Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN!

Go down

HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! Empty HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN!

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 18:48

Heeeeellooooo peeps of VLM~

Ja, som i nok kan se er jeg ny, og allerede forholdsvis forgabt i siden/Di Morga! Så jeg tænkte da, at det nok også var på tide jeg begyndte at udfolde min karakter, og hendes (eksisterende/ikke eksisterende) kompetencer :) Men eftersom jeg ikke rigtig kan gøre den slags alene, da der normalt skal to til tango... *facepalm*
Med andre ord! Vil jeg rigtig gerne påbegynde et emne (gerne flere), hvor Mischa kan få oplevet lidt af hvert^^

Har medvilje ikke skrevet Mischa's baggrundshistorie færdig, da jeg helst vil udforme nogle kapitler af hendes liv - efter de ting hun oplever, og dermed også bliver nødtil at tage stilling til.
Af den grund kunne jeg derfor også tænke mig, at finde en flok/pack til Mischa. Da det helt klart ville fylde en stor del af hendes liv. Så hvis der er nogle klaner der gerne vil rekruttere et stærkt asset til deres gruppe: Kontakt mig over PM(eller denne tråd)!

MEN JA! Det eneste krav jeg måtte ha' er nok:
- Vær kreativ! Om det så bliver en roman eller 10 linjer, så længe du er kreativ: I don't give a !

Håber jeg kunne vække jeres interesse!^^

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! Empty Sv: HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN!

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 20:48

Jeg er frisk. Hvis jeg kan lokke dig til at oprette. Mwuhahaha.

Gæst
Gæst

HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! Empty Sv: HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN!

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:21

Hmm... SOLD! Hvor skal det være henne?^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:25

Du har frit valg på -næsten- alle hylder! Bare det er et sted, der ikke er for tæt befærdet. Athene er ikke så god med store "menneske"mængder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:28

Skal vi så sige: søen?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:31

Det lyder helt perfekt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:36

I'll get right to it!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 17:52

Really! No one else? o.O
.....How that makes me feel.*
HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN! Tumblr_m51m5zctId1rq4r2u

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 2 Dec 2012 - 18:33

I feel... Intrigued.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 18:40

I feel... Left ourside alone: Not that, that's not great too!

Anyway we could manifest your intrigue, into something a little more tangable?
As in a topic or betta yet.. A storyline of some sort?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 15:57

?? *Forever alone!* ??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 16:00

Aww... Jeg er frisk :b
Hvis du vil lade din dæmon møde en engel xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 16:44

Yaay!
.. Umm *host* er en fuldblodsvarulv *host*; ikke at et dæmon/engle møde ikke også kunne være niice XD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 18:34

*Pokes Noah* Still there?^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum