Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 Empty Sv: Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 16:13

Ingen steder du helts vil være? :)

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 2 Empty Sv: Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 16:18

Njaa. Det er godt med byen synes jeg (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 16:19

Very well :D I'll see to it.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 17:53

Sounds great. I'll be waiting then. :))

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 20:23

Trækker denne op igen :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 17:06

Trækker den her op igen da mine emner er blive inative efter jeg selv var væk lidt tid :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 17:08

kunne jeg bruges?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 18:34

Jup :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 18:35

hmm nogle ide til plot?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 18:50

Kan du fortælle lidt om Falentin ? :P Og bliver nød til at spørge hvor fik du ide til det navn fra?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 18:56

Kan jeg da,
Falentin er en ung model som er ved at blive verdenskendt, han stammer fra en æld gammel fransk menneske slægt. Han er chamerende og rolig udadtil men længst inde i ham selv tvivler han nogle gange på om han gør noget rigtigt, han elsker sit job og arbejder selvom han har penge nok til at lade være, desuden er han dog træt af kvinder som jagter ham samt presse folk og paparatzzi.

fik navnet fra en hjemmeside, og syns det lød godt;) faktisk fant jeg først navnet og så besluttede hvordan han skulle være

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 19:15

Very well :)

Fik nogen tanker til at køre rundt...

1: Falantin bliver "jagtet" af nogen unge piger(Eller medierne?) some where, enten by parken eller noget andet..og tror ikke Zhadalina ville have en ide om hvem han var, men elsker alligevel at lave sjov med den slags ting og ville nok sagtens kunne finde på at "hjælpe" ham med at forvirrer dem eller være sikker på at han kommer væk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 19:19

hmm det kunne godt lade sig gøre;)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 19:27

Hey Zhadalina.

Nu har jeg desværre ikke mange specifikke ideer, at smide herind - men hvis du skulle være fristet til at finde ud af noget med undertegnede, så er jeg til rådighed (:

Du kan evt. hoppe forbi min profil, eller min plot-side, hvis du vil få lidt overblik over Christopher, selvom han nok mest af alt, er svær at blive klog på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 20:10

Falentin laver du? :) Og Christopher :D Ja det er jeg...har set dine ting og ja :D i like it!

Du har virkelig ingen ide til plot?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 20:11

kan jeg godt, men bliver nok så først imorgen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 20:11

:D Fair nok.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 20:22

Øhm, selvfølgelig har nogle ideer strejfet mig, men jeg har ikke slået noget fast endnu, mht. hvad der ville fungere bedst.

En af mine ideer, kom af, at jeg så at du havde skrevet: "Hun mener alle skal have en chance til, Kun meget få mennesker/væsner har nået den grænse hvor hun vil skade dem for alvor." - Jeg tror bestemt Christopher kan være et af disse håbløse tilfælde, som hun måske prøver, at give en chance, men som hun virkelig må kæmpe med i længden. Måske har hun en trang til at prøve at redde ham, fra at ødelægge hele sit evige liv, eller noget i den art? Han kan måske have forsøgt at udnytte hende, men hun har kæmpet imod ham, og har overbevist sig selv om, at han kan reddes?

Det er selvfølgelig bare én tanke, blandt mange - men det eneste jeg kan stykke sammen lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 23:44

I REALLY REALLY LIKE IT! :D og du har ramt hendes personlighed meget godt :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 23:52

Aw, det var da dejligt (; Det var bare en strøtanke, men hvis det kan bruges i forhold til din karakter, er det da perfekt.
Såe... Han har forsøgt at udnytte hende, men har muligvis været for fuld, eller svag til, at kunne "vinde" kampen? Something like that?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 0:33

Vil ikke plan lægge hvem der vinder :) da det kan have meget at gøre med hvordan det hele udvikler sig. :) så..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 0:43

Ja, okay det er jo sandt.

Din "hjælpe-del" kan jo fungere uanset hvem der vinder "kampen".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 0:49

Jup :D Hvor skal det være?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 0:51

Måske et sted i Di Morga Øst?

Jeg ved ikke ligefrem hvor Zhadalina, ofte opholder sig?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 1:29

:) jeg kan nemt finde en grund til at hun kan være overalt bortset fra nat klupper og andre steder med fulde folk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum