Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Relationer?  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Relationer?  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Relationer?  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Relationer?  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Relationer?  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Relationer?  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Relationer?  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Relationer?  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Relationer?  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Relationer?  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Relationer?

Go down

Relationer?  Empty Relationer?

Indlæg af Mallorie Tors 3 Jan 2013 - 18:37

{Inden i går i gang med at læse dette bedes i bemærke, at alt ved denne karakter kan ændres! Intet er fuldkommen fastlagt}

Goddag folkens.

Som i nok har set i overskriften, så søger jeg relationer.
Om det er venner, barndomskærester, fjender, whatever. Jeg skal bare have nogle. Der er selvfølgelig nogle, jeg søger mere end andre. Disse er:

IKKE FLERE FAMILIEMEDLEMMER!

- En eksflirt måske?
- En enkelt fjende kunne også give lidt skub i min karakter.
- En rival?

Kom gerne selv med flere ideer.

Jeg har nogle enkelte krav, og de kommer her:

- Du skal kunne stave og sætte tegn bare nogenlunde. Ingen er perfekte, men det skal være læseligt.
- Hvis jeg skal rykke rundt på min karakter, for at de skal passe sammen, så skal du også kunne.
- Når vi emner, ser jeg gerne mere end 3 linjer.

For at kunne relatere til Mallorie, skal i selvfølgelig vide noget om hende og hendes baggrund. Den kommer her:

Baggrund: Mallorie er lige flyttet hertil med sin familie. Hun har først for lidt tid siden fundet ud af, at magiske væsener findes og er derved meget... forvirret og en smule bange for at være i byen. Hendes far har længe arbejdet med magi, væsener mm og vidste derfor godt alt om denne del af verdenen, dog uden at fortælle det til sine børn. Da hans nye arbejde ligger i byen, var der ikke anden mulighed, end at flytte dertil.

Personlighed: Rapkæftet er et godt ord at bruge, når man skal beskrive Mallories personlighed. Er hun i det rigtige humør, så kan hun være umådeligt flabet og utrolig respektløs. Dette giver selvfølgelig tit bagslag, men det er en del af hendes egen charme. Hun er eventyrlysten som bare fanden og er tit steder, hvor hun ikke burde være og sammen med folk, som hun ikke burde være sammen med. Faren i tilværelsen giver hende et adrenalinrus og hun elsker at opsøge nye farer. Hun er ikke bange af sig og der skal rigtig meget til, før frygten kommer op i hende. Hun har et problem med autoriteter. Normalt er hun en god elev i timerne osv. men er der noget, hun bare virkelig ikke gider, så gør hun det heller ikke. Det sørger hendes utrolige stædighed for. Hun elsker at drille folk og kommer tit med rappe kommentarer.
Selvfølgelig har hun også en sød side. Hun snakker gerne med folk og er der for dem, hvis de er i problemer. Hun har også den der helt normale "pige" personlighed, hvor hun rødmer, bliver genert og er helt opdragen. Hun kan sagtens være helt sød og rolig, hvis det er til det, men foretrækker at være flabet. Dog kender hun godt grænserne, selvom hun tit ikke overholder dem. Hun er kun flabet overfor de folk, som hun selv mener, hun kan tillade sig at være flabet overfor.

Ja... Det var sådan set, hvad jeg havde på hjertet. Håber i vil læse min lille roman, så jeg kan få skubbet Mallorie i gang. Såå ja, send en PM eller noget <3

Sidst rettet af Mallorie Lør 5 Jan 2013 - 13:49, rettet i alt 3 gange
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 511

Tilbage til toppen Go down

Relationer?  Empty Sv: Relationer?

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 12:13

Du ser mig noget spændende ud

Jeg er mere end frisk og er som dig hvad angår krav, så dem kan jeg sagtens holde ;D Men eftersom Darcia er en gammel mand efterhånden så ville det være relevant at han var hendes bror ^^'

Men er frisk i så fald

Gæst
Gæst

Indlæg af Mallorie Fre 4 Jan 2013 - 12:18

Du lyder sandelig også som en spændende en!

Jeg sender dig en PM, så kan vi snakke nærmere :)
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 12:36

Endnu et menneske!
*At hoppe rundt i glæde*

Du lyder sjov. c: Jeg er også selv igang med at få min karakter på benene og det er meget sjovere når man har plots etc.! Jeg har en idé til et plot, hvis det er c:

Gæst
Gæst

Indlæg af Mallorie Fre 4 Jan 2013 - 12:40

Jeg har også savnet mennesker omkring mig xD

Kom da med ideen menneske!! :D
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 14:36

Ehm, er frisk. Men Jordan er en Aspara, så ser ikke nogen logisk forklaring på, at de skulle kunne være beslægtede. Så langt rækker min fantasti ikke, hehe.
Så enten fjender, barndomsvenner/kærester, eller noget i den stil?

Gæst
Gæst

Indlæg af Mallorie Fre 4 Jan 2013 - 14:37

Der er så heller ingen logisk forklaring på det, så det kan det nok ikke være, men vi kan da godt prøve at komme på et venneplot? :D
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 14:40

Yup, sounds good to me. :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Mallorie Fre 4 Jan 2013 - 14:40

Sender dig en PM ^^
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Mallorie Fre 4 Jan 2013 - 14:47

Nu vil jeg lige tilføje en enkelt ting. Vil ikke i gang med for mange emner af gangen, men skriv endelig alligevel, så finder vi ud af et eller andet :D
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: