Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme ved jaster-Namine(privat)

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 Empty Sv: Hjemme ved jaster-Namine(privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Maj 2010 - 17:17

han kiggede op hende og smilte stille
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Hjemme ved jaster-Namine(privat) - Page 7 Empty Sv: Hjemme ved jaster-Namine(privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 13:37

Namine kiggede på ham"er jeres hus ikke meget stort"spurgte hun med et lille kig

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 14:15

"jo"sagde han og kiggede på hende "du ved godt du er lækker ikke"sagde han og kiggede stille på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:09

Namine vendte sig om mod ham med et kort smil"hvme mig virkelig det har jeg enlig aldrig tænkt over men mange tak"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 11:12

"så lidt"sagde han og lagde en hånd på hendes ben med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:14

Hun smillede og gav et lille knus til ham"tak du er den første der siger det"sagde hun med et kort smil og hovedet lidt ned ad mens hun gjorde smilet større

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 11:17

"okay men du er også pænt tiltrækkene"sagde han og nussede hende på benet med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:19

Hun kiggede op på ham med et lille smil mens hun nussede hans hår lidt og bukkede så kort"mange tak du sød"sagde hun venligt men blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 11:22

"tak i lige måde"sagde han med et smil "vil du ha massage"spurgte han sødt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:23

Hun smillede og trippede stille ind på hans væresle og lagde sig på sengen"ja tak jeg har lidt ondt i mine skuldre så det ville være dejligt"sagde hun kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 11:25

han gik ind til hende og satte sig over hende med et ben på være side af hende og massgerede hendes skulder blidt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:27

Namine lukkede kort øjnene mens hun nød han massagerede hende mens hendes hænder hang ned ad siderne på hende, og hun smillede lidt"wow hvor er du god det så dejligt og afslappende"sagde hun venligt og kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 11:31

"tak men kan mærke at du er anspænd i hele din krop selv når du slapper af så hvis du smider dit tøj skal jeg nok for det til at forsvinde"sagde han med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:34

Namine smillede mildt og tænkte lidt "hmm hvad så med din kæreste jeg kan ikke hvis du har en kæreste det ville være ondt"sagde hun mens hun lod sine vinger være trukket ind

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 11:36

"jeg har ingen kæreste længer søde"sagde han med et lille smil "så det skal du ikke tænke på"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:37

"virkelig hvad skete der troede i var lykkelige sammen"spurgte hun undrene mens hun vendte sig om så hun lå på ryggen med hænderne op over hovedet

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 11:42

"det vil jeg ikke tale om okay"sagde han sødt og nussede hende forførende på kinden og ned på halsen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:43

Hun smillede lidt og nussede kort hans hår mens hun kiggede ham ind i øjnene"hvorfor ikk skændtes i eller noget vil du ikke nok fortælle det til mig for min skyld"spurgte hun blidt og sødt

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 11:46

"der var lidt skænderri osv men vi ikke sammen mere"sagde han og kiggede hende i øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:48

hun strøg en finger igennem sit lange hår mens hun smillede"så er du jo single igen ligesom mig"sagde hun smillende med et glimt i øjet

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 11:49

"ja det er jeg"sagde han og lod en finger glide mellem hendes bryster med et lille sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:51

"når din frækkert jeg lovede jo at for at du kunne massagere mig der skulle jeg smide mit tøj så det gør jeg så"sagde hun og trak sin lårkort sikehvide kjole af så hun kun havde en hvid blondet bh på med matchende trusser til

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 11:55

Han smilte sødt "din krop er smuk"sagde han med et smil og nussede hende på den ene side
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 11:58

Namine smillede lidt mens hun nussede hans hår lidt"mange tak jeg hvist endnu smukkere når mine vinger er foldet ud du skal også taq dit tøj af"sagde hun med et sødt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 12:00

"okay"sagde han og tog sit tøj af og sad kun i underbukser han smilte til hende "er du ikke genert når vi begge er halv nøgne"spurgte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum