Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Don't You Wanna Meet a Sweet Angel?

Go down

Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? Empty Don't You Wanna Meet a Sweet Angel?

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 20:16

Godaften kære Gæst

Jeg er i den kedelige situation lige for tiden, at jeg mangler et par plot og emner til min dejlige karakter Iriz. Derfor spørger jeg dig og din karakter, om i vil have lyst til et emne med mig og min karakter?
Personligt skriver jeg bedst med den ene eller anden form for plot i baglommen, så det ville jeg være meget glad for, hvis vi kunne stable på bene. Det behøves ikke at være en hel storyline med emnet fra start til slut, men bare hvordan de mødes da jeg ikke er så vild med de ellers meget velkendte tilfældige møder på gaden. Det virker unaturligt og jeg nyder at skrive realistisk (trods vi befinder os på et overnaturligt board).

Det med at ryste et plot ud af ærmet er jeg ikke vanvittig god til, men hvis folk er friske på at brygge noget spændende sammen, plejer min hjerne at være villig, når den har fået lidt lim og papir.
Relationer jeg pt mangler, er de mest normale, men især venner/veninder! Det kan være alle racer og de må gerne mødes på et lille (stort) eventyr, så længe min karakter lige får lov til at trække vejret et par gange.
Som nævnt tidligere nyder jeg at kunne skrive realistisk med min emnepartner, så hvis min karakter må gå i døden må det ske. Forvandling er selvfølgelig også tilladt, men jeg gider ikke skrive, hvis det bare handler om at få min karakter dræbt/forvandlet hurtigst muligt. Der skal være baggrund og belæg for det! Men ellers ... så er alt muligt sammen med mig! Også at have større eller mindre indflydelse på min karakter sener hen.

Så hvem er friske på et rask emne?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? Empty Sv: Don't You Wanna Meet a Sweet Angel?

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 20:30

Tjoeh, du kan da kigge i mine emner og se om det jeg skriver er i orden, jeg tænker på længde og sådan. Personligt kan jeg godt selv stå af hvis der står for meget, men jeg håber da at det er til at leve med, vi er begge to engle så der kan da være en masse muligheder og grunde til at vi mødes :P

Gæst
Gæst

Don't You Wanna Meet a Sweet Angel? Empty Sv: Don't You Wanna Meet a Sweet Angel?

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 15:19

jeg har endnu ikke emnet endnu her inde, men jeg vil da meget gerne emne med dig og din karakter, hvis du kunne være interesseret, Plots er altid gode hvis man kan komme på ideer, lige nu har jeg ikke ligefrem nogen, hvis du kunne være interesseret i en veninde for livet, vil jeg da meget gerne :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 16:33

Caelren skrev:Tjoeh, du kan da kigge i mine emner og se om det jeg skriver er i orden, jeg tænker på længde og sådan. Personligt kan jeg godt selv stå af hvis der står for meget, men jeg håber da at det er til at leve med, vi er begge to engle så der kan da være en masse muligheder og grunde til at vi mødes :P

Engle engle tingen vil bestemt kunne lave en connection! :)
Der står ikke så meget om din karakter, så jeg ville være glad hvis du lige kunne skrive et par ord om ham og muligvis hvis du har en idé til hvordan de kunne mødes?

Alicia skrev:jeg har endnu ikke emnet endnu her inde, men jeg vil da meget gerne emne med dig og din karakter, hvis du kunne være interesseret, Plots er altid gode hvis man kan komme på ideer, lige nu har jeg ikke ligefrem nogen, hvis du kunne være interesseret i en veninde for livet, vil jeg da meget gerne :)

Så må vi da hellere få dig i gang!
Her igen kan jeg se der ikke står meget om din karakter, så hvis du også vil skrive lidt om den, og eventuel en idé til hvordan de kunne mødes, ville det være skønt! :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 19:33

okay, ja det må vi vel :)

jo altså, hun er en sød pige, med et stort temperament, hun er yndefuld og varm, vil nok have svært ved dig i starten da du jo er en engel og derfor vil det være svært for hende at være tæt på hende, jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige andet end hun er en venlig sjæl

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 10:28

Neej, jeg ved det godt, jeg arbejder stadig på det, jeg er i gang med hans personlighed, men hvis det er så kan du da lige her få af vide at han godt kan lide at have det sjovt, han er lidt halv random, men hvis der er fare i nærheden er han meget beskyttende. Han er en åben person som er god til at lytte og vil meget gerne hjælpe andre :3 som sagt, jeg er stadig i gang med profilen men jeg håber da at det her kan bruges ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 19:08

Haha, bemærkede lige at alle tre karaktere er 22 år ;-)

Så lige endnu et spørgsmål til jer begge to: Hvor befinder Gæst sig mest henne?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 19:43

Hist og her :) Det er meget forskelligt, men som regel kan han godt lide at være for sig selv, oppe i bjergene eller i skoven, dog kommer han ind til byen en gang imellem, han skal jo være social :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 9:14

Vi kan godt lave noget oppe i skoven. Iriz er ude og gå en tur, nyde naturen (?) da der så sker noget? - Ved ikke helt hvad det skulle være, men har du en idé til det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 9:19

Altså jeg kunne da forestille mig at skoven (specielt om natten) måske er plaget af varulve, vampyrer og hvad der nu ellers er som måske gerne vil gemme sig eller overfalde folk der går alene der :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 15:55

Nu er Irz jo mørkeræd, men vi kunne sige hun var på camping med sin veninde? Så skal hun ud og hente noget brænde, da der kommer en dæmon.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 16:13

Ah ^^ men jo det virker helt fint for mig :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Mar 2013 - 0:52

Great! Jeg vil starte i morgen, når jeg en gang får tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Mar 2013 - 9:47

Helt i orden :) bare send en PM med linket ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum