Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Relationer til Eliyah. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Relationer til Eliyah. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Relationer til Eliyah. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Relationer til Eliyah. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Relationer til Eliyah. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Relationer til Eliyah. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Relationer til Eliyah. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Relationer til Eliyah. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Relationer til Eliyah. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Relationer til Eliyah. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Relationer til Eliyah.

2 deltagere

Go down

Relationer til Eliyah. Empty Relationer til Eliyah.

Indlæg af Eliyah Man 12 Maj 2014 - 22:18

Vær hilset, aliens!

Jeg vil supergerne have Eliyah her i spil, og det synes jeg gøres lettest ved at have nogle plot aftalt på forhånd, så det hele ikke ender ud i ”hej-farvel”-emner. Jeg mangler stadig at forme hans karakter en anelse, og det er det, jeg skal bruge dig til, for det sker bedst igennem emner.

Jeg har nogle krav, som jeg helst gerne vil have, at du overholder.

  1. Din stavning og grammatik skal være i orden.
  2. Dine svar må gerne have en hvis længde, men don’t worry, alle kan have en dårlig dag – jeg selv inklusiv!
  3. Du må være lige så kreativ med hensyn til vold, som du vil, bare min karakter ikke dør.

En hjælper.
Eliyah har en evne, der gør, at han har svært ved at være sammen med andre væsner. Han frygter alt for store menneskemængder, og han bliver hurtigt utryg, når han er alene med en person, der kan vække store følelser i ham, om det så er vrede eller glæde. Jeg søger en, der kan tage sig lidt af Eliyah og hjælpe ham med at overvinde sin frygt for følelser og mennesker. Denne person kan evt. indtroducere som til et job, eller dele lejlighed med ham. Jeg har mange idéer.
Krav: Ingen. Race, alder og personlighed er ligegyldigt, så længe personen bare har i sinde at hjælpe ham og være hans ven.

Den store kærlighed.
Eller i hvert bare én, der kan få Eliyah til at blive dødforelsket forelsket. Om personen gengælder hans følelser eller ej, er underordnet. Jeg tænker, at det faktisk kunne være sjovest, hvis personen slet ikke har følelser for ham, og han gør alt for at bevise denne person om noget andet og bliver frustreret over, at intet virker. De kan dog sagtens have et seksuelt forhold, hvor den anden ikke føler noget for ham, hvis du synes. Vi kan aftale sammen, om hans udkårne senere skal begynde at blive lidt forelsket i det, eller om det skal ende ud i en ulykkelig kærlighedshistorie for Eliyahs vedkommende.
Krav: Denne person skal være af hankøn, men ikke nødvendigvis én, der selv er til mænd, da personen som sagt ikke behøver at have gengældte følelser.


Ellers er jeg åben for dine forslag! Eliyah har selvfølgelig brug for både fjender, venner, flirts og hvad du nu ellers kan finde på, så du byder bare ind.


Sidst rettet af Eliyah Søn 18 Maj 2014 - 15:59, rettet 1 gang
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Gæst Man 12 Maj 2014 - 22:34

Mhh jeg vil nu gerne emne med dig :) mangler selv en del emner *sukker*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Eliyah Man 12 Maj 2014 - 23:47

Ikke sukke, din redning er nær! Mangler du selv nogle specielle relationer, eller er du mere til bare at springe ud idet?
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Gæst Tirs 13 Maj 2014 - 0:15

How lovely :D

Hun er relativ ny, så man kan vel sige det hele. Jeg fandt dog mere den savnede søster interessant..hvis du da har lyst?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Eliyah Tirs 13 Maj 2014 - 14:23

Selvfølgelig! Jeg sender lige en PM, da det er lettere at få alle detaljerne på plads sådan.
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Dai Tirs 13 Maj 2014 - 15:25

Hmm, jeg har ikke så meget tid lige pt, så hvis du kan leve med at der går et par dage mellem at jeg svarer, kunne jeg godt være frisk på at være en hjælper eller noget uigengældt kærlighed :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Eliyah Tirs 13 Maj 2014 - 15:30

Jeg skal også selv snart igang med eksamen, men Dai som hans hjælper lyder ganske fint! :)
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Dai Tirs 13 Maj 2014 - 15:33

Jamen så passer det jo fint
Har du en idé til hvordan de kan mødes? :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Gæst Tirs 13 Maj 2014 - 23:13

Hej du

Jeg vil nu gerne emne med dig :) jeg kunne forestille mig" Den store kærlighed." Kunne være ganske sjov, mest fordi han er så optaget af sine bøger, at han næppe ville opdage det der skete foran sig.

Hvis ikke dette er jeg åben for hvad end du har lyst til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Eliyah Ons 14 Maj 2014 - 7:24

Dai, jeg sender lige en PM senere. Og hvis jeg glemmer det, så skriv lige til mig.

Damien, det lyder skønt! :D
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Gæst Ons 14 Maj 2014 - 8:12

Jamen det er jo perfekt...så hvordan skal de mødes?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 23:21

Det lyder interessant! Jeg er interesseret i at emne med dig og har nogenlunde samme krav som dig (altid et plus!).
Let me know if you are interested! :D

Edit: hvad sker der for mit brug af ordet "interessant?" - mit sprog er langt mere varieret end det, don't worry haha!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum