Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Om evner! Guide EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Om evner! Guide EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Om evner! Guide EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Om evner! Guide EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Om evner! Guide EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Om evner! Guide EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Om evner! Guide EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Om evner! Guide EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Om evner! Guide EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Om evner! Guide EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Om evner! Guide

4 deltagere

Go down

Om evner! Guide Empty Om evner! Guide

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 14:59

Hey Drenge!

Lad mig først sige, det emne du skal til at læse, er ikke ligefrem kort, og jeg har ikke tænkt mig at simplificere det på nogen måde. Derudover håber jeg at alle der læser det, vil tænke over betydningen af mine ord. For det er noget som vedrører os alle, og som er et af de store issues på denne side, et af de store problemer så at sige.
Ikke at sige at siden her er helt til rotterne, det er en af de bedste sider jeg har set længe. Derfor ønsker jeg også at se den gå fremad.
Jeg har været her flere gange, som mindre brugere, men også som nogen folk måske husker Abaddon, den sindssyge vampyr, og Lucas Raguel, den fisse fornemme vampyr der så sig selv over alt og alle.
Og nu er jeg tilbage, og jeg forsøger at skrive et par alvorsord til mine medspillere, hvorefter jeg vil registrerer mig som bruger, og tage kampen op på et fantastisk RP. Jeg håber der vil være positiv stemning, og jeg håber at folk vil tage det som positiv kritik af siden, og vil kigge på sig selv, i stedet for andre. Eftersom det jo er et ønske om at forbedre vores –jeres- historie, og gøre dem mere episk.

Men til sagen. Mit store issue er, og har altid været. Evner.
Evner kan nemt blive OP, men kan nemt også skabe fantastisk spil, altså har vi altid forviklinger.
Derfor har jeg sat mig ned og forsøgt at lave noget der burde gøre det nemmere for folks evner, skabe balance, skabe generelt noget der gør at evner underbygger fedt spil i stedet for at nedbryde det.
For det første så synes jeg det er noget mærkeligt at folk der har flere evner, (efter jeres fantastisk point system) skriver ”Ukendt” nuvel, du ved ikke hvad din evne er, det er ganske glimrende. Det gør at din karakter kan ændre personlighed, eller kan finde ud af ting om sig selv. Det skal dog ikke ses som en undskyldning for at finde en evne der lige præcis kan dræbe MIN karakter. (med min menes der den karakter den pågældende karakter måtte være i kamp med) Så derfor opfordrer jeg folk med flere evner til at få skrevet dem ned, det er bedst for os alle.

Derudover, mentale evner, uuh kan folk mærke det allerede, vi gider dem ikke, vi gider ikke den evindelige diskussion om hvornår man er ramt eller ikke. Hvornår man er tiltrukket eller ej, hvornår man har fri vilje eller ej.
Frygt ej, Christopher (de’ mig!) har fundet en løsning! Vi ved alle sammen at gode rollespillere sagtens kan finde ud af det her, men stadig ville det være rart at have det, så det lå lige til højrebenet. Derfor ville en fast formel være dejlig at have. Sådan en har jeg udarbejdet.

Tabellen består i al sin enkelthed af et system, der trækker værdiger fra hinanden, og ligger værdiger til hinanden. Værdierne er ganske enkle. Jeg forsøger med et eksempel, og poster også gerne podcasts, videoer eller diagrammer hvis dette ikke forklarer nok.

Eksempel 1:
Jeg vil gerne lave en karakter der har en evne til at trænge ind i folks sind, og få dem til at gøre som han ønsker. Jeg tager udgangspunkt i den ultimative form for hjernekontrol, kontrol over krop uden forstyrrelse fra den aktuelle hjerne. Nu har vi et mål.
Vi sætter det mål til 5.

Altså, hvis min karakter skal kunne opnå kontrol over en anden karakters krop, (i eksempelvis en halv time) skal x (x værende lig omstændighederne) være lig 5.
Hvordan bliver min værdig 5?
Ved at opfylde forskellige omstændigheder! Selvfølgelig!
Som altid starter vi på 0.
Så kunne vi lave en fin tabel der hedder.

Omstændigheder der giver +’er.
+2 (kasteren af evnen er ikke i kamp) +1( målet er roligt (2+målet sover)) +2 øjenkontakt +2 (svag race (menneske, alf og varulve (eksempler folkens))
Omstændigheder der giver –’er.
-2 (kasteren af denne evne er meget stresset) -1 (målet bevæger sig (-2 super hurtigt)) -1 (stærk race, vampyr, dæmon blah.)

For at regne lidt på. Lad os opstille følgende scenario.[b]
Min karakter, Lucas, vil gerne forsøge at tage kontrol over Malakel ((jah, vi sigter højt d’ herrer)) der er ikke direkte udbrudt kamp, men de to cirkler om hinanden, i bedste movie stil.



[b]Altså har vi følgende faktorer.

0 basis værdig.
+2 kasteren af evnen er ikke i kamp
+2 øjenkontakt.
-1 målet bevæger sig
-1 stærk race.

Altså har vi en færdig værdig på: 2 udfra de regler vi selv har sat, kan vi altså ikke tage kontrol over pågældende Malakel. Er evnen så fuldkommen worthless? Langt fra! Som der blev sagt lidt længere oppe, så har fat i den ultimative form for ’viljekontrol’ her. Derfor vil Lucas kunne udrette mindre ting. Men hvad er disse? Igen har vi brug for et system.



Dette kunne se sådan ud
Hvis slut værdig er x lig kan kasteren y.
X= -1 og 0
Y= Kasteren kan tvinge ofret til at adlyde en simpel ordre. Eksempelvis HOP, LØB, STOP! Den slags.

X= 1 og 2
Y= kasteren kan bruge mere avancerede kommandoer. Eksempelvis ”giv mig dit sværd i min hånd nu”

X= 3
Y= kasteren kan hypnotisere ofret til at udføre en bestemt handling, kompliceret kommando, eksempelvis.
”Når klokken bliver 12:14 skal du gå ned på gadehjørnet og vente til du ser en hvid due, så skal du gå hen til brandhanen, fløjte 3 gange og klø dig i håret, og derefter stige ind i den bil der henter dig der. Hvorefter du skal forholde dig roligt på den her tur.”



X= 4
Y= kasteren kan nu tvinge et offer til at huske en uvirkelig ting, eller glemme et minde. Eksempelvis.
”Efter vores samtale, glemmer du alt om hvem eller hvad jeg er” Altså ville personen kunne huske et møde, men ikke med hvem.

X= 5 eller mere
Y= førnævnte krops kontrol.



Altså har vi nu lavet en perfekt tabel som er nem at blive enige om for alle parter, som hverken er OP, og som også tager betragtning for de forskellige racer. Den kan udvides til at ombefatte evner der siger ”kan ikke domineres” eller hvis vampyren er ekstremt gammel, eller noget helt syvende.
Denne tabel kan ligeledes bruges på andre mentale evner, jeg nævner i flæng: attraktion, illusions magi, smerte og vanvids magi kan al sammen passes ind i en sådan formel. Smart ikke?

Så derfor vil jeg opfordrer alle med mentale evner til at lave en mindre eller større tabel til deres evner.
Men ikke kun mentale evner kan passes ind i disse formularer. Det kan evner der direkte skader også, kamp evner så at sige, men dem har jeg noget mere specielt til, men de ville også have godt af en sådan tabel her! Alle evner ville have godt af at få specificeret hvornår de kan hvad, og under hvilke omstændigheder.






Kamp evner. Kamp evner kan være et helvede. Hvis i spørger mig, så er kampevner ofte til mere skade en gavn
Derfor, tænker jeg at vi forsøger at indskrænke dem til to slags evner.

Aktive og passive evner

Passive evner er ganske enkle, din karakter er meget stærk, meget hurtigt. Mere end sin race. Han eller hun kan måske gøre sig usynlig. Han kan et eller andet! Som han hele tiden kan. Passive evner er gode fordi de ALTID er der, vi har ikke noget med at de skal regnes frem til, de er der bare.
Eksempelvis, min karakter en meget stærk vampyr, derfor har jeg givet ham en evne, passiv ekstra styrke. Glimrende. Med evnen passiv styrke, er jeg altså stærkere end alle andre normale væsner.

Så den hedder:
Jeres karakter < Min karakter
Ganske enkelt.
Min karakter = en anden med samme evne

Normal vampyr < ældre vampyr < vampyr med super styrke < ældre vampyr med super styrke.

Forstår folk? Passive evner overwriter så at sige en normal karakter. Så altså, to usynlige karakterer, er i og for sig lige gode gemt. To hurtige karakterer er lige hurtigere.



Aktiv evner. Aktive evner er eksempelvis hulk. Hulk er til hverdag ikke særlig stor og stærk, men det kan han blive. Altså har vi lige pludselig en evne der skal aktiveres, noget specielt der ikke er der hele tiden? Er han lige så stærk som ham der passivt er stærk?
Ja, stærkere må han da naturligvis være grundet at det er noget der ikke er der hele tiden. Det er noget der aktiveres, og måske har side effekter, så nytter det ikke noget at vores ovennævnte evnede karakter kan rykke dig midt over. Vel?
Så altså.

Normal karakter < passiv styrke karakter < aktiv styrke karakter.

Lad os så sige vi stadig taler i vampyrer, som bekendt bliver ”bedre” med alderen. Så ville den (i mit hoved) se sådan her ud.

Normal karakter < passiv styrke vampyr < aktiv styrke vampyr < passiv styrke ældre vampyr < aktiv styrke ældre vampyr

Er der så ingen måde at blive stærkere end en aktiv styrke MEGET gammel vampyr eller dæmon? Naturligvis er der det, vi lever i en fantasy verden, alt er muligt, du kan om muligt blive stærkere end alt, hvis du har gode nok argumenter.
Den nemmeste måde at argumenterer for dette er ulemper og side effekter. Eksempelvis, din karakter bliver udmattet efter kampen, dør måske, eller får svære brandsår, bliver sindssyg, eller noget helt ottende.

Så altså hedder den.

Aktiv styrke < aktiv styrke m. ulempe < aktiv styrke m. svær ulempe. Og så videre, og så videre.

Andre evner er meget nemme at holde styr på, usynlighed osv. Er ganske glimrende. Men jeg håber at du som læser vil kigge på dine egne evner, eller måske bare vil tænke mere over det i fremtiden, eller også at du har nydt mine skriblerier.

Jeg tager gerne imod tanker om mine teorier og tanker :D

Mvh Christopher

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 15 Nov 2010 - 15:19

Meget gennemtænkt, og meget godt skrevet.. *klap savle*
Jeg synes at dit bud på det med psykiske evner og hvordan vi opstiller det er rigtig godt! Det er selv noget der er gået mig ufattelig meget på, da der ikke er nogen der som sagt har lyst til at få af vide hvad de skal med mindre der en ordentlig grund at han eller hun kan læse ens tanker, eller kontrollere ens sind.
Dernæst vil jeg så sige at dit forslag er meget matematisk, og meget indviklet, og vil være det for yngre medlemmer. Derfor ville jeg have foreslået dig at bruge andre eksemplar end X og Y, da disse hurtigt bliver et forvirrende begreb for folk der ikke lige for fanget meningen bag. Jeg selv måtte lige kigge en ekstra gang før jeg fattede den.
Men alt i alt, et rigtig godt forslag, jeg klart syntes skal læses og alle admins og tages til eventuel overvejelse.

- Flot stykke arbejde! Meget ros fra Ma'lakel.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 15:28

Nu kan jeg se, at Ma'lakel har skrevet, noget meget modsat af hvad jeg sidder og tænker lige nu, dog kan jeg godt se det smarte i det som du har skrevet, men jeg har også lige noget jeg vil tilføje ud over det.

Christopher, først og fremmest, synes jeg det er fedt at du har en ide til siden så den kan gøres bedre. Men jeg vil gerne tage et alvorsord omkring, at du bare går hen og skriver et åbne emne omkring det, uden at snakke med os admins omkring det. Da dette er noget der går ind og berører nogle meget vigtige elementer inde i vores side system, og noget som vi gerne, eller jeg gerne ville have læst INDEN at du går hen og poster det, da du lige nu tager det i din egen hånd, og faktisk leger admin, da du ikke har spurgt nogen af os, om du må lave denne guide?
Igen, synes det er helt okay at du gerne vil hjælpe, men du er inde og ramme nogle ting, som du skulle have taget op med os først. Og det er altså ikke helt i orden, jeg er ikke her for at lege den sure og dumme admin, men bare for at forklare dig, at dette ikke er okay, når du ikke har snakket med os admins omkring det først. Håber du kan forstå det. Der ud over, er det du har skrevet, utrolig svært at forstå, så hvis dette skulle være et forslag som skulle det skrives meget mere børnevenligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Jay Wu Man 15 Nov 2010 - 15:48

JEG VIL DOG LIGE SIGE EN TING!!!

Jeg synes det er fuldstændig uacceptabelt det du gør lige nu!
- du går ind og sætter noget ind som om du er admin, hvilket jeg ikke finder mig i
du burde have kontaktet en admin FØR du satte det her ind.
for det andet så fatter jeg ikke engang brille af alt det der.
jeg kan tydeligt sige, jeg føler mig truet over din måde at fremfører alt dette på!
og jeg synes det er fuldstændigt uacceptabelt at du går ind og giver en sådan overskrift, det får en til at tænke at det er noget VI admins har bedt dig om hvilket vi ikke har, og det sætter min respekt en smule ned. Ja måske kan det fungere og ja det er en fin idé men det der, er forindviklet og jeg kan ikke få mig selv til at køle ned lige nu på den af den uacceptable fremtoning du kommer med, det overtræder en meget tyk grænse i mit perspektiv lige nu!
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Ahngel Man 15 Nov 2010 - 15:56

Guys.. Overreagerer i ikke en smule? Det er jo kun sat ind som spørgsmål og ideer og bliver jo alligevel ikke gjort aktivt medmindre i afgøre det <___< .. Zed er jo ikke spydig eller noget, so please give him a chance. Han kommer jo bare med ideer, ikke? .. Sat ind eller ej så skal den jo godkendes af jer først alligevel.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 15 Nov 2010 - 15:57

HEY!! Jeg synes at det der er uacceptabelt!!
Lad være med at trashe en af vores brugere og flame på ham bare fordi han kommer med noget avanceret der er svært at forstå! Jeg kan godt følge at han skulle have kontaktet os først, det er jeg enig i, og derfor må vi snakke sammen om det, og ikke flame på ham! Han har aldeles ikke fortjent den behandling, efter at have brugt tid og kræfter på at lave det her og præsenteret det for os og brugerne. Vi har heller ingen grund til at føle os truede overhovedet, igen dette er et fint forslag, der skal drøftes om, og netop derfor vil jeg gerne bede Zadkiel, sende hans MSN til en af os admins, og så kan vi alle snakke sammen om det.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 15:58

Egentligt kommer han både med ideer, og opfordre det Ahngel.. So.. De har lidt ret? Just saying.. *Hopper straks væk igen, og lader Admins om det*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 19:09

Dette var skrevet for at sætte tanker igang, det kan jeg se jeg har gjort. Hvis admin føler sig truffet på deres personlige ære, så kan emnet fint slettes.

Jeg vil dog minde om at jeg ikke dikterer min mening over jeres, giver blot min egen mening. Som er 100% subjektiv.

Det skal siges jeg har været på siden før, og det er set som en hjælp, ikke som en "you must do this thing or i will ban you from the site even though i am not admin" thing. Præcis som hvis jeg havde postete en guide til musik på profilen, eller photoshop bannere.

Dette var ikke skrevet for at sætte mig i admins sted eller for at støde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Damia Tirs 16 Nov 2010 - 19:37

JEG siger - jeps jeg er hverken admin eller hjælpeadmin men jeg taler alligevel. *finder højtaler frem og rømmer sig* godt så.
Først og fremmest vil jeg tale direkte til Lucas.
Kæft det er sg godt skrevet det der. Indrømmer at jeg selv forstod alt hvad han skrev og ikke selv finder det nær så indviklet. Da jeg selv har en slags psykisk/mental evne er dette også noget som jeg bør tænke på. Og syntes det er en meget fed idé du er kommet op med her. Og virkelig godt beskrevet med detaljer og det hele. Og self også rigtig godt skrevet. Og jeg misunder at du virkelig har taget dig tid til at skrive alt dette her for at forklare det ordentligt. No offence herfra.
Men er dog enig i at de måske kan være lidt svært for yngre brugere at forstå ^^
(hvis man er 14 er man så yngre bruger? ._.)
Men det er generalt bare godt lavet Lucas - ros herfra med din idé. Og så må vi lade Admins om deres valg right? (;

Til jer andre (dvs admins o.o)
vil jeg bare lige sige at dette er sat ind under spørgsmål og Ideer Og det Lucas er skrevet er jo lige præcist det. En Ide. Så ingen grundt til at fortælle ham hvor uacceptabelt det hele er og at han burde fortælle jer det først.
Han har jo faktisk ikke gjort noget som han ikke måtte. Man regner sådan set med at det er herinde man må komme med idéer. Ellers burde I som admins skrive et eller andet sted at hvis man har større idéer eller lignene bør man sende en PM til én af jer. Så tænk godt og grundigt over at i ikke har sagt noget om at man ikke må sætte idéer til siden ind her.
Det er virkelig en fed idé han er kommet med. Såh nu er resten så op til jer om i vil aftale noget angående denne idé osv. Det vil jeg nemlig ikke blande mig i eftersom det er en af de grunde til jeg ikke ville spørge om jeg måtte være hjælpe admin.
Well thats it. Im out.

Kærligst Damia
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 14:21

Jeg vil gerne sige mig komplet enig i, hvad Damia skriver. Det er en rigtig fed idé, det vil gøre kampe mere fair osv., og så er det sgu da flot, at han har givet sig tid til faktisk at skrive alt det, for det har jo nok taget mere end et kvarter eller der omkring. Jeg forstår godt lidt af det admins siger, det lyder lidt som om, at "Sådan her skal i brugere gøre fra nu af", mere end "det her er et forslag". Lucas, du lyder meget som om, at det er noget, der er blevet bestemt allerede.
MEN, det er jo bare en misforståelse af læseren eller en mindre god formulering af skriveren, og jeg synes BESTEMT at admins her har overreageret MEGET. Det lyder som om, at i føler jer truede, at I bare ikke VIL tage imod andres idéer, fordi "Det er jeres side, kun I må have noget at sige". Desuden, denne 'guide' eller idé som det jo mere er, det er FULDKOMMEN det sammen, som hvis en person havde skrevet en guide til at skrive bedre svar. Det her er en guide til at have bedre og mere fair kampe, men jeg har sgi ikke set jer admins klage over, hvis folk laver en "råd til bedre skrivning" - tråd. I stedet for at føle jer truede af Lucas' måske lidt højere intellekt, som I selv siger, at I ikke fattede hat af hvad der stod, og måske det store arbejde han har lagt i det, måske endda større end nogle af jeres egne ting herinde, så tænk over hans forslag i stedet for bare at tage et bat i hånden og smadre hans face? Selv I må indrømme, at det ER en god idé, en der vil kunne forbedre ingame dele af siden. Så kan det godt være, at I føler jer krænkede, men så kan I i det MINDSTE sige det pænt. Specielt Clash synes jeg flippede rimelig meget ud.
Det er ikke direkte kritik til jer admins, det jeg skriver, jeg synes bare det er for dårligt at admins ikke engang kan slappe lidt af, når det nu som sagt før, bare er en idé.

Og tilføjelse, ja, hvis idéen skulle træde i kræft på en eller anden måde, så skulle det nok forenkles lidt. Jeg selv forstod det fint, men som andre har givet udtryk for, så kan det godt se noget kompliceret ud for visse individer :b Både yngre som ældre, alder har ikke alt at gøre med, om man forstår den slags :b

Håber heller ikke jeg krænker nogen med det her xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Jay Wu Tors 16 Dec 2010 - 14:37

Ja, jeg tør gerne indrømme at jeg overreagerede, siger jeg så også undskyld for. Men ja jeg følte mig truet, måske mest over overskriften og måden at skrive dette budskab på som i; Sådan her skal det gøres!
Og jeg tror sagtens at hvis jeg blot havde været alm. Bruger havde jeg stillet spørgsmål; er han admin or what?
Og ja altså han har fat i noget, men det er uddybet på et styr jeg ikke fatter brille af. Grunden til min ophidselse var nok mere af i forvejen dårligt humør, pres fra inviduelle sider fra både irl som url, og nok også en rimelig stor uenighed angående admins grunde. Hvis den idé skal trædes i kræft, bliver den nød til at blive skrevet på en anden måde, da det jo ikke ville give nogen mening hvis selv admin ikke forstår situationen i det personen skriver.
MEN! Jeg vil så lige sige Harley, at når der er kommet guide til bedre skrivning har admins for det første været inde og taget hånd om det og snakket med den inviduelle bruger der har forslået det, før det kom på tale. Og da der kom råd til bedre skrivning var der også en fra admins postende der havde skrevet det. Det her er anderledes.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 15:02

Okay, det er så mig, der ikke følger med, my bad :b

Men noget andet til idéen, så ligesom alle andre ændringer på en så aktiv side som denne, så vil det jo tage noget tid at få alle med på den, og det nytter jo ikke noget, hvis kun halvdelen af siden er på o_O Så kan godt være at det lyder som om at "Nå sådan begynder vi så bare at gøre" - men det er jo mere krævende end bare det (: Så hvis man skal lave den ændring, skal man også give sig tid til rigtigt at sætte det ind i systemet, hvilket kan være tough :b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Jay Wu Tors 16 Dec 2010 - 15:25

Også det, man skal tage højde for alt når det drejer sig om en så stor ændring for hele siden. I starten regnede jeg med det bare var kort, men når man så får at vide fra en anden admin at vedkommende heller ikke forstår det og vedkommende også er lidt irriteret over at det bliver skrevet på den måde som det gør, går man selv hen i forsvars mode. Jeg beklager jeg var ødelæggende over for idéen, men at skulle frem føre den nu bliver problematisk, især fordi jeg ikke engang ved hvordan den fungere fordi min hjerne er spadser til matematik og statiske ting, and what not.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 16:26

Ved i hvad.

Der tanker. Hvis i føler jer pissed på så kan i slette den.

Det her indlæg var skabt for at hjælpe, og det er ikke det det bliver brugt til, dette er en direkte kritik af admins. Jeg synes at folk bør have frihed til at skrive hvad de vil. Men hvis dette provokerer jer, eller for jer til at føle jer overflødige, så er det måske fordi i har noget på samvittigheden? At i selv intet har gjort ved problemet?

Nok om det.
Jeg har ikke tænkt mig at læse mere omkring det her, i er mere end velkommene til at slette tråden her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 16 Dec 2010 - 16:28

*At hoppe lettere elefant ind i samtalen*

I så fald.. foreslår jeg et admin/hjælpeadmin møde her efter The Big Event, eller bagefter jul hvis det behager.. og så er det måske en ide vi kan tage op til års skiftet? :)

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Om evner! Guide Empty Sv: Om evner! Guide

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum