Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Wanna meet little sweet me? Emnesøgning
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Wanna meet little sweet me? Emnesøgning
Hej alle sammen!
Er lige startet en ny karakter op her, så tænkt på om der ikke var nogle som havde lyst til at lave et emne med lille fine mig? :)
Bare spørg hvis der er noget I gerne vil vide om Eleanor xD
Jeg søger alt, venner, flirtes fjender, you name it :D Er klar på alt, minus at hun sjovt nok ikke skal dø
Jeg ser helst at man skriver over 200 ord, alt der over er helt godkend - som man så skriver 1000 ord, så finder vi også ud af det. Længden af hvad jeg skriver afhænger meget af hvad du skriver
Er lige startet en ny karakter op her, så tænkt på om der ikke var nogle som havde lyst til at lave et emne med lille fine mig? :)
Bare spørg hvis der er noget I gerne vil vide om Eleanor xD
Jeg søger alt, venner, flirtes fjender, you name it :D Er klar på alt, minus at hun sjovt nok ikke skal dø
Jeg ser helst at man skriver over 200 ord, alt der over er helt godkend - som man så skriver 1000 ord, så finder vi også ud af det. Længden af hvad jeg skriver afhænger meget af hvad du skriver
Eleanor- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 140
Sv: Wanna meet little sweet me? Emnesøgning
Helluu..
Jeg kunne godt være interesseret i at skrive et emne med dig, hvis du da selv finder det relevant. Jeg er selv kommet tilbage efter en lang pause, så jeg er måske lidt rusten i det :)
Jeg kunne godt være interesseret i at skrive et emne med dig, hvis du da selv finder det relevant. Jeg er selv kommet tilbage efter en lang pause, så jeg er måske lidt rusten i det :)
Gæst- Gæst
Jeg vil vildt gerne med dig! :'D Finder altid folk relevant ; )
Det er ligemeget om du er, noget plot ting? Noget din karakter søger?
Det er ligemeget om du er, noget plot ting? Noget din karakter søger?
Jeg kunne godt tænke mig at få udviklet Abraxas en smule - altså få hans historie bearbejdet.. Jeg er egentlig frisk på lidt af det hele :)
Gæst- Gæst
Jamen så er vi jo to!
Ved ikke om vi bare skal kaste os ud i det, eller om du ville planlægge lidt mere fast? Som sagt søger jeg everything til Eleanor
Ved ikke om vi bare skal kaste os ud i det, eller om du ville planlægge lidt mere fast? Som sagt søger jeg everything til Eleanor
Det kommer lidt an på hvilken type emne du har lyst til :) pt er jeg ved at gøre hovedrent i min lejlighed, så hvis jeg skal starte et emne bliver det først kl 16 i eftermiddag haha :)
Gæst- Gæst
Søger alt, har ingen form for krav til det - så det var mere hvis du havde nogle ting i tanker, det var mere hvis du havde noget mere i tanker :)
Det passer mig fint, er nok ikke selv hjemme til at lave et før 16.30 cirka : )
Det passer mig fint, er nok ikke selv hjemme til at lave et før 16.30 cirka : )
Super :) Jeg sender en PM når tråden er oprettet. Så vil jeg komme tilbage til arbejdet (Y)
Gæst- Gæst
Jeg vil gerne, for jeg vil gerne igang med Scar :)
Gæst- Gæst
Tjoh, kan da nok finde på noget, hvis hun ikke er for fin til en slum varulv? Hvis man ser bort fra miliarderne :P
Kuuma har i yngre dage, haft arbejde på strip de tease som dørmand, så kan være de kender hinanden sån minimalt arbejdes ralateret? hmm.. Kan være hun er på arbejde og Kuuma også er, og da sker noget hulum haj så hun kalder vagten, som så er Kuuma da svare, og så kan det være de snakker lidt, måske noget sex hvis kemien passer, måske bare venner, eller måske begynder de og gå i flæsket på hinanden? :P
Kuuma har i yngre dage, haft arbejde på strip de tease som dørmand, så kan være de kender hinanden sån minimalt arbejdes ralateret? hmm.. Kan være hun er på arbejde og Kuuma også er, og da sker noget hulum haj så hun kalder vagten, som så er Kuuma da svare, og så kan det være de snakker lidt, måske noget sex hvis kemien passer, måske bare venner, eller måske begynder de og gå i flæsket på hinanden? :P
Gæst- Gæst
Scar: Lyder fint! Noget bestem plot du tænker på, eller? : )
Kuuma: Tjo, de kan godt kende hinanden fra arbejdet, men tænker måske at de møder hinanden et andet sted? : )
Kuuma: Tjo, de kan godt kende hinanden fra arbejdet, men tænker måske at de møder hinanden et andet sted? : )
det cool, hva har du i tankerne? :3
sån måske ser de hianden ude i byen, eller noget? noget bestemt du har i tankerne? :3
sån måske ser de hianden ude i byen, eller noget? noget bestemt du har i tankerne? :3
Gæst- Gæst
Scar: Super, skriver med det samme :)
Kuuma; Jaeh, noget i stil med at bare møder hinanden en dag i byen - ikke noget bestem : )
Kuuma; Jaeh, noget i stil med at bare møder hinanden en dag i byen - ikke noget bestem : )
det cool, vil du oprette eller skal jeg? hvis du gør, kan du selv bestemme hvordan det kommer til og forgå, måske husker hun Kuuma eller noget, i dunno :3
Gæst- Gæst
Du må med glæde lave det - så kan jeg lige læse mine lektier til i morgen : D
Lignende emner
» Don't You Wanna Meet a Sweet Angel?
» I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning
» Wanna play? (emnesøgning)
» Wanna play...? (Emnesøgning)
» Wanna smoke some with me??? (emnesøgning)
» I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning
» Wanna play? (emnesøgning)
» Wanna play...? (Emnesøgning)
» Wanna smoke some with me??? (emnesøgning)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]