Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 Empty Sv: Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 1:36

Så, hvordan vil du foreslå, at hun kan støde på en halv-beruset Christopher, der ofte høre til netop de steder? (;

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)  - Page 3 Empty Sv: Zhadalina is back looking for people.(Emne Søgning)

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 2:08

:) Siger hun ikke kommer der...men hun kan vel gå forbi en nat?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 15:59

We prøver lige en gang til xD

-Re pull.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mia Decor Fre 22 Mar 2013 - 16:42

Hey there :D
Jeg vil rigtig gerne emne, søger selv nogle aktive emner og det ville ikke gøre mig noget hvis der var flere end bare os 2 i emnet :P
Men du bør nok vide at de emner jeg har skrevet i - de få der er - ikke alle er helt optimale, da jeg ikke syntes at alle jeg har emnet med har være på det niveu som jeg ønskede - desværre :(
Og jeg undskylder for at profilen ikke er helt færdig endnu, men jeg arbejder hård på at få den færdig, så det er den forhåbentlig snart :D
Mia Decor
Mia Decor
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 111

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 17:46

Hey Mia :D kikket lidt på dine indlæg og syntes endelig de er fine :) mangler lidt kropsprog...men det kan jeg godt leve med :D..

Så noget du vil have ind som hvor og hvornår eller andet?

Og har du nogen tanker til plot?

Gæst
Gæst

Indlæg af Mia Decor Fre 22 Mar 2013 - 18:13

Ville faktisk gerne prøve at have Mia i kamp, da jeg her en teori om hvordan hun er til at kæmpe, men jeg ved endnu ikke om det kan fungere i praksis, så hvis vi kunne finde på noget at komme lidt op at toppes over - det behøver ikke være vildt voldligt, bare for at prøve det? :)

Og helst et sted uden mennesker - da Mia endnu er ret ung :D
Mia Decor
Mia Decor

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 19:48

xD well...Zhada er for nyeligt begyndt at bide fordrunke mænd..på grund af en hvis person...men ud over det er det kun dyr hun overfalder...Men uden menneske er en mulighed..

Noget at toppes over er lidt sværere...Zhadalina er legesyg..og meget legesyg, og har svært ved at tage ting seriøst..tænker at dette kunne nok medføre en form for slagsmål.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mia Decor Fre 22 Mar 2013 - 21:44

Hmm.. Det kunne det måske godt, Mia er også meget nysgerrig, så det kunne måske godt være vi kunne finde på en "leg"? Kan bare ikke lige komme på et motiv for en uoverensstemmelse - hold da op et ord ^^'
Mia Decor
Mia Decor

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 22:59

Hmm...nogen der kan pisse Mia nok af til det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Mia Decor Lør 23 Mar 2013 - 10:32

Hmm.. Hvis hun skal blive rigtig sur, så skal du nedgøre hendes på det groveste, eller tage hendes mad ^^'
Mia Decor
Mia Decor

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 11:15

Zhada ville aldrig tage din mad..men jagtede du en person ville hun hjælpe personen...fangede du ham havde du også fortænt at spise ham xD

og hun nedgøre ikke folk..hun tester bare grænser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mia Decor Lør 23 Mar 2013 - 15:07

Well... Mias granser er ret svære at overtræde, da hun er ret tolerant. Men hjælper du hendes mad med at flygte, så flipper hun skråt. Hun hader når andre skal blande sig i hendes jagt, især fordi hendes vampyr instinkter tager volsomt meget over når hun jager - hun har praktisktalt ikke noget hjerte i den situation... Så det kunne være en mulighed :D
Mia Decor
Mia Decor

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 15:01

Very well :)

hvor skal det være så?

Gæst
Gæst

Indlæg af Mia Decor Søn 24 Mar 2013 - 23:13

Hmm.. Mia jager enden i skoven eller i Di Morgan Øst - gyderne :)
Mia Decor
Mia Decor

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 23:29

:) med dette plot...vil det ikke give meget mening hvis jeg laver :P så..go do it? xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 8:54

Jeg ved ikke rigtig om jeg er erfaren nok, til skrive med nogen i din kaliber xD men nu prøver jeg da at give et skud, jeg bange for at jeg er forfærdelig til det med plots, eller selv at finde dem i værdfald. Men gad rigtig godt prøve at skrive med nogle flere, så vis du kan overkomme min tiltider (ofte) dårlige grammatik, så gad jeg godt emne. :D (dette gælder også Euuzia, virker som en fed profil.)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 11:06

Hmm :) Hvem vil du helts emne med? Euu eller Zhada?

Euu er ofte noget mere negativ og ondsindet end Zhada.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 12:32

Det ikke en let en, men jeg tror det kunne være sjovt at møde nogle ondsindede væsner, altid godt med lidt indflydelse fra andre :D men ellers så skriv med den du mest har lyst til, du er jo trods alt noget mere erfaren end mig xD
Vil du lave? og har du idéer til plot, eller skal vi bare tage det som det går?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 14:31

Jeg vil helts med Euuzia..Da hun kanp er aktiv for tiden....eller er ingen af dem...og lidt det jeg gerne vil ændre..Da jeg mister lysten til at være aktiv da jeg kun har et emne der kører for tiden..og ja..

Jeg vil med glæde lave det..men har det sådan at der skal være aftalt lidt til at kaste lidt gang i emnet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 16:14

Med lidt aftalt hvad mener du så? sted tid so on, eller lidt a et plot?

Gæst
Gæst

Indlæg af Mia Decor Man 25 Mar 2013 - 16:28

Oh! I see :P Skal nok oprette det, men lige nu er jeg utroligt træt, så det bliver senere eller i morgen. Håber det er okay :)
Mia Decor
Mia Decor

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 17:15

Mia: det er helt fint :D

Mr. Ghost: Well..med lidt aftalt er det bare lidt start handling...da der er ikke meget der giver grund til at folk vil snakke med Euuzia..da hun er så bange for alt og alle og viser så lidt tilid til folk.. at hun stadig går rundt i rustning og andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 20:11

At starte en samtale, kan måske blive et problem, da Umbra kan være temmelig menneskesky/genert, så han prøver ofte at undgå at blive opdaget, men grunde til at snakke betyder ikke at han ikke vil snakke vis han finder personen interessant.
Og grunde behøver ikke at være det store, han ser jo alle ens, og har alligevel ikke meget form for social kompetence, så han kan godt finde på at gå hen til en tilfældigt. Men måske kan fælles frygt for mængden blive hvordan de møder? Har du en idé

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 23:51

Altså..EUu er ond...og mener at mennesker er skyld i hendes sorg og smerte..og det går ud over mennesker..engle og vampyre self..og folk der er genfødt..

Hun hader dem nok til at hun vil se dem bløde for sjov..så..Euu kunne vel have slået dig ihjel den gang..hvis du ikke har baggrund til det :) og det kunne vel starte din grund til at opsøge hende?

Og det emnet kunne starte med mordet? og så køre den skippe de fire måneder frem? og forsætte ?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 8:31

Det eneste specifikke i hans død var at han blev dumpet i en tar pøl, men selve hans baggrund har jeg noget for, han lider af hukommelses tab, så han kan nok huske at det var Euu der dræbte ham, nok mere at han har set hende før. Har aldrig helt været menneskelig, var altid lidt af freak of nature, så vis noget andet er egentligt lidt glad for sin nye stadie, og taknemmelig for død, da det bragte ham fred(vis han kunne huske det altså). Men det lyder ellers godt, jeg frisk på det :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum