Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Træning af evner EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Træning af evner EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Træning af evner EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Træning af evner EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Træning af evner EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Træning af evner EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Træning af evner EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Træning af evner EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Træning af evner EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Træning af evner EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Træning af evner

Go down

Træning af evner Empty Træning af evner

Indlæg af Zankuji Man 24 Maj 2010 - 10:13

S-Forêt - Skoven
T-23:20
O-skoves træer
D-24/5
V-varmt og sol



Jaster stod og konecentered sig om af gøre sine evner med ild bedre end de var men det var temmelig svært for han viste ikke hvordan han skulle gøre det. Han skabte en kugle af ild ved sin hånd og gjorde den større og større *kom nu jeg kan godt dette er jo kun min normal styrke som jeg altid har haft hvorfor kan jeg ikke få det til at blive bedre*tænkte han og lavede en ny ild kugle med den anden hånd som blev ligeså stor som den han havde i den anden *jeg kunne prøve at ligge dem sammen men kan jeg styre denne kombineret ild*tænkte han og kiggede på ilden og kombinerede ild til en stor kugle *nu håber jeg det går*tænkte han og kuglen blev større *lige nu går det da*tænkte han og holdte kuglen og mod himmelen *når jeg kan styre ild burde jeg kunne lave mere end bare kugler men form dem om til noget som fx en drage eller noget i den retning*tænkte han og så på den stor ild kugle *men det kræver træning*tænkte han og kastede kuglen op i luften og fik den til at gå ud og satte sig på en sten.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum