Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Model søger emner, klik her!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Model søger emner, klik her!
Jeg er ny her på siden, og vil derfor gerne hurtigt igang med at emne, så min Falentin kan møde nogle spændene folk . Men bare fordi jeg er ny her inde betyder det ikke jeg er nybegynder, jeg vil derfor meget gerne emne med folk der kan skrive over 7 linjer, folk som bruger deres krea og som går ind i emnet og gøre det intresant at læse, heller et langt godt svar end korte svar!
Kort og godt om Falentin
Falentin kommer fra en rimlig velhavende familie, som bord i Frankrig hvor hans slægt holder til, en slægt der har levet i mange år og som kun består af mennesker. Som 18 Årig flytte Falentin fra sit hjemland og familie for at bosætte sig i dette land, hvor han nu bord sammen med sin elskede Boder Collie Frodo. Han arbejder som model for en masse fimare og er derfor også ret kendt, i sin fritid træner han både ved at løbe, løfte vægte eller hvad der nu frister ham, desuden bruger han også sin fritid sammen med Frodo. Når natten er faldet på finder man ham ofte til fester hvor han nyder kvindernes selvskab. Vil du vide mere må du tage et emne;)
Søger
-venner
-fjender
-kvinder der vil forføre ham
-den eneste ene
-møde med fans
-og meget mere, så kom med en ide
Gæst- Gæst
Sv: Model søger emner, klik her!
Er gammel her inde, hvis man kan kalde det det, men jeg faldt lige over din lille søgning her, så tænkte jeg at jeg ville give svar.
ved ikke rigtig om jeg skal give en kort beskrivelse af Christian, da han med korte ord er et røvhul på det store plan i starten, men med tid er han en loyal ven.
men hvis du er frisk og har lyst til det, vil jeg meget gerne være en ven, som man siger, venner kan man ikke få nok af :)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hvordan skal de mødes? og hvem laver?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
men kunne du lave det, skal faktisk ud af døren her om ti minutter eller sådan noget :D
men du kan lave det, det sted han færdes mest, Christian er sådan set overalt. Man kan vel sige du bomber ind i hinanden?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
for er igang med at skrive noget ned til min profil
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Maler søger model eller købere. :o (Emne søgning.)
» Søger emnepartner - klik her!:D
» Søger emne KLIK!
» ~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]