Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What do you think? Please click.. dat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What do you think? Please click.. dat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What do you think? Please click.. dat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What do you think? Please click.. dat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What do you think? Please click.. dat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What do you think? Please click.. dat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What do you think? Please click.. dat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What do you think? Please click.. dat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What do you think? Please click.. dat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What do you think? Please click.. dat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What do you think? Please click.. dat

Go down

What do you think? Please click.. dat Empty What do you think? Please click.. dat

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 19:50

Erhm... :c Grunden til at jeg har oprettet dette emne, er ikke kun fordi jeg vil have ros eller ja.. jeg vil gerne have både ros og ris. Hvor i jeg kan få at vide hvad jeg kan gøre bedre. Jeg er ny begynder i digital painting og bliver altid skuffet over mit arbejde. Always. :C Kunne der udover også godt tænke mig at blive undervist af en som har forstand på det, via kontakt over nettet, hvis nogen har tid af dem der kan finde ud af det :c

MEN !.... men.

Grundet til at jeg også valgte at ligge det her op, er at jeg har redigeret et billede, på et forsøg, så det stadig kunne ligne det originale og samtidig fandt jeg ud af at det er en god måde at starte.. når man vil ind på digital painting, så det ikke føltes alt for umuligt at lære..

Og mit seneste arbejde er dette (til min karakter, der har modellen Tribande Joyce, et billede jeg fandt af ham som jeg synes skulle have nogle ændringer så som et rødt øje og har forlænget det hvide hår):

What do you think? Please click.. dat 6gbhjp
Hvad synes du?!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What do you think? Please click.. dat Empty Sv: What do you think? Please click.. dat

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 19:55

:) Hey.

Jeg syntes det endelig er blevet meget godt, det røde øje ser endelig rigtigt godt ud.
Til at starte med havde jeg svært ved at få øje på håret var blivet længe på grund af billede belysning og baggrund, men efter jeg har fået øje på det syntes jeg det er meget godt.
Dog må jeg sige at der ser lidt "flat" ud det 'nye' hår han har fået.

Ved venlig hilsen Zhadalina/Euuzia.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What do you think? Please click.. dat Empty Sv: What do you think? Please click.. dat

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 19:57

Hår er det jeg har mest svært ved (:

Kan ikke helt finde ud af at komme med den rette belysning og alt det der ligger i det så det bare ligner rigtig hår. ó.ó xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What do you think? Please click.. dat Empty Sv: What do you think? Please click.. dat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum