Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjem, kære hjem() Eve()

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Hjem, kære hjem() Eve() - Page 2 Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:37

Hun smilede kun større og sukkede "mange tak, det betyder meget at du siger sådan, jeg..." hun rystede på hoved og strakte sig, smilede af synet af frodo der lagde sig godt til rette på Falentin's skød "Fal, det glæder jeg mig til, men kommer lige om lidt" hun grinede og smuttede hurtigt afsted og kom ind på sit værelse, som bestod af en masse ting, men det mest underlige var nok spejlet med lagenet over sig, det kom fra en lille sindslidelse eller hvad man eller kunne kalde det, hun led af, hun kunne ikke være i et rum med et spejl, hvis hun var alene, hun så for sig i sit sind hvordan hendes spejlbillede villestirre ondt på hende. Hun lagde kjolen på plads og fik et par løse sportsbukser på også en løst sort bluse, før hun igen gik tilbage i stuen og satte sig ved siden af Falentin, hvilede kinden mod hans skulder

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:47

Falentin så stille efter hende, han sukke dybt da hun var væk og rystede svagt på hovdet*hvad kan jeg gøre?*tænkte han bekymret over at se hnde så tynd, men hvad kunne han gøre? han var ikke kvinde og vidste ikke hvad der ville hjælpe hende. Han aede roligt Frodo imens han skiftede kanal endnu engang men fandt så et program om Frankrig det fik et smil frem på hans læber, og han overvejde om han snart skulle ronge og invitere hans forældre på besøg.

Falentin så på hende da hun kom ind og tog plads ved hans side, han lage blidt en hånd på hendes imens han så på tvet der viste billeder fra Paris tæt på det sted han var vokset op"hvordan går det søde? hvar det en hård dag?"spurgte han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:55

Hun smilede afslappet til ham og puttede sig ind mod ham "det går vel fint, det er bare lidt hårdt, alle er vel misundelige på hinanden, ser ondt til hinanden og da jeg fik rollen, fik jeg en del onde blikke, som om jeg ikke var god nok" hviskede hun mod hans skulder og strøg selv blidt Frodo ned af ryggen, det var rart at kunne være sammen med ham, også bare slappe af efter at havde være til træning og fået onde blikke fra samtlige dansere på skolen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:02

Han holdt blidt hendes hånd og lyttede roligt til hende, men drejede dog hovdet og så let på hende"du skal ikke tage dig af dem, du er bedst og de må vænne sig til ikke altid at få deres vilje"sagde han roligt og opmuntrende til hende.
Falentin slev stressed også af i hendes selvskab når de sad og slappede af, han kunne nu lade op til en lang dag imorgen, men lige nu nød han blot freden, og at her ikke var nogle folk med kamera eller kvinder der lage an på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:14

Hun smilede og så ham dybt i øjnene "mange tak Fal, det betyder meget for mig" hun sukkede og lagde sig ned med hoved på hans skød, lige så der også var plads til hunden, men så hun også lå godt. Hun trak bene op oog smilede afslappet, så op på skærmen og smilede breder "forestillen er her om en uge" sagde hun stille også op på ham med varme i de brune øjne, det betød virkelig meget for hende at han ville være derm hvilket man også kunne se på hendes øjne og smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:24

Han smilede let og betragtede hende imens hun lage, hovdet på hans skøn han følte sig en smule elsket af disse to skønne personer, han så let op mod tvet og smilede da de filmede selve det universitet han havde studere på.
Falentin nikkede let"selvfølig skal jeg komme og se dig om jeg så skal tage fri fra job"sagde han ærligt og lod let sin ene hånd nusse hende blidt på halsen, imens han så ned på hende med et strålende blik i de Chokoladebrune øjne, især da han nu begyndte at snakke"jeg overvejer om jeg skulle invitere de gamle, og jeg er sikker på de gerne vil møde dig os"sagde han muntert.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:28

Hun smilede strålende op "jeg elsker dig virkelig" hviskede hun og var hurtigt oppe på benene, hurtigt spurtede hun ud til sin taske og fandt billeterne "jeg har tre billetter er det nok" spurte hun og kom tilbage lagde sig til rette igen og sukkede, denne gang havde hun også et tæppe med som hun lagde over sig "dine forældre, det vil jeg meget gerne, hvis de kommer med ind, kan vi jo mødes efter stykket" forslog hun og smilede bredt, hendes øjne strålede op som små lysende kugler "nu håber jeg bare jeg kan holde min svane i takt, den har det med at komme frem under min dans" sukkede hun og så op på skærmen "og det er ikke det bedste at vise første gang jeg skam møde dine forældre, se jeg er en freak der kan blive en svane, dejligt ikke" udbrød hun sarkastisk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:49

Falentin smilede kærligt til hende, og lo blidt"du er sgu også en skøn tøs ev"sagde han roligt, men så dog lidt overrasket efter hende da hun hurtigt kom på bene"det er fantastisk"sagde han roligt, og sendte hende et stort smil, han rette blidt tæppet helt til så det dække hende grudigt nok, det var nu hyggeligt at side her med de to på skødet"det vil de sikkert gerne, bare rolig jeg har også fortalt dem hvor skøn du er"sagde han let.
Falentin så smilende på hende og lage en kærlig hånd på hendes kind"du er en smuk svane, og det skal du være stolt af"sagde han meget blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:53

Hun smilede og rødmede "ej stop du får mig helt til at rødme" grinede hun og gemte sig under tæppet, ligesom for at gemme de rose kinder væk. det var ikke alle der kunne få hende til at rødme, men de der kunne var så også specielle og betydnings fulde. Hun kom frem fra tæppet også på ham med store øjne "har du fortalt dem om mig" spurte hun og smilede svagt da hans hånd kom mod hendes kind "synes du, du synes ikke det er klamt" spurte hun efter lidt tid oog frygtede lidt hendes arme pludselig ikke ville være der under stykket og de så ville være vinger, hvilket de nok ville. For når hun dansede blev hun helt afslappet også brød svanen frem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 18:18

Han smilede kærligt af hende"det er en meget naturlig ting søde"svarede han roligt og lo blidt, han lage hovdet let på skrå da hun kom tilsyne igen"selvfølig har jeg fortalt om dig, dog ikke det med din evne, da min slægt ikke kan aceptere andre racer end mennesker"svarede han blidt"men jeg tro de vil elske dig"tilføj han blidt.

Falentin aede blidt Frodo imens han så på hende med varme øjne"nej jeg syns ikke det er klamt"svarede han blidt"det er jo ikke fordi du bliver til en slimet sengl eller frø"tilføj han opmuntrende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 19:53

Hun fnyste og grinede blidt af ham, han var nok en af dem hun virkelig turde stole på, han var der altid for hende og hun elskede ham virkelig for det "det håber jeg også, er bare lidt bekymret for hvad nu hvis de ikke kan, hvad hvis de kan fornemme jeg ikke er normal" spurte hun og så på ham med store øjne. de var næsten gyldne eller faktisk ravn farvede, som hun så op på ham. hun nikkede stille, en smule glad for at han ikke mente det "du siger noget" hun vendte ansigtet mod hunden og smilede svagt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 19:56

Han smilede let til hende"de finder ikke ud af det, bare rolig søde"svarede han let, hvorefter han trak hende helt hen til sig og lagede armne om hende, i et knus imens han blidt kyssede hende drilsk på halsen"du er som du er søde"hviskede han blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 20:01

Hun nikkede og lod samtalen ligge selvom det tydeligt stadig gik hende på. Det kunne ses på den rynke hun havde mellem øjenbrynene og den måde hun ligesom stivnede og så sig omkring. Hun kunne dog ikke holde grinet tilbage da han trak hende ind til sig og kyssede hendes hals. Hun smilede og øjnene skiftede farve, bare for at se hvordan han ville reagere på det. Hendes svane side havde klarer grønne øjne, faktisk en klar smaragdgrøn, så når hun lod sin dyre side tage en smule over, fik hun som regel grønne øjne "du har ret. men det er bare ikke let at leve med det her, når som fra barns ben er kaldt freake" hun hvilede kinden mod hans skulder "du er så heldig, rig, smuk, elsket af alle og mest af alt menneske" hun pustede ud og puttede sig ind mod ham, puttede sit ansigt ind mod hans varme hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 20:09

Han lo blidt sammen med hende, hun tænkte for meget over tingne og burdte måske lære lidt af ham, selvom han dog stadig skjulte den usirkre side af sig selv for hende. Han trode ikke altid på at han var god nok, han følte sig nogle gange som et misfoster men den side af sig selv kendte igen, kun ham selv.
Falentin lå blidt på hende og tog sig enligt ikka af at hun skiftede øjnfarve, han var ved at væne sig til sådan ting. Han holdt hende blidt ind til sig, Frodo vågnede let op hvorefter den hoppede ned og forsvandt ind på hans værelse.
Da Frodo var væk løftede han hende op på sit skød så han bedre kunne holde om hende, et dyb suk forlod hnslæber af hendes sidste ord"hmm jeg føler mig ikke heldig, at være rig er ikke vigtigt for mig"svarede han blidt, og lukkede øjne imens han blidt igen kyssede hendes hals.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 20:15

Da han satte hende på sit skød efter Frodo var forsvundet, så hun dybt på ham. Strøg ham ned over kinden, måske var det et sted på tide hun faktisk fortalte ham et par sandheder om sig selv, som ingen kendte til "du ved jeg er adopteret og jeg aldrig kendte min rigtige familie" spurte hun og lukkede kort øjnene, lagde armene om hans hals, strøg ham blidt i nakkenhårene, mens hun ventede på hans svar. Hun havde fortalt at hun var adopteret så det kom ikke som et chok, men det var mere hvad broren havde gjort "du ved jeg ikke kan lide at se mig i spejlet" fortsatte hun og bed sig i læben. Hun ville så gerne fortælle ham alt, stole mere på ham, lukke sig mere op for ham som hun ikke havde gjort hos andre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 20:45

Falentin så let på hende, og hans blik blev langsomt alvorlig da han kunne fornemme at hun var ved at sige nogle svære ting, han lagede bldt sin hånd på hendes skulder som et tegn på han var der for hende.

Han nikkede let til hendes ord"ja det har du nævnt"svared han blidt, imens han så stille på hende med et lyttende udtryk"ja det har jeg lagt mærke til søde"sagde han let, hvis hun åbnede sig så meget for ham, ville han fortælle hende hvordan han inderst inde har det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 20:53

Hun smilede til ham og bed sig i læben "jeg var først glad, nu kunne jeg endelig slippe for det sted, slippe for at blive kaldt freake og blive slået til. I starten var der hyggeligt, jeg nød det virkeligt, bare at være sammen med dem, lærer dem at kende. de havde også en ældre søn, ved navn James, han var ne sød dreng og ja…..jeg var…" hun tav og tog en dyb indånding "jeg var 14 år da han første gang voldtog mig, han fortsatte frem til jeg blev 16 og stak af. men han efterlod mig altid i det samme rum, fuld af spejle, kold og nøgen…det er derfor jeg ikke kan klarer og stå i et rum alene med et spejl, for jeg ser for mig hvordan mit spejlbilled vil stirre ondt på mig, som det gjorde dengang jeg var ung" hun bed sig igen hårdt i læben og sukkede. Hun lagde armene om sig selv og betragtede ham let

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 21:00

Falentin løftede let et øjnbryn, han betragtede hende og man kunne tydligt se at han overvejde nøje hvad han skulle sige, for det hun fortalte havde overasket ham.
Han lage armne om hende og trak hende hekt ind til sig, før han viskede hende i øret"det har været en hård barndom, men du er kommet igennem"lød det blidt man kunne næsten fornemme hvordan han tyggede på hvert et ord for ikke at dumme sig"du er blevet ældre og smukker, samt fri nu og jeg vil gerne hjælpe digmed at se dg selv igen"sagde han blidt"men husk på at tænke på din dans og alt det gode der sker fortiden og lade fortid være fortid"sagde han til sidst.

Falentin sukkede dybt og strøf hende let over håret, han vidste ikke hvordan han selv skulle begynde, eller om han burdte fortælle det men måske det kunne hjælp hende, at vide at selvom han havde alt dette var han stadig usikker"jeg må nok også fortælle dig noget igen andre ved om mig"sagde han stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 21:08

Hun lagde hoved mod hans skulder og lagde armene om ham, lige nu følte hun sig virkelig sårbar og bange for hvordan han ville reagere "det er ikke så meget når der er nogen, for jeg ser mig jo selv i spejlet, men sidst jeg trænede alene, gik lyset ud og…det gik ikke godt, jeg gik i panik og spejlet" hun rystede på hoved. det havde faktisk været en skræmmende oplevelse for hende, hun havde været gået så meget i panik at hun faktisk endte med at smadre spejlet fuldkommen "men…jeg vil gerne have din hjælp" hviskede hun og så på ham. Hun krympede sig sammen da han kaldte hende smuk og så væk. hun så på ham og rystede på hoved "det er ikke fortid, for her…her forleden dag, kan du huske jeg havde været trist og ikke ville snakke" spurte hun stille "jeg fik et brev fra ham, han sagde han var kommet til byen og ville se mig, for at vise mig fortiden" hviskede hun og lød bange. Da han begyndte at snakke om sig selv, så hun en anelse overrasket ud, men nikkede stille, hun smed ligesom i det sekund sine egne problemer væk og lyttede til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 21:18

Falentin betragtede hende sille men holdt hende dog ind imod sin varme krp, han ville være der for hende det var han fast besluttet på"jeg skal nok hjælpe dig"sagde han blidt, han kunne ikke lide at se hende trist.
Han nussede hende blidt i håret"jeg husker den dag tydeligt"svarede han let, den dag følte han sig som et stort fjols fordi han blev ved med at spøger hende"vis han opsøger dig, eller du støder på ham, så ring til mig jeg skal nok fortælle ham hvad han ikke skal desuden har jeg min Bodygaurd som også kan fortæle ham et par ting"sagde han stille men fast, for hun skulle ikke føle sig utryg ikke når han passede på hende.

Han sukkede dybt, det var svært for ham at få det ud"du ved hvorda jeg er, jeg virker ikke som en usikker person"startede han stille ud, imens han kiggede ud i luften"men inderst inde er jeg ikke altid stolt af hvad jeg gør og har nået, jeg har dage hvor jeg inde i mig selv hakker ned på alt hvad jeg gør"sagde han stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 21:26

Hun nikkede svagt og sukkede. hans lille berøring i håret, måden han strøg hende ned af det, var nok til at få hende til at slappe af. Hun hævede øjenbrynet, men nikkede "det skal jeg nok, du er virkelig…fantastisk, mange tak fordi du vil hjælpe mig" hviskede hun mod hans hals og sukkede, hun trykkede sig mod ham og slappede af i kroppen. slap lige så langsomt de dårlige minder væk og lod de gode tage over.
Da han begyndte at snakke, så hun opmærksomt på ham og nikkede "men du er fantastisk og jeg mener ikke på grund af dit job, hvad du har gjort eller hvordan de ser ud, for min skyld kunne vi bo i en lille legelighed. jeg elsker dig, fordi du hjalp mig dengang for lang tid, efter tony forlod mig og skred med hende han var mig utro med. Hjalp du mig, jeg husker det, jeg plejede at have drømme om dig, ikke klamme, men du var en engel, kom og hjalp mig, fjernede alle min smerter." hun smilede og kyssede hans pande "du er den mest fantastisk mand jeg har mødt før. du er hjælpsom, venlig, rar og helt ufattelig. du er min redning og min skytsengel" hviskede hun mod hans pande og smilede blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 21:42

Falentin kiggede let ned på hende, det føltes mærkligt for ham at blive rost og sådan havde han altid haft det, det var svært for ham at tro på den ros han fik hvorfor han havde svært ved det vidste han ikke? men føelsen forsvandt aldrig rigtig"hmm du var i knibe og jeg kan ikke lide at se andre folk have det skidt"sagde han stille"det gør mig desværre ikke til helt søde"sagde han stille næsten trist, dog var det rart for ham at fortælle hende hvordan han følte.

Falentin så let på hende, og smilede så svagt hun lød så ærlig, selvom det hun fortalte han var ikke var noget han var i hans verden"tak, du er sød og du hjælper mig blot ved at være her"sagde han let før han kyssede hende let på læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 21:51

Hun nikkede "det kan godt være, men jeg vil altid være dig evig taknemlig, du gjorde noget mod mig som ingen anden gjorde. du var den første i hele mit liv som gjorde noget sødt, en der hjalp mig uden at be om noget igen. se det er hvorfor jeg kalder dig smuk, fuck med udseendet, det er bare et hylster. du er smuk indvendig, indvendig er du den smukkeste mand jeg nogensinde har set" hun lagde hånden mod hans hjerte og bøjede sig ned, plantet et blidt kys mod stedet. hun lagde armene om ham "du ved jeg altid vil være her for dig, døden skal trække mig væk" hviskede hun i hans øre og trykkede sig mod ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 21:56

Falentin lyttede nøje til hendes ord, og nikkede så let da hun nok havde ret han havde hjulpet hende dengang selvom han ikke kendte hende, og nu sad hun her ovenpå ham som hans bofælle han ikke kunne undvære så han var glad for hvad han dengang havde gjordt.

Han smilede let til hende og holdt hende tæt ind til sig, imens han duftede blidt til hendes hår og kyssede hendes pande"tak"var det eneste ord der slap ud af hans mund. Man skulle ellers ikke tro han kun brugte et ord, da han var en mand af mange ord fordi han altid ville sige tingne forstålig og så han ikke blev tolket forkert.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 22:03

Hun smilede og lukkede øjnene da han duftede til hendes hår og ligeså holde hun dem lukkede da han kyssede hendes pande. hun trykkede sig ind mod ham og strøg ham ned af armen, hun ville ikke forlade ham om så hun fik en million for det. Hun ville hellere gennemgå det liv hun havde nu, også have ham end at skulle leve en perfekt barndom igennem også aldrig møde ham.
Hun sukkede og så ham dybt ind i øjnene, men fik hurtigt fat i et blad, der lå på bordet, hun slog igennem det og fandt et billed af ham "fortæl mig, når du ser dette, hvad tænker du så" spurte hun og ville gerne hjælpe ham så meget hun nu kunne, og ville gerne have ham til at sætte ord på hvad der præcis fik ham til at føle sig sådan, da hun jo så ham fuldkommen anderledes. ikke perfekt, men som en engel

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum