dag x'D
Har du en idé om at det skulle være noget specielt eller skal vi bare blive enige om et sted og så er jeg kreativ?
Har du en idé om at det skulle være noget specielt eller skal vi bare blive enige om et sted og så er jeg kreativ?
JEG ER DIN HERRE OG MESTER!!!! FRYGT MIG! >: D
Det ved jeg ikk, noget du gerne vil have til en varulv? :3
Det ved jeg ikk, noget du gerne vil have til en varulv? :3
*At tilbede* Javel min herre :'o
Hmm... Har ikke just noget i tankerne, hvad med at du kommer med et sted, så laver jeg et emne og du svare, så må vi se hvad der sker :D
Hmm... Har ikke just noget i tankerne, hvad med at du kommer med et sted, så laver jeg et emne og du svare, så må vi se hvad der sker :D
Hehehe >: D
Hmm... Så lad os tage et sted i Terre :3 Men hvad vil du helst, en venlig/barnlig fyr, eller en voldelig player? :3 (han er voldelig hvis du provokere xD)
Hmm... Så lad os tage et sted i Terre :3 Men hvad vil du helst, en venlig/barnlig fyr, eller en voldelig player? :3 (han er voldelig hvis du provokere xD)
Jeg provokere... Lidt overmod ligger der nok gemt i en tidligere 'skolens-populære-pige' :)
Men tror jeg bliver nødt til at vente med at oprette det til i morgen, er ved at blive ret så uvenner med min far fordi jeg bliver ved med at side ved computeren... ^^'
Men tror jeg bliver nødt til at vente med at oprette det til i morgen, er ved at blive ret så uvenner med min far fordi jeg bliver ved med at side ved computeren... ^^'
Så får du den voldelige player xD
Men det er bare i orden, jeg skal også snart ned, kan mærke trætheden trykker :D Så godnat til dig, og godt nytår ^^
Men det er bare i orden, jeg skal også snart ned, kan mærke trætheden trykker :D Så godnat til dig, og godt nytår ^^
Mange tak og i lige måde :)
Det kan være du lige kan finde et sted jeg skal oprette emnet inden du dratter om af søvnmangel?
Det kan være du lige kan finde et sted jeg skal oprette emnet inden du dratter om af søvnmangel?
Du kan få gyderne, en bar eller... hmm... gågaderne :3
ELSKER at give valgmuligheder, så man kan få lov at have lidt at sige ang sted :)
ELSKER at give valgmuligheder, så man kan få lov at have lidt at sige ang sted :)
Lignende emner
» Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]
» Seeking .... ? topic ^^", Søger søger altid o.o...
» Søger dig..!
» Søger!!!
» Søger^^
» Seeking .... ? topic ^^", Søger søger altid o.o...
» Søger dig..!
» Søger!!!
» Søger^^
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus