Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hjem, kære hjem() Eve()
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Hjem, kære hjem() Eve()
Gæst- Gæst
Falentin så på hende da hun kom ind og tog plads ved hans side, han lage blidt en hånd på hendes imens han så på tvet der viste billeder fra Paris tæt på det sted han var vokset op"hvordan går det søde? hvar det en hård dag?"spurgte han roligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Falentin slev stressed også af i hendes selvskab når de sad og slappede af, han kunne nu lade op til en lang dag imorgen, men lige nu nød han blot freden, og at her ikke var nogle folk med kamera eller kvinder der lage an på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Falentin nikkede let"selvfølig skal jeg komme og se dig om jeg så skal tage fri fra job"sagde han ærligt og lod let sin ene hånd nusse hende blidt på halsen, imens han så ned på hende med et strålende blik i de Chokoladebrune øjne, især da han nu begyndte at snakke"jeg overvejer om jeg skulle invitere de gamle, og jeg er sikker på de gerne vil møde dig os"sagde han muntert.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Falentin så smilende på hende og lage en kærlig hånd på hendes kind"du er en smuk svane, og det skal du være stolt af"sagde han meget blidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Falentin aede blidt Frodo imens han så på hende med varme øjne"nej jeg syns ikke det er klamt"svarede han blidt"det er jo ikke fordi du bliver til en slimet sengl eller frø"tilføj han opmuntrende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Falentin lå blidt på hende og tog sig enligt ikka af at hun skiftede øjnfarve, han var ved at væne sig til sådan ting. Han holdt hende blidt ind til sig, Frodo vågnede let op hvorefter den hoppede ned og forsvandt ind på hans værelse.
Da Frodo var væk løftede han hende op på sit skød så han bedre kunne holde om hende, et dyb suk forlod hnslæber af hendes sidste ord"hmm jeg føler mig ikke heldig, at være rig er ikke vigtigt for mig"svarede han blidt, og lukkede øjne imens han blidt igen kyssede hendes hals.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han nikkede let til hendes ord"ja det har du nævnt"svared han blidt, imens han så stille på hende med et lyttende udtryk"ja det har jeg lagt mærke til søde"sagde han let, hvis hun åbnede sig så meget for ham, ville han fortælle hende hvordan han inderst inde har det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lage armne om hende og trak hende hekt ind til sig, før han viskede hende i øret"det har været en hård barndom, men du er kommet igennem"lød det blidt man kunne næsten fornemme hvordan han tyggede på hvert et ord for ikke at dumme sig"du er blevet ældre og smukker, samt fri nu og jeg vil gerne hjælpe digmed at se dg selv igen"sagde han blidt"men husk på at tænke på din dans og alt det gode der sker fortiden og lade fortid være fortid"sagde han til sidst.
Falentin sukkede dybt og strøf hende let over håret, han vidste ikke hvordan han selv skulle begynde, eller om han burdte fortælle det men måske det kunne hjælp hende, at vide at selvom han havde alt dette var han stadig usikker"jeg må nok også fortælle dig noget igen andre ved om mig"sagde han stille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han nussede hende blidt i håret"jeg husker den dag tydeligt"svarede han let, den dag følte han sig som et stort fjols fordi han blev ved med at spøger hende"vis han opsøger dig, eller du støder på ham, så ring til mig jeg skal nok fortælle ham hvad han ikke skal desuden har jeg min Bodygaurd som også kan fortæle ham et par ting"sagde han stille men fast, for hun skulle ikke føle sig utryg ikke når han passede på hende.
Han sukkede dybt, det var svært for ham at få det ud"du ved hvorda jeg er, jeg virker ikke som en usikker person"startede han stille ud, imens han kiggede ud i luften"men inderst inde er jeg ikke altid stolt af hvad jeg gør og har nået, jeg har dage hvor jeg inde i mig selv hakker ned på alt hvad jeg gør"sagde han stille.
Gæst- Gæst
Da han begyndte at snakke, så hun opmærksomt på ham og nikkede "men du er fantastisk og jeg mener ikke på grund af dit job, hvad du har gjort eller hvordan de ser ud, for min skyld kunne vi bo i en lille legelighed. jeg elsker dig, fordi du hjalp mig dengang for lang tid, efter tony forlod mig og skred med hende han var mig utro med. Hjalp du mig, jeg husker det, jeg plejede at have drømme om dig, ikke klamme, men du var en engel, kom og hjalp mig, fjernede alle min smerter." hun smilede og kyssede hans pande "du er den mest fantastisk mand jeg har mødt før. du er hjælpsom, venlig, rar og helt ufattelig. du er min redning og min skytsengel" hviskede hun mod hans pande og smilede blidt
Gæst- Gæst
Falentin så let på hende, og smilede så svagt hun lød så ærlig, selvom det hun fortalte han var ikke var noget han var i hans verden"tak, du er sød og du hjælper mig blot ved at være her"sagde han let før han kyssede hende let på læben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede let til hende og holdt hende tæt ind til sig, imens han duftede blidt til hendes hår og kyssede hendes pande"tak"var det eneste ord der slap ud af hans mund. Man skulle ellers ikke tro han kun brugte et ord, da han var en mand af mange ord fordi han altid ville sige tingne forstålig og så han ikke blev tolket forkert.
Gæst- Gæst
Hun sukkede og så ham dybt ind i øjnene, men fik hurtigt fat i et blad, der lå på bordet, hun slog igennem det og fandt et billed af ham "fortæl mig, når du ser dette, hvad tænker du så" spurte hun og ville gerne hjælpe ham så meget hun nu kunne, og ville gerne have ham til at sætte ord på hvad der præcis fik ham til at føle sig sådan, da hun jo så ham fuldkommen anderledes. ikke perfekt, men som en engel
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)
» Så, den her vej er hjem?
» På vej hjem, all alone.
» Vores nye hjem
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]